Reviews over Kloetinge

Heel goed

Martin,
    3-3-2018

Eigenlijk alles goed, maar de betrokkenheid en service van de eigenaresse is bijzonder!

Geweldig

Linda,
    21-2-2017

Wij hadden het bakhuusje gehuurd met 5 volwassenen em wat een super huisje genoeg ruimte voor 5, uitgebreid ontbijt top geregeld moisten het zelf halen maar dat is geen probleem.

Geweldig en gezellig, heel leuk ingericht.

R.J.,
    8-1-2017

Je kunt hier echt ongestoord van elkaars gezelschap genieten.

Vlakbij het ADRZ

Lisette te Velde,
    30-9-2016

Uitstekende verzorging en heel sfeervol

goed verzorgde kamer

Jenny,
    22-5-2016

Mede door het mooie weer een goede indruk gekregen van deze B&B. We waren hier maar één nachtje maar alles was mooi schoon en goed verzorgd. Ontbijt prima.

twee lekkere stoelen. Kortom o=prima vertoeven. Voor langere tijd is de luxe kamer ietwat aan de kleine kant en horren tegen de muggen zouden geen overbodige luxe zijn. Ook een hordeur zou prettig zijn. De gastvrouw en het personeel zijn super vriendelijk.We gaan zeker nog eens terug

Kloetinge scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews