Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen

Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen voor je op een rij gezet:

227 reviews over Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen in het Nederlands

Geweldig en ontspannen weekend aan zee!

Marjan, 13-4-2018

Erg fijn hotel. Aardig personeel, direct aan t strand, lekker ontbijt, makkelijk parkeren. Erg fijn geweest en ik ga dit jaar weer!

Inleven in de gast in een mooie omgeving

Ber, 28-3-2018

goede bedden, heerlijk eten en meedenkend personeel.

Prima ambiance, sfeervol, intiem ingericht, achter de duin gloort de zee!

Mooie prijs voor goeie kwaliteit

Lichte rioollucht in lift & op wc, niet in hotel of op kamer: is dat oplosbaar?

Prima

wim stienen, 28-2-2018

De ligging vlak aan het strand is perfect.De prijs kwaliteit was prima.

De kamer was goed,met als uitzondering de wc, die was aan de krappe kant.

Hygiene was erg goed en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt was zeer goed, het diner was beperkt en sober.

Dus best een aanrader.

mooi gelegen

m en j, 15-2-2018

het is een hotel op een super plek gelegen meteen in de duinen, we hadden een nette kamer,jammer is dat je voor veel moet bij betalen 5 euro voor een voorkeur van de kamer ,2,75 suplement voor maaltijden met een sterretje, en 11,90 administratie kosten.zo is boeking via touroperator meteen iets minder voordeel. een zeer nette kamer en een super ontbijt bufet even zo het dinner alleen jammer dat ze het snel achter elkaar opdienen. ben je in een half uur klaar.van de inrichting moet je liefhebber zijn veel spullen zijn hergebruikt wat je dan ook ziet en wat je mooi of niet mooi vind .Zeker voor de ligging en de goede keuken even zo het vriendelijke personeel zouden we er toch nog eens terug keren

Ivana van amstel, 31-1-2018

Prachtige locatie, aan de zee. Alles top geregeld, lekker eten en lekker uitwaaien!

Heerlijk om tot rust te komen

Josephine, 27-1-2018

Fijn hotel en vriendelijk personeel. Lekker meteen in de duinen.

Heerlijk om uit te waaien

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel

Erik, 31-12-2017

Vriendelijk ontvangen, prettig verblijf gehad, hotel ligt op prachtige locatie. Kortom zeker een aanrader. (Alleen mocht van ons zwembad wel open vanaf 7:00 in plaats van 10:30.)

Een Zeelands Welkom is hier geen holle slogan

Piet Claeys, 4-10-2017

mooi ligging, vlak bij zee en toch beschut door de duinen - op wandelafstand van Vlissingen - leuke fietsmogelijkheden

Vreselijke ervaring

Erik Robertson, 18-9-2017

Tja. Ik koos dit hotel vanwege de vele goede reviews....

Vreemd en vervelend genoeg was het een en al drama

Een verwarming die het niet doet.

Een verroeste waterkoker op de kamer, die na uren word vervangen en dan de week erop gewoon weer terug op de kamer staat.

EEn dop op het bad dat stuk is, en niet vervangen word ondanks reparatie verzoeken.

Een zeer gedateerde zwaar verouderde suite.

Een suite die boven de rokersplek is zodat alle rook je balkon en kamer in waait.....

Op het ontbijt teras asbakken op alle tafels!

Een super onprofessionele bartender.

Een heel slecht ontbijt, alle kaas en vlesswaar is van die industriele hompen van de makro .

Roerei dat er uren staat en niet te eten is zo vies.

Roomservice eten dat vaak zo vies is, dat wij het hebben moeten weggoiien...

Enige lichtpunt is dat de muesli aan het ontbijt bio is, meer kan ik helaas niet bedenken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen scoort een 8.14 uit 10 op basis van 229 reviews.