Tijdelijk €25 aanbetaling

Hof aan Zee

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Hof aan Zee voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 10 reviews

8.7FantastischScore uit 10 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 8.7Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Hof aan Zee

• 7Jan14-09-2018

Waarschijnlijk gaan we niet meer terug

De ontvangst was afstandelijk, je moest niet veel vragen... De accomodatie behoorlijk, behalve de eettafel, ze was van recuperatie materiaal, met grote groeven waartussen broodkruimels vielen, alles behalve hygiënisch!! Bij het uitchecken was de gastvrouw niet vriendelijk, zelfs op het randje af brutaal. Hou er ook rekening mee dat er daar veel honden zijn. We gaan zeker niet meer terug, voor ons geen aanrader.

• 10Carin v d Berg31-07-2018

Ieder jaar komen wij hier terug omdat het zo fan

Vriendelijke eigenaar ,vriendelijke bediening niets is teveel.Honden zijn welkom. Huisjes heel schoon. In het restaurant heerlijk eten.Goede koffie met eigen gemaakte overheerlijke appeltaart. Dicht bij het strand,de duin oversteken en je bent het strand met een strandtent.Ongeveer een half uurtje lopen en je bent in Zoutelanden.

• 9M Boer31-08-2017

Fantastisch verblijf, voorzien van alle gemakken!

Heel gastvrij verblijf, knusse huisjes, voorzien van alle faciliteiten, op loopafstand van het strand. Al het eten wordt vers bereid, eigenaren zijn heel gastvrij, geen vraag is hun teveel. Leuk speelgoed aanwezig voor kinderen, parkeerplaats dichtbij het huisje. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

• 9Wilma Walenberg07-01-2017

Heerlijk rustig!

Hof aan Zee was voor ons de beste plek voor een korte break deze kerst. Hartelijke en persoonlijke ontvangst. De huisjes hebben een stoere scandinavische look & feel die helemaal past bij de kust.

• 9Wilma18-01-2016

Een heerlijke break in ontspannen intieme ambiance

Een intiem klein vakantie-oordje aan de achterkant van de duinen, gerund door een familie met passie voor gastvrijheid. Fijner kan je het niet hebben! De sauna is heerlijk, jammer dat de hottub kapot was. Daar hadden we ook graag nog een paar uurtjes in vertoefd...

• 9Familie van der Weide26-12-2015

Heerlijk plekje

Hof aan zee is een kleinschalige locatie van vriendelijke eigenaren. De locatie is top; op loopafstand van het strand en dichtbij gezellige plaatsjes. Het appartement is modern, voorzien van alle gemakken en met voldoende zit- en leefruimte. Het restaurantje op het hof is gezellig en heeft een goede prijs-kwaliteit. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 9Ydwine02-02-2015

Super accommodatie!

Wij zijn slechts 1 nachtje geweest, maar gaan zsm weer reserveren om over een paar maanden terug te keren. Super locatie, heerlijk fris ingerichte appartementen met goed uitgeruste keuken, heerlijk gegeten en een super bed. Eigenaren zijn zeer vriendelijk. De sauna, hottub en het grasveld / hofje dat super is voor de kinderen, maken deze locatie tot een echte aanrader vlakbij zee!

• 8maartje77709-08-2014

Heerlijke plek!

Wij hebben met onze twee kinderen van 5 en 2 jaar oud, twee weken genoten van deze heerlijke plek. De huisjes liggen aan de duinovergang, binnen 10 minuten lopen sta je aan de zee. Huisjes liggen om een grasveld, ideaal met kinderen want die vermaken zich met het rijden van rondjes om het grasveld heen, of ze spelen op het veld. Bij minder weer is er genoeg te doen in de omgeving. Eigenaren zijn aardig en je kunt op het terras gezellig een hapje eten en ze verkopen ook heerlijke ijsjes. Ze zouden alleen nog wat meer in de kindvriendelijkheid kunnen investeren, door in het huisje meer kinderservies te plaatsen (plastic bekers, bordjes, kleiner bestek) en door bijv de aanleg van een trampoline/ zandbak/ glijbaantje.

• 9Veronique01-02-2014

Fantastische locatie

Fantastische locatie, direct achter de duinen gelegen. Intiem afgesloten hofje, waar de kinderen ook heerlijk vrij kunnen spelen. Mooie nieuwe/ gerenoveerde appartementen die ruim van opzet zijn en schoon. Koffie , broodjes en ijsjes zijn verkrijgbaar bij het terras. Eigenaren zijn vriendelijk en hulpvaardig. Weten veel te vertellen over de omgeving.

• 8adviescentrum09-09-2013

Fantastische plek

Dit is echt een aanrader! Wij kwamen hier toevallig terecht tijdens een weekendje Middelburg en vervolgens zijn wij een week later hier voor een week naartoe geweest. Een boerderij en de voormalige stallen zijn omgebouwd tot 10 vakantiewoningen. De ligging is perfect, direct aan de duinen. Het is wel een paar minuten lopen naar het strand. Bijna allemaal gezinnen met jonge kinderen. Regelmatig dagschotels voor hele schappelijke prijzen.

Vakantiehuis Hof aan Zee info

• CafeBeschikbaar (1)