Camping De Kiekendief

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Helemaal top!

Kitty en Frans Weijters
4-7-2018

De centrale ligging, sfeer, schoon en ruim voldoende sanitair, ruimte, aandacht , gemoedelijk en dus helemaal top!

Joze Luijks
30-6-2018

Wij hebben voor 't eerst 'n voorseizoens plaats genomen van 1 april tot 30 juni en zijn erg blij dat we voor deze camping gekozen hebben.... Wat 'n fijne mooie camping en aardige gastvrije eigenaars. De camping is heel verzorgt en heel schoon, ook erg leuk "aangekleed" dat is met liefde en zorg gedaan. We voelde ons meer dan welkom. Hier komen wij heel erg graag terug. Kunnen geen minpunten bedenken..... Nou vooruit dan, er is geen toilet papier bij de toiletten.... Is eigenlijk niet meer van deze tijd. Maar hier konden wij toch goed mee leven😉

Topcamping!

Dirk&Lia
1-6-2018

Voor de 5e keer op deze camping geweest. Soms een weekend, een weekje en nu 2 weken! Lees alle reviews, alles is waar! Wij hebben het ook weer fantastisch gehad!

Geweldige camping

Liselotte Luijks
22-5-2018

De kiekendief is een mooie en ruim opgezette boerderijcamping. De plekken zijn keurig onderhouden. Het sanitair is erg schoon. Bij de afwasplaats staan bakjes met afwasborstel, spons en een doekje om na gebruik de boel schoon en droog te maken.

Er is een speelkamer/tv kamer, met een tv,boeken, tijdschriften, folders wat er in de buurt te doen is, spelletjes en speelgoed. Er is ook levende have, voor de kleine kinderen erg leuk. Verder is een nog een zeecontainer met traptrekkers en skelters.

In de directe omgeving is veel te doen.

Wij hebben twee heerlijke weekenden hier gehad. We raden het iedereen aan

Heerlijke verregende vakantie

J.C. van Rijn
5-10-2017

Na vorig jaar als laatste de oude caravan bewoont te hebben zijn de nieuwe chalets een verademing. De gastvrijheid nog steeds perfect en een mooi groot chalet met alle benodigdheden doet er nog een schepje bovenop. Vanuit de locatie ben je op zon 10 minuten aan het strand, Middelburg, Vlissingen en nog vele andere leuke locaties. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

Goed verzorgde en charmante camping

Marloes
2-7-2017

Prachtige kleine camping. Wij kamperen al wat jaartjes en zo'n tot in de puntjes verzorgde camping hadden we nog niet eerder ontdekt. Vriendelijke ontvangst en rondleiding over de camping. Erg ruime kampeerplaatsen. Superschoon sanitair, fijne douches en ook twee ruime familiedouches (waarvan 1 met babybadje). Picknicktafel te leen, en een gemeenschappelijke koelkast en diepvries. Voor de kinderen veel te doen en te beleven. Boerderijdieren, trampoline, speeltuintje en een grote speelhoek binnen in de "slechtweer-schuur". Het was helemaal af! Wel zelf toiletpapier meenemen ;)

Grandioos: gastvrij, gastgericht & geweldige plek

Christ Bullens
30-4-2017

Prachtig en geweldig fijn sanitair / douche

fijn grasveld ruime plekken

bijzondere gastvrijheid en behulpzaam, ongedwongen

veel te doen en te zien in de omgeving

Wij waren voor de tweede maal te gast op de Kiekendief in Koudekerke. Na een enorm fijne ervaring de eerste keer in het hoog seizoen in 2016 nu terug in de voorjaars vakantie. Wat gastvrijheid en gastgerichtheid een bijdrage levert aan het vakantie gevoel.

Een fantastisch fijn groot mals grasveld met ruime plaatsen. Super schone voorzieningen met heel fijn en goed sanitair. De douches zijn ook geweldig: thermostaatkranen maar ook echt voldoende waterstraal. Maar wat vooral bij ons blijft hangen is de oprechte gastvrijheid van deze hele familie. De jongste zoon gaf ons een rondleiding bij aankomst. En hoe hij dat deed! Alsof hij alles zelf had opgezet. Super! Voor ons een adres waar wij zeker terugkeren.

Mooie boerencamping die bol staat van gastvrijheid

J.C. van Rijn
16-9-2016

Mooi centraal gelegen camping waar je op de fiets binnen 15 minuten in Middelburg, Vlissingen en de kust bent. Mooi perfect sanitair en zeer gastvrij.

De twee te huren caravans zijn op, maar vanaf oktober nieuwe chalets dus alle reden om hier naar toe te gaan.

Wat een gastvrijheid en wat een ruimte!

Henk en Gera
13-6-2016

Prima ruime plekken!

José en Bram zijn trots op hun camping en dat mogen ze ook zijn.

We komen zeker terug! Het een geweldige week!

De camping de Kiekendief ligt erg centraal 5 kilometer van Middelburg en hetzelfde geld voor Vlissingen.

Prachtige omgeving en het strand ligt op loopafstand. (een fiets is wel makkelijk)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kiekendief in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kiekendief zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kiekendief scoort een 9.43 uit 10 op basis van 24 reviews.