Camping Minicamping Breehof

CampingWeer vandaag21°16°
6,7

3 reviews over Camping Minicamping Breehof in het Nederlands

Waarom naar 'de Breehof' .

Guijt
4-6-2014

Vriendelijk ontvangst. Keuze uit 2 velden, 1 met speelplaats en goed zicht op de speelplaats. 2e veld rustig gelegen met ruime plaatsen met mogelijkheid in zon of schaduwzijde te staan. Hal voor binnenactiviteiten waar tafeltennistafel staat met luxe zitbanken. Kleinvee aanwezig. De omgeving biedt veel mooie fietsroutes. Zuivelboerderij dichtbij. Middelburg is niet ver en geeft winkelmogelijkheden, ook diverse supermarkten.

Hier ga ik nooit meer naar toe!!

Miranda
2-8-2013

We werden netjes ontvangen en kreeg een ruime plaats op het achterste veld in het uiterste hoekje toegewezen met 1 kind van 5 jaar en 1 kind van 1. Terwijl er op het andere veld wel plaatsen vrij waren. Dit hebben we aangegeven maar de eigenaar had iedere keer weer een ander verhaal. Dus hadden we geen toezicht op het speelveld wat vlakbij het erf ligt niet zo veilig dus. Op ons veld moest je tegen het eind van de middag een dik vest aan trekken en het andere veld was het erg warm. Je waaide gewoon weg.

Prettige camping dichtbij voorzieningen

anoniem
8-9-2010

We hebben 2 weken op de camping gestaan. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Dichtbij Middelburg en op fietsafstand van de zee, zo'n 20 minuten fietsen.

De camping heeft een christelijk karakter. Dat wisten wij niet van te voren. Dat betekent op zondag geen vertrek en/of aankomst. Geen probleem voor ons.

Wij kiezen voor een mini-camping vanwege de rustige ligging en het kleinschalige gebeuren. De grotere gezinnen brengen (logisch?) meer rumoer met zich mee. De kinderen spelen veel op de camping zelf, midden op het terrein staan speel- en klimtoestellen. De ouderen speelden na bedtijd van de kids volleybal tot het donker werd. Op zondag werden er 's avonds liederen gezongen in de ontmoetingsruimte, voor wie daar behoefte aan heeft vrije entree. Wij moesten er even aan wennen en ik vond het persoonlijk te nadrukkelijk aanwezig. Naast vrije plekken zijn er een aantal seizoensplekken beschikbaar. De 2e week was het door einde schoolvakantie lekker rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Breehof in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Breehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Breehof scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.