5,5

19 reviews over Camping Boerderij Zuiderhoeve in het Nederlands

Nooit meer

Hendriks
15-9-2018

Sanitair werd niet goed schoon gehouden Er om heen moest je goed kijken door opstakels zoals tegels Ook het ledigen van de porto porto was niet zoald het hoort te zijn Ik ga naar deze camping nooit meer heen

Gereisd met partner in september 2018

Moo83 verzorgde rustige camping

Ellen
4-7-2017

Mooie ruime plaatsen, goede sfeer, perfecte wifi!

Gereisd met partner in juni 2017

Super leuke camping

Fam Reutelingsperger
19-2-2017

Deze camping is voor een gezin met jonge kinderen echt super leuk! De camping ligt dicht bij het strand en dicht bij supermarkt en bakker, op de fiets ben je overal zo. De camping eigenaren zijn echt heel leuk. Er worden door boswachter Marijke verschillende leuke activiteiten georganiseerd voor de kinderen! Ze doet dit met veel enthousiasme! De skelters op het terrein waren voor onze kinderen ook een groot succes! Net als de grote trampoline! Sanitair is schoon! Deze camping is echt een aanrader voor een gezin met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Gezellig!

Loïs
14-7-2016

Echt een hele leuke camping! Een halfuurtje lopen naar het strand. Kwartiertje lopen naar de supermarkt. Leuke campingeigenaren!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Mooie boerderijcamping

Annelies
10-7-2014

We hebben zonder reservering een viertal dagen op deze kleine camping met heel ruime plaatsen gestaan. Bij aankomst gaven we aan dat we gebruik wilden maken van de Minicampingcard die in deze periode reductie geeft. maar mijnheer rekende ons het gewone tarief en reserveringskosten. Hij gaf ons 2 euro korting per dag.. Bij vertrek is dit alsnog op ons verzoek gewijzigd al was de eigenaresse niet eens op de hoogte dat elektra inclusief was. Het derde veld is het zonnigst en we konden daardoor tot in de avond hiervan genieten. Minpuntje vond ik het rulle grind bij de entree van de camping waardoor fietsen lastig en onveilig was. Pluspunten: de camping wordt autovrij gehouden. Het geeft een rustige sfeer en verhoogt het gevoel van kamperen in de natuur. Het sanitair was goed onderhouden. We hebben genoten van deze dagen in Zeeland.

Gereisd met partner in Sun Jun 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supervakantie

Maarten Froon
27-9-2013

Deze zomer met de kinderen naar camping Zuiderhoeve geweest. Ik heb een woord... Geweldig! Grote campeerplaatsen en superkindvriendelijk!! De kinderen konden heerlijk hun gang gaan en er werd nergens moeilijk over gedaan. De kinderen en ik ook hebben een TOPvakantie gehad. Ook de vlindertocht en de vleermuizentocht waren superieur! De eigenaars van de camping zijn zeer aardig en kunnen ontzettend goed met die kinderen overweg. Kortom een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Drie weken, van begin tot eind, genoten

Ans en Robert
26-8-2013

We hebben met ons gezin drie weken lang genoten van onze vakantie op de Zuiderhoeve. We kwamen voor hier voor rust en tijd voor de kinderen en dat is helemaal gelukt. De kinderen waren de hele dag aan het spelen met al die andere leuke kinderen en kwamen af en toe langs voor wat te drinken of te eten. De contacten met de boer en boerin waren uitstekend. We hebben ze, door ziekte van onze zoon, regelmatig nodig gehad en ze namen alle tijd voor ons. Ze informeren over de mogelijkheden in de buurt, maar vallen je gelukkig niet lastig met weerpraatjes, waardoor we op de ruime plaatsen voldoende privacy hadden. Het toiletgebouw is prima in orde (misschien hebben beoordelaars hieronder niet de buitenafdeling met extra douches, toiletten en invaliden- en babytoieltruimte bezocht?), met zoveel kinderen die de hele dag in en uitlopen was het erg netjes. Meestal gaan we niet terug naar een camping die we al eerder bezocht hebben, maar ik denk dat de Zuiderhoeve daarop een uitzondering vormt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Ruim opgezette camping

Wittegeit
18-8-2013

We hadden via internet gereserveerd en bij aankomst mochten we onder begeleiding van de eigenaresse van de camping een plaats uitzoeken. Dit was de eerste en de laatste keer dat we iemand gezien hebben, de eigenaren zijn niet zichtbaar en blijkbaar ook moeilijk te vinden, veel campinggasten waren naar hen op zoek. De plaatsen zijn ruim opgezet en voorzien van electra, een waterkraantje en tv-aansluiting. Er is weinig sanitair en schoonmaken lijkt tot op ooghoogte te gebeuren. Alles boven ooghoogte zit vol spinnenwebben en het lijkt lang geleden dat iemand daar naar omgekeken heeft. Op zich best een aardige camping met pluspunten (mooie ruime plaatsen), maar je mist het welkom-gevoel. Eigenaren zijn druk met vanallesennogwat en camping lijkt geen prioriteit te hebben.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische kindercamping

Ruben en Maaike
28-7-2013

De Zuiderhoeve is een heerlijke camping met zeer ruime plekken (200 m2). Het verwarmde sanitair is erg schoon en heeft warm water dat echt warm wordt en blijft, en dat zonder muntjes. Het (gratis) gebruik van de waterkoker was een uitkomst, net als de (eveneens gratis) wifi.

Meestal is het na 23 uur stil op het terrein en dat is prettig, vooral met kleine kinderen. Die hebben zich overigens uitstekend vermaakt. Er is een speeltuin, een dierenweide, een mega-trampoline, een huttenbouwveld, een voetbalveld, een tafeltennistafel en er zijn veel skelters. Af en toe organiseren de eigenaren een activiteit voor de kinderen, zoals kampvuur met broodjes bakken en beestjes zoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Perfecte camping in Zeeland

Becced
27-7-2013

Wij hebben twee weken genoten op de Zuiderhoeve. Zeer ruime plekken, iedere plek een eigen elektra en water punt bij de tent. Het sanitair is heel netjes en lekker warm. Fijne douches ook zonder muntjes, gewoon met een thermostaatkraan. De kinderen vermaakten zich uitstekend met de vele skelters, glijbaan, zandbak en trampoline. Ook een voordeel, het is een kleine camping dus voor kinderen overzichtelijk. Ze kunnen vrij rondlopen en maken hierdoor snel vriendjes.

In de omgeving is veel te doen. Op de fiets naar het strand of naar Vlissingen. Ook kun je makkelijk op de fiets boodschappen doen.

Op de camping is gratis WIFi, zonder code. Marijke, de eigenaar van de camping met haar man Sjaak, organiseert iedere week leuke activiteiten. Wat ook nog heel fijn was: de waterkoker, super heet afwaswater, koelkast/vriezer en centrifuge, magnetron, allemaal gratis te gebruiken (wij waren vooral heel blij met de waterkoker, scheelde veel gas ;)).

Gereisd met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Zuiderhoeve in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Zuiderhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.