Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen

Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

234 reviews over Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen in het Nederlands

Goed hotel, kamer teleurstellend

Martine - Patrick
11-8-2018

Wij kwamen voor de tweede keer sedert 2017 in een standaardkamer. Dit jaar was de kamer teleurstellend, maar 4m2 badkamer, vuile geschilderde muur, afstandsbediening tv haperde. Als terugkerende klant verwacht je toch net iets meer. Tijdens je verblijf krijg je een mail waarbij je je mening kan doorgeven omtrent het verblijf, maar daar komt geen respons op. In tegenstelling tot in Belgie en Frankrijk de gewoonte is dienden wij deze keer bij het inchecken ook direct de ganse rekening te betalen. Komt niet over als vertrouwen naar de (wederkerende) klant. Wij hadden ook een fietsarrangement. Fietstassen waren reeds allemaal weg, Fietsen waren ook ontregeld, stuur te hoog enz, Hoewel men aan de receptie voortdurend zei we zullen wel helpen, na 3 x terug bleef het bij woorden. Voor de prijs kan je beter bij het naastgelegen Spar winkeltje een fiets huren aan 6 euro per dag met hulp. Het receptie personeel is doorgaans wel vriendelijk, de ene receptioniste is wel de andere niet. Tot zover de verschillen met vorig jaar waar wij hopen dat het management iets zal aan doen. Wat wel zeer goed is en bleef is de wifi, de ligging als grootste troef, het dinner bij Jules heerlijk, goed ontbijt en vriendelijk personeel bij ontbijt, bar en dinner!

Fantastisch maar niet meer bij 34 graden

Marcel
9-8-2018

Ligging hotel, mooie nette kamer, vriendelijk personeel. Van buitenaf doet het hotel wellicht enigszins ouderwets aan, echter eenmaal binnen heeft het hotel een moderne, frisse en nette uitstraling. Het personeel is zeer vriendelijk. In het restaurant bij Jules redelijk jong (en soms onervaren) personeel echter zeer correct, netjes en vriendelijk. De kamer is modern ingericht met een mooie badkamer met grote douche en een apart toilet. Alle faciliteiten zijn aanwezig op de kamer, zelfs een koffie machine en een plastic zak voor de vuile was.

Enige nadeel van de kamer: geen airco. Wel een mobiele airco gratis gekregen echter die kon de temperatuur niet veel omlaag brengen. Dit was toch wel een minpuntje aangezien we daar waren om de warmte in Limburg te ontvluchten.

Fantastisch absolute aanrader

hetty van Putten
8-8-2018

Heerlijk hotel op loopafstand naar het strand.schitterend gelegen in de duinen, super uitgebreid ontbijt,leuke inrichting,lekker koffie op je kamer.

Mooi ingerichte kamer met luxe badkamer.

Teleurstellend!!!

JKS18
3-8-2018

Er was geen airco op de kamer, het was buiten 34 graden.

Op de kamer alleen een lege koelkast, een belletje naar de roomservice vertelde ons dat een fles water op de kamer bezorgen €7,50 kostte!

Op de badkamer geen toiletartikelen (bv. douchekapje, bodylotion e.d.)

Wij kozen ervoor om vanwege de warmte, buiten te dineren. Het tafeltje zat vol vetvlekken! Zelfs geen papieren placemats omdat een beetje te bedekken. Onze pan met mosselen hebben wij trouwens voor de helft laten staan, er kwamen steeds vliegen op af (kon niemand iets aan doen)

Bij het ontbijt konden wij geen spiegelei bestellen omdat er maar één kok was!

Tenslotte is de inrichting van de kamer erg gedateerd!

Wij vinden dit hotel zeker geen 4 sterren waard!!!!!!

Aangenaam en confortabel verblijf

Hubert
30-6-2018

Kamers, personeel OK.

Drankjes a/d de bar, te duur. Bestel nooit een Mojito, is een limonadeglas vol met ijs en extreem duur.

Fijne fietsomgeving

Lia
1-5-2018

Erg vriendelijk personeel, kamers gehorig, smalle bedden maar wel goede matrassen. Lichte rioollucht in de badkamer, was weg na douchen. Ontbijt erg goed, diner was minder, koud en niet erg veel.

Warme kamer, geen airco, bij ons was de temperatuur overdag 12 graden en de nachten wat kouder, toch een warme kamer.

Fijne locatie pal achter de duinen. Heerlijke fietsomgeving.

Geen gebruik gemaakt van fitness en zwembad.

Een hotel waar je goed kunt verblijven.

D.J.C.
26-4-2018

Hotel ligt direct achter het duin. Binnen 5 minuten op het strand. Uitgebreid ontbijt. Vers sinaasappelsap. Prima drie gangen diner. Attent personeel. Als de kamer niet schoongemaakt hoeft te worden ontvang je voor elke dag een voucher van € 5,00 Kamer zag er tip top uit.

Geweldig en ontspannen weekend aan zee!

Marjan
13-4-2018

Erg fijn hotel. Aardig personeel, direct aan t strand, lekker ontbijt, makkelijk parkeren. Erg fijn geweest en ik ga dit jaar weer!

Inleven in de gast in een mooie omgeving

Ber
28-3-2018

goede bedden, heerlijk eten en meedenkend personeel.

Prima ambiance, sfeervol, intiem ingericht, achter de duin gloort de zee!

Mooie prijs voor goeie kwaliteit

Lichte rioollucht in lift & op wc, niet in hotel of op kamer: is dat oplosbaar?

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.