Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.7Staat v/h sanitair
  • 1Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Mini Camping de Bonte Koe

• 10Saar Smeyers07-08-2022

En of we genoten hebben!!

Deze vakantie besloten we (papa, mama en onze 2 meiden) om met ons "huisje op wielen" op vakantie te gaan. Zeeland werd de bestemming en we hadden geen zin in massatoerisme, dus besloten we op zoek te gaan naar minicampings.

Als eerste kozen we voor "De bonte koe", een minicamping op fietsafstand van het stadje Kortgene.

• Bij "De bonte koe" werden we heel vriendelijk ontvangen, we kregen een rondleiding en konden kiezen uit 2 plaatsjes waar we wilden staan. We kozen een plekje dicht bij de koeienstal. We hadden geen hinder van geur of vliegen :-)
    • Het sanitair was heel schoon (het werd een paar keer per dag proper gemaakt door de dochter des huizes)
    • Er was voldoende ruimte en spullen voor onze meiden om mee te spelen, go-carts, speeltuintje, trampoline en een speelhuis met heel veel gezelschapsspelletjes.
    • Als extra's konden we genieten van het ZWEMBAD en elke avond een ijsje :-)
    • 'S morgens kan je bij de boer verse melk halen,
  • 6Frank26-05-2022

Nette camping

Mooi uitzicht over landerijen. Ontvangst was wat gewoontjes. Bar anex speelruimte was ongezellig. Was niet echt open. Twee douches maar voor een plek of 30 caravans/ campers. Echt te weinig.

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 10iwan06-08-2020

super camping met een grandioos uitzicht. Uiterst vriendelijke Boer en Zoon die je alles kunnen en willen vertellen hoe het eraan toe gaat.

• 10Dave en Elke04-08-2019

Fantastisch!! (kind +++)

Super vriendelijke warme eigenaars! Als je met (jonge) kinderen op vakantie bent, dit is 'the place to be!' Verzorgde camping, zeer veel aandacht voor kinderen. 3 verschillende zwembaden om alle kinderleeftijden te plezieren. (plonsbadje peuters, kinderbad en groter verwarmd opzetzwembad) Ook leuk speeltuintje. Ontspannen en familiale sfeer. De koeienstal mag ten alle tijde bezocht worden, ook honden zijn welkom. Het melken van de koeien kan dagelijks met een 'viewbox' zeer goed gevolgd. Kalfjes mogen geaaid worden. Gezellige kantine met spelmogelijkheden (tafeltennis, sjoelbak en pooltafel) zeer grote tv. Belgische biertjes ;) Prima sanitair: kosteloos douchen en warm water gebruik. Wij hadden een perfecte plaats om met de mobilhome af en aan te rijden wanneer we wilden. Mijn kinderen hadden reuze lol met de steps en gocarts. Rustige omgeving, lekker wakker worden op de boerderij.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Marianne Breemen15-07-2019

Boerencamping met 4sterrengevoel

Voor het vijfde jaar op rij de camping bezocht. De kinderen hebben het hier super, dus wij ook! Kernwoorden; vriendelijk, netjes, rustig, boerenleven, vakantie!! #metpuber #meehelpenindestal #nieuwleven..kalfjes #voetballen #zwemmen

• 10De Vos26-08-2018

Aanrader!

Paar dagen op deze minicamping gestaan. Eigenaar is super vriendelijk. Mooie plekken, veel activiteiten voor kinderen en alles netjes schoon en verzorgd. Zeker een aanrader!

• 8Pieter29-05-2017

Prima camping

Leuke camping met een goede ligging voor een bezoek aan Zeeland. Sanitair is erg schoon en de eigenaren zijn vriendelijk. Ook voor kinderen is er veel te doen. Er is weinig schaduw op de camping, waardoor het voor de tent-kampeerders op warme dagen erg heet kan worden.

Voor dierenvrienden is het misschien geen goede camping. Toen wij hier kampeerden stonden de koeien (met prachtig weer) de hele dag op stal. Ik weet dat in de melkindustrie de kalfjes vroeg bij de moeder weggehaald worden, maar hier werd dat akelig duidelijk. De kalfjes waren allemaal apart in een klein hokje opgesloten, niet zo prettig om te zien.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Marianne13-08-2015

Heerlijke gastvrije schone plek! kindvriendelijk

5 dagen gekampeerd bij deze minicamping. Bij ontvangst al meteen we en al vriendelijkheid. Zonder te vragen hulp van de boer en zijn vrouw bij het op de plek duwen van de caravan. Mijn kinderen 2 jongens van 4 en 9 hebben genoten. Ze mochten meehelpen met verzorgen van de dieren. Op de tractor meerijden en alle vragen werden geduldig beantwoord. Ze willen volgend jaar terug! Dat zegt voor mij genoeg. Vanuit de camping worden leuke activiteiten georganiseerd: banaanvaren. Boottocht. En het strand vind je binnen een straal van 10 km.

• 9Wil Meulenberg22-12-2014

Puur genieten

Camping de Bonte Koe is een zeer gezellige boerderij camping waar je in overleg met de boer mee mag melken, kalfjes voeren etc. Etc. Super Boer Wilbert dat je jouw bedrijf openstelde voor iedereen die er maar interesse in toond.

• 9Mariëtte van de Sande16-08-2014

Gastvrije camping

De familie van Boxel heeft er hard aan gewerkt hun camping tot stand te brengen. Het is een zeer gastvrije camping, kindvriendelijk, mooi sanitair met mooie plaatsen. De kinderen mogen de boer helpen op de boerderij. De ontvangst is zeer vriendelijk en de boer zelf komt met iedereen een praatje maken. Het is zeker een aanrader om op deze camping een plaats te reserveren. Je wordt zeker niet teleurgesteld. Ook je hond is welkom.

Camping Mini Camping de Bonte Koe info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar