9,5

30 reviews over Camping De Kiekendief in het Nederlands

fantastisch

frans aerts,
15-12-2018

Hebben op de Kiekendief, mede dankzij de goede zorgen van Jose en Bram, afgelopen voorjaar een geweldig leuke en relaxe voorjaarsvakantie gehad.

Voor een kort of langer verblijf op Walcheren, zowel landelijk gelegen als in de buurt van het strand, kun je geen betere plek vinden op dit eiland !

Gereisd met partner in april 2018

Gaan volgend jaar voor de 3e keer terug

Carla,
13-12-2018

Keurig verzorgde camping met vriendelijke beheerders. Ruime plaats en gunstige ligging t.o. v. Strand en de plaatsen Middelburg en Vlissingen. Mooie fietsroutes

Gereisd met partner in juli 2018

Voor gezinnen met kinderen dé plek om te zijn!

Jos Chrispijn,
14-9-2018

Een heel fijne boerderij/mini-camping waar gasten hoog in het vaandel staan. Elke morgen een vers eitje van de kip en schone, kindvriendelijke locatie. Mooie omgeving op een van de mooiste plekken van het Zeeuwse Walcheren. Van alle gemakken voorzien: schoon sanitair, prima staanplaatsen en lodges met bij wat minder weer genoeg overdekte faciliteiten. Fietsen beschikbaar als ook ruime parkeerplaatsen voor auto's.

Geen minpunten kunnen ontdekken, zelfs WiFi was zeer snel en stabiel!

Gereisd met partner in juli 2018

Een aanrader!

Elly Maas,
7-9-2018

We zijn afgelopen week voor de vierde keer op deze fantastische camping geweest. Het is een aanrader voor mensen die een rustige en gemoedelijke camping zoeken. De gastvrijheid is zeer goed, iedere keer weer een warm ontvangst. Bovendien is er tussen de bedrijven door vaak tijd voor een praatje.

Er zijn mooie ruime plekken. Het sanitair ziet er netjes uit!

Gereisd met partner in september 2018

heerlijke vakantie, op naar volgend jaar

J.C. van Rijn,
1-9-2018

Voor de derde keer op deze camping in het chalet. Ruim een jaar oud chalet met alle nodige voorzieningen op een mooie rustige plaats op deze boeren camping. Ondanks eigen sanitair toch even vermelden dat het andere sanitair perfect schoon gehouden wordt. Voldoende ruimte voor de tourcaravans. Vanuit de camping alle bezienswaardigheden makkelijk te bereiden. En een van de belangrijkste dingen, de vriendelijkheid en gastvrijheid van de eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2018

Enthousiast.

Addi de Boer,
23-7-2018

Een super gezellige camping geexploiteerd door een lief en enthousiast echtpaar.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Helemaal top!

Kitty en Frans Weijters,
4-7-2018

De centrale ligging, sfeer, schoon en ruim voldoende sanitair, ruimte, aandacht , gemoedelijk en dus helemaal top!

Gereisd met partner in juni 2018

Joze Luijks,
30-6-2018

Wij hebben voor 't eerst 'n voorseizoens plaats genomen van 1 april tot 30 juni en zijn erg blij dat we voor deze camping gekozen hebben.... Wat 'n fijne mooie camping en aardige gastvrije eigenaars. De camping is heel verzorgt en heel schoon, ook erg leuk "aangekleed" dat is met liefde en zorg gedaan. We voelde ons meer dan welkom. Hier komen wij heel erg graag terug. Kunnen geen minpunten bedenken..... Nou vooruit dan, er is geen toilet papier bij de toiletten.... Is eigenlijk niet meer van deze tijd. Maar hier konden wij toch goed mee leven😉

Gereisd met partner in mei 2018

Topcamping!

Dirk&Lia,
1-6-2018

Voor de 5e keer op deze camping geweest. Soms een weekend, een weekje en nu 2 weken! Lees alle reviews, alles is waar! Wij hebben het ook weer fantastisch gehad!

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldige camping

Liselotte Luijks,
22-5-2018

De kiekendief is een mooie en ruim opgezette boerderijcamping. De plekken zijn keurig onderhouden. Het sanitair is erg schoon. Bij de afwasplaats staan bakjes met afwasborstel, spons en een doekje om na gebruik de boel schoon en droog te maken.

Er is een speelkamer/tv kamer, met een tv,boeken, tijdschriften, folders wat er in de buurt te doen is, spelletjes en speelgoed. Er is ook levende have, voor de kleine kinderen erg leuk. Verder is een nog een zeecontainer met traptrekkers en skelters.

In de directe omgeving is veel te doen.

Wij hebben twee heerlijke weekenden hier gehad. We raden het iedereen aan

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kiekendief in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kiekendief zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.