Géén boekingskosten

Contact

21 Reviews over Boerderij Zuiderhoeve

• 8Familie Jansen10-08-2021

Prima camping!

Een fijne camping met een ongedwongen sfeer. Goede ligging t.o.v. Winkels en strand. Ook heerlijk voor de wat kleine kinderen; speeltuintje, skelters. Bij regen wel drassig terrein. Tip voor eigenaren: stel de vlonders gewoon gratis ter beschikking.

• 9Rien en Ruth23-08-2020

Geweldige camping voor jong en oud

Alles was top! Enorm ruime plek, kraantje bij je plaats, speelmogelijkheden, eenvoudige kinderactiviteiten die zeer in de smaak vielen bij onze kinderen (denk aan water/zeepbaan, vlindertocht of knutselen) en veel rust en ruimte. Dichtbij het strand. Eenvoudig en luxe tegelijkertijd!

• 9Marie Christien Overdulve28-08-2019

Een prachtige heerlijke plek om vakantie te vieren

Het is een heerlijke camping, ruim opgezet, schoon sanitair en heerlijke douches. De eigenaren zijn erg vriendelijke, toegankelijke mensen, bereikbaar als je ze nodig hebt. Leuke 'speelplaats' voor de kinderen, een geiten- en kippenweitje en een vuurplaats waar een mooi kampvuur gemaakt kan worden.

• 9Ellen04-07-2017

Moo83 verzorgde rustige camping

Mooie ruime plaatsen, goede sfeer, perfecte wifi!

• 9Fam Reutelingsperger19-02-2017

Super leuke camping

Deze camping is voor een gezin met jonge kinderen echt super leuk! De camping ligt dicht bij het strand en dicht bij supermarkt en bakker, op de fiets ben je overal zo. De camping eigenaren zijn echt heel leuk. Er worden door boswachter Marijke verschillende leuke activiteiten georganiseerd voor de kinderen! Ze doet dit met veel enthousiasme! De skelters op het terrein waren voor onze kinderen ook een groot succes! Net als de grote trampoline! Sanitair is schoon! Deze camping is echt een aanrader voor een gezin met kinderen.

• 8Loïs14-07-2016

Gezellig!

Echt een hele leuke camping! Een halfuurtje lopen naar het strand. Kwartiertje lopen naar de supermarkt. Leuke campingeigenaren!

• 8Annelies10-07-2014

Mooie boerderijcamping

We hebben zonder reservering een viertal dagen op deze kleine camping met heel ruime plaatsen gestaan. Bij aankomst gaven we aan dat we gebruik wilden maken van de Minicampingcard die in deze periode reductie geeft. maar mijnheer rekende ons het gewone tarief en reserveringskosten. Hij gaf ons 2 euro korting per dag.. Bij vertrek is dit alsnog op ons verzoek gewijzigd al was de eigenaresse niet eens op de hoogte dat elektra inclusief was. Het derde veld is het zonnigst en we konden daardoor tot in de avond hiervan genieten. Minpuntje vond ik het rulle grind bij de entree van de camping waardoor fietsen lastig en onveilig was. Pluspunten: de camping wordt autovrij gehouden. Het geeft een rustige sfeer en verhoogt het gevoel van kamperen in de natuur. Het sanitair was goed onderhouden. We hebben genoten van deze dagen in Zeeland.

• 9Maarten Froon27-09-2013

Supervakantie

Deze zomer met de kinderen naar camping Zuiderhoeve geweest. Ik heb een woord... Geweldig! Grote campeerplaatsen en superkindvriendelijk!! De kinderen konden heerlijk hun gang gaan en er werd nergens moeilijk over gedaan. De kinderen en ik ook hebben een TOPvakantie gehad. Ook de vlindertocht en de vleermuizentocht waren superieur! De eigenaars van de camping zijn zeer aardig en kunnen ontzettend goed met die kinderen overweg. Kortom een aanrader!

• 10Ans en Robert26-08-2013

Drie weken, van begin tot eind, genoten

We hebben met ons gezin drie weken lang genoten van onze vakantie op de Zuiderhoeve. We kwamen voor hier voor rust en tijd voor de kinderen en dat is helemaal gelukt. De kinderen waren de hele dag aan het spelen met al die andere leuke kinderen en kwamen af en toe langs voor wat te drinken of te eten. De contacten met de boer en boerin waren uitstekend. We hebben ze, door ziekte van onze zoon, regelmatig nodig gehad en ze namen alle tijd voor ons. Ze informeren over de mogelijkheden in de buurt, maar vallen je gelukkig niet lastig met weerpraatjes, waardoor we op de ruime plaatsen voldoende privacy hadden. Het toiletgebouw is prima in orde (misschien hebben beoordelaars hieronder niet de buitenafdeling met extra douches, toiletten en invaliden- en babytoieltruimte bezocht?), met zoveel kinderen die de hele dag in en uitlopen was het erg netjes. Meestal gaan we niet terug naar een camping die we al eerder bezocht hebben, maar ik denk dat de Zuiderhoeve daarop een uitzondering vormt.

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Wittegeit18-08-2013

Ruim opgezette camping

We hadden via internet gereserveerd en bij aankomst mochten we onder begeleiding van de eigenaresse van de camping een plaats uitzoeken. Dit was de eerste en de laatste keer dat we iemand gezien hebben, de eigenaren zijn niet zichtbaar en blijkbaar ook moeilijk te vinden, veel campinggasten waren naar hen op zoek. De plaatsen zijn ruim opgezet en voorzien van electra, een waterkraantje en tv-aansluiting. Er is weinig sanitair en schoonmaken lijkt tot op ooghoogte te gebeuren. Alles boven ooghoogte zit vol spinnenwebben en het lijkt lang geleden dat iemand daar naar omgekeken heeft. Op zich best een aardige camping met pluspunten (mooie ruime plaatsen), maar je mist het welkom-gevoel. Eigenaren zijn druk met vanallesennogwat en camping lijkt geen prioriteit te hebben.

• 5Staat v/h sanitair

Camping Boerderij Zuiderhoeve info