Camping De Kiekendief

9,2

20 reviews over Camping De Kiekendief in het Nederlands

Heerlijke verregende vakantie

J.C. van Rijn, 5-10-2017

Na vorig jaar als laatste de oude caravan bewoont te hebben zijn de nieuwe chalets een verademing. De gastvrijheid nog steeds perfect en een mooi groot chalet met alle benodigdheden doet er nog een schepje bovenop. Vanuit de locatie ben je op zon 10 minuten aan het strand, Middelburg, Vlissingen en nog vele andere leuke locaties. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

Goed verzorgde en charmante camping

Marloes, 2-7-2017

Prachtige kleine camping. Wij kamperen al wat jaartjes en zo'n tot in de puntjes verzorgde camping hadden we nog niet eerder ontdekt. Vriendelijke ontvangst en rondleiding over de camping. Erg ruime kampeerplaatsen. Superschoon sanitair, fijne douches en ook twee ruime familiedouches (waarvan 1 met babybadje). Picknicktafel te leen, en een gemeenschappelijke koelkast en diepvries. Voor de kinderen veel te doen en te beleven. Boerderijdieren, trampoline, speeltuintje en een grote speelhoek binnen in de "slechtweer-schuur". Het was helemaal af! Wel zelf toiletpapier meenemen ;)

Grandioos: gastvrij, gastgericht & geweldige plek

Christ Bullens, 30-4-2017

Prachtig en geweldig fijn sanitair / douche

fijn grasveld ruime plekken

bijzondere gastvrijheid en behulpzaam, ongedwongen

veel te doen en te zien in de omgeving

Wij waren voor de tweede maal te gast op de Kiekendief in Koudekerke. Na een enorm fijne ervaring de eerste keer in het hoog seizoen in 2016 nu terug in de voorjaars vakantie. Wat gastvrijheid en gastgerichtheid een bijdrage levert aan het vakantie gevoel.

Een fantastisch fijn groot mals grasveld met ruime plaatsen. Super schone voorzieningen met heel fijn en goed sanitair. De douches zijn ook geweldig: thermostaatkranen maar ook echt voldoende waterstraal. Maar wat vooral bij ons blijft hangen is de oprechte gastvrijheid van deze hele familie. De jongste zoon gaf ons een rondleiding bij aankomst. En hoe hij dat deed! Alsof hij alles zelf had opgezet. Super! Voor ons een adres waar wij zeker terugkeren.

Mooie boerencamping die bol staat van gastvrijheid

J.C. van Rijn, 16-9-2016

Mooi centraal gelegen camping waar je op de fiets binnen 15 minuten in Middelburg, Vlissingen en de kust bent. Mooi perfect sanitair en zeer gastvrij.

De twee te huren caravans zijn op, maar vanaf oktober nieuwe chalets dus alle reden om hier naar toe te gaan.

Wat een gastvrijheid en wat een ruimte!

Henk en Gera, 13-6-2016

Prima ruime plekken!

José en Bram zijn trots op hun camping en dat mogen ze ook zijn.

We komen zeker terug! Het een geweldige week!

prima camping als uitvalbasis om te fietsen

Sjoerd, 30-6-2015

De camping de Kiekendief ligt erg centraal 5 kilometer van Middelburg en hetzelfde geld voor Vlissingen.

Prachtige omgeving en het strand ligt op loopafstand. (een fiets is wel makkelijk)

Te mooi !

Klaas Visser, 29-6-2015

Wij komen al weer een paar jaar, op onze Meest favoriete camping van Zeeland, "DE KIEKENDIEF". Ik schrijf dit bewust met hoofdletters, want deze camping van Jose en Bram verdient dit. Grote plaatsen; mooi en schoon sanitair en overal warm water ! !

Komt nog bij, speelgelegenheid volop en een container vol fietsjes, trekkers en skelters, waardoor je kinderen of kleinkinderen, zich in een "snoepwinkel" wanen !

Ook voor de categorie "ouderen", waar we zelf onder vallen, een camping waar je kunt genieten van rust, ruimte en vriendelijkheid, kortom de Camping waar wij ons "Thuis" voelen en ieder jaar wel een aantal keren met onze camper heeeeel graag komen ! ! Inderdaad ja, het gevoel van "Thuis" komen ! !

Ik zou natuurlijk nog veel meer kunnen vertellen over deze geweldige minicamping, maar ik stel voor.........kom naar Koudekerke, Duinweg 20 en ontdek Zelf dit unieke stukje Walcheren ! Als je komt, kom je ons vast een keertje tegen.

Gr.Klaas en Janet Visser (Terheijden)

Klein, fijn en zeer gastvrij

Fluitekruid, 23-5-2015

Een kleine en fijne boerderijcamping met zeer gastvrije eigenaren. Ruime plaatsen en zeer schoon sanitair. Voor kleinere kinderen is er in het midden van het grotere veld een trampoline, voetbaldoelen, skelters en aan de zijkant een speelhuis met glijbanen. Ideaal als startpunt voor verschillende fietsroutes. Verse eieren, uien en aardappels liggen in een huisje bij de receptie, dit is zelfbediening. Dit stuk van Walcheren heeft de meeste zonuren en slecht weer waait sneller over. Daardoor ook wel meer wind. Zeker een plek om terug te komen.

Thuiskomen

ellie kimenai, 7-5-2015

Na de winter weer genieten van de eerste zonnestralen. We doen dit super graag op de Kiekendief. Het voelt als thuiskomen als we de caravan weer neerzetten.

We hebben weer heerlijke weekenden achter de rug. Kijken alweer uit naar volgend jaar. : )

Fijne familiecamping

Jos Chrispijn, 3-5-2015

Prima gelegen, goed onderhouden en prima toezicht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kiekendief in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kiekendief zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kiekendief scoort een 9.19 uit 10 op basis van 20 reviews.