Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen

Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen voor je op een rij gezet:

229 reviews over Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen in het Nederlands

Fijne fietsomgeving

Lia
1-5-2018

Erg vriendelijk personeel, kamers gehorig, smalle bedden maar wel goede matrassen. Lichte rioollucht in de badkamer, was weg na douchen. Ontbijt erg goed, diner was minder, koud en niet erg veel.

Warme kamer, geen airco, bij ons was de temperatuur overdag 12 graden en de nachten wat kouder, toch een warme kamer.

Fijne locatie pal achter de duinen. Heerlijke fietsomgeving.

Geen gebruik gemaakt van fitness en zwembad.

Een hotel waar je goed kunt verblijven.

D.J.C.
26-4-2018

Hotel ligt direct achter het duin. Binnen 5 minuten op het strand. Uitgebreid ontbijt. Vers sinaasappelsap. Prima drie gangen diner. Attent personeel. Als de kamer niet schoongemaakt hoeft te worden ontvang je voor elke dag een voucher van € 5,00 Kamer zag er tip top uit.

Geweldig en ontspannen weekend aan zee!

Marjan
13-4-2018

Erg fijn hotel. Aardig personeel, direct aan t strand, lekker ontbijt, makkelijk parkeren. Erg fijn geweest en ik ga dit jaar weer!

goede bedden, heerlijk eten en meedenkend personeel.

Prima ambiance, sfeervol, intiem ingericht, achter de duin gloort de zee!

Mooie prijs voor goeie kwaliteit

Lichte rioollucht in lift & op wc, niet in hotel of op kamer: is dat oplosbaar?

Prima

wim stienen
28-2-2018

De ligging vlak aan het strand is perfect.De prijs kwaliteit was prima.

De kamer was goed,met als uitzondering de wc, die was aan de krappe kant.

Hygiene was erg goed en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt was zeer goed, het diner was beperkt en sober.

Dus best een aanrader.

mooi gelegen

m en j
15-2-2018

het is een hotel op een super plek gelegen meteen in de duinen, we hadden een nette kamer,jammer is dat je voor veel moet bij betalen 5 euro voor een voorkeur van de kamer ,2,75 suplement voor maaltijden met een sterretje, en 11,90 administratie kosten.zo is boeking via touroperator meteen iets minder voordeel. een zeer nette kamer en een super ontbijt bufet even zo het dinner alleen jammer dat ze het snel achter elkaar opdienen. ben je in een half uur klaar.van de inrichting moet je liefhebber zijn veel spullen zijn hergebruikt wat je dan ook ziet en wat je mooi of niet mooi vind .Zeker voor de ligging en de goede keuken even zo het vriendelijke personeel zouden we er toch nog eens terug keren

Ivana van amstel
31-1-2018

Prachtige locatie, aan de zee. Alles top geregeld, lekker eten en lekker uitwaaien!

Heerlijk om tot rust te komen

Josephine
27-1-2018

Fijn hotel en vriendelijk personeel. Lekker meteen in de duinen.

Heerlijk om uit te waaien

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel

Erik
31-12-2017

Vriendelijk ontvangen, prettig verblijf gehad, hotel ligt op prachtige locatie. Kortom zeker een aanrader. (Alleen mocht van ons zwembad wel open vanaf 7:00 in plaats van 10:30.)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen scoort een 8.15 uit 10 op basis van 231 reviews.