Camping Duinzicht

73 reviews over Camping Duinzicht in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Weer een fantastische kampeer vakantie gehad!

Fam van der Have
7-5-2018

sanitair, omgeving, ligging TOP! Er is geen ruimte ('s avonds) waar de wat oudere jeugd 14+ kan chillen

Natuur, genieten, goede shop, super sanitair

Haveman
20-4-2018

Hebben niets kunnen ontdekken dat niet goed is.

Een echte aanrader.

W. Pennings
17-9-2017

Er is gratis WiFi maar die is wat traag, je kunt ook tegen betaling een WiFi verbinding kopen en de is veel sneller.

Geweldig schoon sanitair.

Mooie camping! Dichtbij strand.

NB
6-6-2017

Het sanitair is brandschoon! Voor ons een voorwaarde. Verder is het een gezellige camping met een leuk recreatieteam voor de kids. Service is uitstekend. de eigenaar stelde alles in het werk om het verblijf tot een succes te maken. Gaan we nog eens naar terug.

Super camping

Scholten
28-5-2017

Hele mooie camping met veel groen. Alles is netjes voor elkaar en schoon! ( hadden wij nog niet eerder gezien, caravan wordt aangesloten op het riool) Vriendelijke eigenaar en zijn familie.

Leuk strand, 5 min fietsen. Middelburg gezellige stad. Je krijgt een key sleutel om te douchen, deze gebruik je ook om je afwas te doen met warm water.

Rustige, kleinschalige camping

RG
24-4-2017

Camping voor ouderen en gezinnen. Rustig, met schone faciliteiten.

Super plek

Denheijer.jaco@gmail.com
20-4-2017

Ruim, schoon en goed onderhouden,vriendelijk personeel en goed verzorgde faciliteiten

Het Benidorm van Zeeland

Edwin
15-9-2016

Sanitair is brand en brand schoon. Verder is het iets té rustig voor stellen in de 30. Enorm veel "bejaarden" met doorgebruinde lijven en uitgetekende dagindeling. Camping straalt niet. Is soort van rustoort en dat is zonde. Weekje safaritent gehad in sept. Tent is top. Toch houden wij het bij 1 bezoek. Tip ad camping: mix leeftijfden. Heeft te veel weg van Benidorm Basterds.

Prima camping!

Ron
6-9-2016

De algehele verzorging van de camping was prima. De ligging tov de duinen en de zee is OK. Leuke strandpaviljoenen in de buurt.

Onze hond mocht mee en dat was een voorwaarde.

Campingwinkel had voldoende keuze.

Rustgevend

Rstr
22-8-2016

Veel privacy, rustig en alles keurig in orde. Goede service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinzicht in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duinzicht scoort een 8.75 uit 10 op basis van 77 reviews.