Camping Slagershof

23 reviews over Camping Slagershof in het Nederlands

Rustieke omgeving

Walter ceelen
30-7-2017

Erg mooie mini camping met zeer ruime plaatsen die goed verzorgd zijn. Sanitair recent vernieuwd kortom helemaal top en voorzien van alle luxe incl vloerverwarming. Uitstekend ook geschikt voor kleine kinderen. Prima speelvoorziening ervoor aanwezig. Gastvrije ondernemers. Kortom eigenlijk niets om aan te merken. Als je van rust houd zeker een aanrader. Een aandachtpuntje het is wel een stukje fietsen naar het strand of dorpje. Hou daar rekening mee.

Fijne gemoedelijke mini camping

Diny
27-7-2017

Mooie locatie en camping, ruime plaatsen, mooi nieuw toiletgebouw, vriendelijke gastvrije eigenaren.Mooie fietsomgeving.

Rustige camping prima locatie

C.Kornet
28-5-2017

Fijne en mooie kleinschalige camping

Jan en Dineke zíjn bijzonder gastvrij, vriendelijk en behulpzaam.

Alle voorzieningen bij de hand.

Zeker een aanrander!

Chris en Lieneke Kornet

mooie camping, goed verzorgd. Goed werkende wifi.Geen overlast.Erg ruime plaatsen.Sanitair super schoon. Kortom geen aanmerkingen!!

Geweldig goede camping en gastvrije beheerders

Fam. Krimpen
4-9-2016

Heerlijk rustige camping en van alle gemakken voorzien. Sanitair heerlijk fris en schoon. Wifi signaal zeer goed!. Vorig jaar voor het eerst geweest en

dit jaar wederom met veel plezier gestaan. Vanaf camping zit je zo bij Neeltje Jans, Oosterschelde of Grevelingen meer. Zeer vriendelijke en behulpzame

beheerders.

Super!

Jorina Martens
25-8-2016

Nette, sfeervolle, rustige camping met zeer gastvrije eigenaars. Superleuk voor de kinderen. Onze jongens hebben het nog wekelijks over "boer Jan".

In 1 woord geweldig!!!!!

Jenine Schepers
9-8-2016

Voor de eerste keer dat wij bij de boer gingen kamperen. Wat een rust!!

Prima sanitair, wifi en een heerlijke plek.

Wij werden twee dagen voor aankomst nog gebeld of we een andere plek wilden die was nm veel rustiger.

Hoezo attent!!!

We hebben genoten van de rust en de vriendelijkheid !!!

Super mooie camping in Zeeland

Paula
8-8-2016

Super mooie en gezellige camping. Zeer schoon en modern sanitair. Goede wifi ontvangst tot achterop het laatste veld. Uitermate vriendelijke en behulpzame eigenaren Jan en Dineke. Grote plaatsen met eigen water en stroomvoorziening. Velden zijn schoon en mooi en het uitzicht is geweldig. Ik raad het iedereen aan, "Zeg je camping in Zeeland, dan zeg je Camping Slagershof".

Zeer kindvriendelijk en toch rustige camping

Groenewoud
30-7-2016

Deze camping is zeer kindvriendelijk met een hele mooie speelgelegenheid waar zowel jonge als de wat oudere kinderen zich goed kunnen vermaken. Ook binnen is er speelgelegenheid. Verder hebben onze kinderen genoten van de verhalen vd boer, de varkentjes, het trekker rijden.

Zeer schoon en ruim sanitair, mooie ruime plekken. Zeker een aanrader! Ook als je voor rust komt. Wil je wat zien v Zeeland? Dan is deze camping een gunstig gelegen uitval basis. Wij hebben neeltje Hans, Goes, Middelburg, Veere en natuurlijk Zierikzee bezocht.

Fan-Tas-Tisch!

G_Gerrits6
5-10-2015

Heerlijke kleine camping. 2 mooie velden met heerlijk zacht gras. Er is niet bezuinigd op stroompaaltjes, elke plek eentje, rioolaansluiting en een watertappunt voor elke twee plaatsen.

Jan en Dineke, wat een prachtige mensen, als er een waardering was voor gastvrijheid dan van ons goud met ster.

Boerenbedrijf wat de nodige beweging geeft.

Dineke is een soort van wandelende dependance van de Zeeuwse VVV, ze schudt zo maar even allerlei toeristische info over Zeeland uit haar mouw, musea, markten, fietsroutes en mooie dorpjes. Jan kan zeer gepassioneerd vertellen over zijn bedrijf en weet veel over Schouwen Duiveland en de watersnood uit 1953. Ze nemen beide ruim de tijd voor een praatje en zijn nooit gehaast.

Wij waren er de eerste dagen van oktober en hebben prachtige fietstochten kunnen maken naar mooie musea. Watersnoodmuseum in Ouwerkerk en het Streek en Landbouwmuseum in Dreischor.

Geweldig. Jan en Dineke, nogmaals bedankt en we komen zeker terug, er valt nog meer te zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Slagershof in Kerkwerve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Slagershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Slagershof scoort een 9.05 uit 10 op basis van 23 reviews.