Appartement

8 reviews over Appartement De Peppelhoeve in het Nederlands

Prima plekkie

Mireille
25-5-2015

Met onze twee zonen (7 & 10) een nachtje in de trekkershut overnacht. Knus huisje met 5 prima bedden en heerlijk uitzicht over het land. Goede prijs/kwaliteit. Basic, maar voor een kort verblijf helemaal goed. Kids lekker gevoetbald en op de trampoline gespeeld. Gaan we nog een keer doen!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Fijne plek!

mamaidi
13-6-2011

We hadden een trekkershut begin mei gehuurd. Helaas viel het weer wat tegen, maar de ontvangst was hartelijk en de kinderen hadden alle speeltoestellen en voetbalveldje voor zich alleen. We vonden het hutje niet echt op loopafstand van de zee, maar met de auto was je zo aan het strand bij Dishoek of in het dorpje zelf. Dishoek was een prachtig gehucht met een geweldig mooi duinlandschap. Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

Leuk,gezellig en knus

Anne Blom
24-10-2010

Ik ben met mijn gezin (mijn vader Ties,mijn moeder Jos en mijn 2 broertjes Lars en Viggo) in deze vakantie drie dagen naar de Peppelhoeve in zeeland geweest. Het was super gezelig we hebben veel spelletjes gedaan en we zijn naar het strand geweest en dat was super we hadden de vlieger mee en waar ik woon kun je dat bijna niet. bij de twee huisjes is ook een voetbalveldje we hebben de tweede dag van onze vakantie dan ook een leuk bal gehaald.(alleen ligt er een slootje om en oze bal viel er wel vaak in en toen moest mijn vader hem er uithalen :) haha het lukte hem ook nog). ik sliep met mijn broertje lars boven in eenstapelbed en mijn moeder en mijn broertje onder onsen mijn vader er naast. In de hut zat een klein keukentje een verwarming (heel fijn), een tafel en en hoekbankje het was er heel knus tussen de bedden en de bank en de tafel en het keukentje zit nog een schot met een raam het was heel gezellig want mijn broertjes gingen met de handpoppen spelen echt een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2010

2008

Aanrader!

Sonja
17-11-2008

Net terug van een weekje Koudekerke. Wij hadden gekozen voor het Wagenhuis, een vrijstaand huisje op het erf van de Peppelhoeve. 2 ruime slaapkamers (1 beneden, 1 boven), compleet ingerichte keuken met oven, ijskast, kleine vriezer, magnetron etc. De woon kamer is gezellig ingericht. Vanuit de Peppelhoeve is het ongeveer 2km naar het strand en Vlissingen ligt vlakbij. De eigenaars zijn vriendelijk, al met al een aanrader!!

Gereisd Met partner in november 2008
2007

het was een een heel leuk appartement , het zag er keurig

G. Vosselman
31-10-2007

het was een een heel leuk appartement , het zag er keurig en schoon uit en de mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam, om het app. heen was het erg leuk aangelegd, planten. speelplaats voor kinderen en ook informatie voor wat er te doen was... .kortom het is ons goed bevallen

Gereisd Met partner in oktober 2007

ramen-(dakkapel) om wat te zien moest je gaan staan , te +

T. Bijzitter
23-10-2007

ramen-(dakkapel) om wat te zien moest je gaan staan , dekbedden waren te kort( koude voeten) jammer dat zij niet informeerde hoe we het hadden gehad, erg zakelijk + punt omdat iets grotere kamer niet verhuurd was kregen we die de 2 trekkershutten gezien van binnen zien er prachtig uit 5 pers.45€ p dag-cijfer 8

Gereisd Met partner in oktober 2007

2006

Netjes ingericht

Fam. Benjamins
13-8-2006

Netjes ingericht. Ruime, open keuken met voldoende opbergruimte. Grote badkamer met bad en douchecabine en dubbele wasbak. Rustig gelegen buiten het dorp. Speelruimte genoeg voor de kinderen, veel gras en diverse speeltoestellen.

Gereisd Familie in augustus 2006

paasweekend 2006 naar de Peppelhoeve geweest

L. van den Berg
19-4-2006

paasweekend 2006 naar de Peppelhoeve geweest. We hadden app.nr.3. Het is niet erg groot maar genoeg ruimte voor 2 pers. Het is gezellig ingericht en het sanitair is uitstekend. In de omgeving is niet veel te doen maar als je van rust houdt is het ideaal. Je kunt prima wandelen en fietsen in de omgeving. Het strand is per fiets of lopend prima te bereiken het is op ongeveer 2 km afstand. Ook de boulevard van Vlissingen is goed te bereiken. We hebben het goed naar ons zin gehad en het is aan te raden voor iedereen die van rust houdt.

Gereisd Anders in Wed Apr 19 2006 09:53:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Peppelhoeve in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Peppelhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.