Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen ****

Review geschreven door Martine - Patrick

Goed hotel, kamer teleurstellend

Martine - Patrick,
11-8-2018

Wij kwamen voor de tweede keer sedert 2017 in een standaardkamer. Dit jaar was de kamer teleurstellend, maar 4m2 badkamer, vuile geschilderde muur, afstandsbediening tv haperde. Als terugkerende klant verwacht je toch net iets meer. Tijdens je verblijf krijg je een mail waarbij je je mening kan doorgeven omtrent het verblijf, maar daar komt geen respons op. In tegenstelling tot in Belgie en Frankrijk de gewoonte is dienden wij deze keer bij het inchecken ook direct de ganse rekening te betalen. Komt niet over als vertrouwen naar de (wederkerende) klant. Wij hadden ook een fietsarrangement. Fietstassen waren reeds allemaal weg, Fietsen waren ook ontregeld, stuur te hoog enz, Hoewel men aan de receptie voortdurend zei we zullen wel helpen, na 3 x terug bleef het bij woorden. Voor de prijs kan je beter bij het naastgelegen Spar winkeltje een fiets huren aan 6 euro per dag met hulp. Het receptie personeel is doorgaans wel vriendelijk, de ene receptioniste is wel de andere niet. Tot zover de verschillen met vorig jaar waar wij hopen dat het management iets zal aan doen. Wat wel zeer goed is en bleef is de wifi, de ligging als grootste troef, het dinner bij Jules heerlijk, goed ontbijt en vriendelijk personeel bij ontbijt, bar en dinner!