Camping Duinzichtsterstersterster

• 9.1Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Duinzicht (Koudekerke) is een gemoedelijke camping vlakbij de zee. Verwacht hier geen overdreven luxe, maar wel schoon sanitair en behulpzame eigenaren. Camping Duinzicht in Zeeland heeft een goede ligging, op fietsafstand van Middelburg. Op loopafstand liggen goede restaurants en het strand. Op de fiets ben je in 5 minuten bij het strand.

90 reviews over Camping Duinzicht

• 7Joppe15-01-2020

Komen zeker terug!

Mooie camping. Ideale uitvalsbasis om naar t strand te gaan en dorpjes en steden te bezoeken. Overal heerlijk dichtbij. Sanitair wordt goed bijgehouden, wel een beetje verouderd. Alleen de douches zijn schandalig duur. Rond de 4 minuten voor 1 euro. Echt belachelijk...

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 2019
    10Bas05-09-2019

Super gaaf en enorm genieten

We zijn 2 weken heerlijk wezen genieten op camping duinzicht. Het is een mooie camping met jonge gezinnen maar ook oudere mensen! Een goede sfeer! De ligging is super: Is het lekker weer zit je binnen 10 min op het strand, is het minder weer ben je in 10 min in een van de steden waar je leuke dingen kan doen! We waren met onze dochtertje van 10 maanden en die heeft ook heerlijk genoten van de mensen op de camping! En er was genoeg ruimte om haar vrij te laten spelen!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Familie Mulder15-08-2019

Leuke camping, wij zouden nog wel een keer boeken

Wij verbleven in een safaritent, deze waren in erg goede staat. De safaritenten staan op een mooi plek op de camping, met een speelgrasveld voor de deur! Handig met de kleintjes. Wij waren hier met ons zoontje van bijna 2 en onze dochter van bijna 5. Onze dochter vond het animatieteam helemaal fantastisch.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Leon25-07-2019

Voor ons één keer en nooit meer helaas.

Vlak voor aankomst bleek dat wij 2x borg moesten betalen voor een sleutel voor de slagboom en een sleutel voor warm water. Daarnaast moesten wij ook betalen voor het warm water (zelfs voor de afwas). Stond nergens vermeld en gezien de prijs per nacht die we hebben betaald vonden we dit belachelijk. Wifi werkte slecht. 's morgens om 7.00 uur reed er een tractor rond over de camping elke ochtend.. bij vertrek was om 16.45 uur de receptie/winkel dicht terwijl die tot 17.00 uur open zou zijn. Erg slordig. Verder was het sanitair redelijk netjes en de ligging is perfect. Dicht bij zee en veel leuke dorpjes in de buurt.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Lisanne van Bladel16-07-2019

Volgend jaar weer!

Chalets ontzettend netjes, ruime plekken, fijne douche. Personeel ontzettend vriendelijk en vrolijk, helpen waarmee ze ook maar kunnen helpen. Nieuwe restaurant waar mensen met een beperking werken vinden wij top! Wat een service en gezellig kletsverhaal bij onze taart :) Dichtbij het strand, dichtbij leuke steden... Wij hebben zelf geen kinderen, maar hoorden dit jaar de kinderen erg gezellig bezig met de mensen van het animatieteam. Sowieso een aantal kleine speeltuintjes die leuk zijn voor kinderen. We komen hier nu een jaar of 4 steeds weer terug, niet voor niets!

• 9Ans09-07-2019

Geweldige camping

Alles goed geregeld, aankomst, kampeerplaats, sanitair, zeer vriendelijk personeel er is niets op aan te merken.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Adri van de Giessen05-07-2019

Vriendelijk en hartelijk ontvangst en heel behulpzaam. Kom hier zeker terug .

• 6Eetgelegenheden

• 9Lydia Spaan05-07-2019

Fijne camping met zeer vriendelijk personeel

Dichtbij het strand Rustige, zeer goed onderhouden camping Verblijf in safaritent is ons goed bevallen. Alles wat nodig was, was aanwezig in de tent.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Herman Van Puymbroeck15-06-2019

We komen zeker nog eens terug

gezellige camping en heel goeie ligging dicht bij de zee. Safaritent was proper en alles voorzien. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Sanitair blok heel proper en goed onderhouden. Veel wadel - en fietsmogelijkheden.

• 7Anoniem09-03-2019

Leuk voor 1 keer.

Qua activiteiten voor jonge kinderen valt het tegen. Weinig te doen voor de kids op de camping. Alleen air trampoline is erg in trek, ook bij oudere kinderen, wat dus altijd dringen is en gevaarlijk is voor onze dochter van 4. Speeltuintjes zijn achterstallig, bijna geen speeltuintje te noemen. Speelveld is aan overkant van redelijk drukke weg, kids moeten dus oversteken, wat wij nooit zo'n fijn gevoel vonden. Pluspunten zijn het enorm schone sanitair en het strand op loop/fietsafstand. Nadeel daarvan is dat dat alleen leuk is met goed weer. Voor onze eerste keer kamperen was het leuk, ook omdat we met bekenden waren. Tweede keer zullen de meiden zich vervelen, dus helaas geen comeback.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

6 tips over Camping Duinzicht

• romymaurer, 13-01-2012

Ligt vlakbij middelburg en vlissingen, je kunt er fietsen huren en mooie fietstochten maken.

• Christ van Lint, 01-11-2011

Op de camping is rust de hoofdmoot. Walcheren biedt echter voldoende mogelijkheden tot ontspanning en strandleven.

• J. Haveman, 14-07-2014

Geweldige omgeving om te fietsen en te wandelen

1 vraag over Camping Duinzicht

• Schonhage stuyts, 12-01-2019

Huuren

Verhuurenjullie ook camping huisjes met pinksteren
    Graag invermaatie hier over

Camping Duinzicht info