Camping Mini Camping de Bonte Koe

6 reviews over Camping Mini Camping de Bonte Koe in het Nederlands

Aanrader!

De Vos
26-8-2018

Paar dagen op deze minicamping gestaan. Eigenaar is super vriendelijk. Mooie plekken, veel activiteiten voor kinderen en alles netjes schoon en verzorgd. Zeker een aanrader!

Prima camping

Pieter
29-5-2017

Leuke camping met een goede ligging voor een bezoek aan Zeeland. Sanitair is erg schoon en de eigenaren zijn vriendelijk. Ook voor kinderen is er veel te doen. Er is weinig schaduw op de camping, waardoor het voor de tent-kampeerders op warme dagen erg heet kan worden.

Voor dierenvrienden is het misschien geen goede camping. Toen wij hier kampeerden stonden de koeien (met prachtig weer) de hele dag op stal. Ik weet dat in de melkindustrie de kalfjes vroeg bij de moeder weggehaald worden, maar hier werd dat akelig duidelijk. De kalfjes waren allemaal apart in een klein hokje opgesloten, niet zo prettig om te zien.

5 dagen gekampeerd bij deze minicamping. Bij ontvangst al meteen we en al vriendelijkheid. Zonder te vragen hulp van de boer en zijn vrouw bij het op de plek duwen van de caravan. Mijn kinderen 2 jongens van 4 en 9 hebben genoten. Ze mochten meehelpen met verzorgen van de dieren. Op de tractor meerijden en alle vragen werden geduldig beantwoord. Ze willen volgend jaar terug! Dat zegt voor mij genoeg. Vanuit de camping worden leuke activiteiten georganiseerd: banaanvaren. Boottocht. En het strand vind je binnen een straal van 10 km.

Puur genieten

Wil Meulenberg
22-12-2014

Camping de Bonte Koe is een zeer gezellige boerderij camping waar je in overleg met de boer mee mag melken, kalfjes voeren etc. Etc.

Super Boer Wilbert dat je jouw bedrijf openstelde voor iedereen die er maar interesse in toond.

Gastvrije camping

Mariëtte van de Sande
16-8-2014

De familie van Boxel heeft er hard aan gewerkt hun camping tot stand te brengen. Het is een zeer gastvrije camping, kindvriendelijk, mooi sanitair met mooie plaatsen. De kinderen mogen de boer helpen op de boerderij. De ontvangst is zeer vriendelijk en de boer zelf komt met iedereen een praatje maken. Het is zeker een aanrader om op deze camping een plaats te reserveren. Je wordt zeker niet teleurgesteld. Ook je hond is welkom.

Deze boerencamping is een een nieuwe camping en gelegen in Kortgene. Plusminus 15 plekken op een groen grasveld achter een boerderij.

De melkkoeien staan in de loopstal naast de camping en in de tijd dat wij er waren zijn er twee kalfjes geboren. Voor de kinderen natuurlijk super. Ook mochten deze meehelpen met het voeren van de kalveren.

De camping zelf heeft veel speelmogelijkheden voor kinderen (trampoline, schommels, skelters, trekkers met aanhangers) buiten en ook een hal binnen met tafeltennistafel, dartbord, biljarttafels en allerlei spellen en speelgoed. En met slecht weer wordt er gewoon een film opgezet voor de kinderen.

Het sanitair is schoon (4 toiletten, 1 urinior en 2 douches) en afwassen kan binnen.

In de tuin staat een rond opzet zwembad en kan voor verkoeling zorgen bij hoge temperaturen.

Kortom, een prima plek waar we nog wel eens terug zullen komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini Camping de Bonte Koe in Kortgene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini Camping de Bonte Koe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.