Géén boekingskosten

Meer camping info

32 Reviews over Slagershof

• 9Fam van den Broek09-08-2021

Prima

Heerlijke rustige gastvrije camping met super schoon sanitair. Ruime plaatsen en zeer net sanitair.Ondanks het weer genoten van de camping en omgeving. Groetjes fam van den Broek

• 10Marijke niwele17-08-2020

Fantastisch!

Gastvrije eigenaren, altijd tijd voor een praatje. Schoon sanitair, grote plaatsen. Rustige camping. Het was er weer heerlijk!!Bedankt Jan en Dineke, ga zo door! Wij hadden geen kleine kinderen bij ons, maar als bezorgde oma zou ik de trampoline wel graag ingegraven zien of een net eromheen.....

• 9Jansen14-08-2020

We hebben een heerlijke week gehad op deze camping

Wij vinden de eigenaars erg gastvrij en ze staan altijd voor je klaar. Voor de kinderen is er een leuke speeltuin met grote trampoline. Ook mochten de kinderen een rondje op de tractor rijden wat erg leuk is. De sanitaire voorziening is prima, goeie douches met heerlijk warm water. kortom voor ons een leuke camping die we rustig andere mensen durven aan te raden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Yvonne Velkov30-05-2020

Rust en ruimte

Ruime rustige plekken.Vriendelijk contact via de telefoon en bij ontvangst. Tip om fietsen te huren bij Spar in Brouwershaven. Ivm Corona geen gebruik gemaakt van het sanitair;maar volgens mij zit dat wel goed hoor! Wij hebben zeker genoten!

• 9Jan en Marian Smit11-11-2019

Zoals elk jaar,Fantastisch!!!!

Voor ons prima plek, komen hier al een paar jaar nazomeren!!zijn 4 weken geweest en eerst nog 5 weken dr Dordogne!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Joyce11-11-2019

Heerlijk tot rust gekomen aan de Zeeuwse kust!

Super gast vriendelijke camping eigenaren, altijd in voor een gezellig praatje. Camping is erg netjes en het sanitair wordt regelmatig netjes gepoets. Ook voor de kleinere camping gasten is er voeldoende te doen hier en als de speeltuin of een kijkje te nemen bij de boer.

• 10Guy Walravens03-09-2019

Positieve ervaring,ALLES echt ok.

De ingeschatte 3 à 4 dagen zijn 2 volle weken geworden en dat is gevolg van kombinatie mooie weer / heel aangename mensen (eigenaars) / top-uitbating,voelen perfect aan welke de noden & verwachtingen zijn / prachtige en ruime plaatsen / rustig stil / goeie sfeer / ... Eerste keer Zeeland en eens ik de winkeltjes wist zijn (paar km fiets en gewoon top) hadden we alles wat je kan wensen (!)

• 9denis mabille09-08-2019

Geweldig

Hebben daar een fantastische tijd beleefd ,

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Hoogenboezem06-08-2019

Zoek je een leuke rustige camping... een aanrader

De camping is netjes onderhouden. Het sanitair ziet er keurig uit en word elke dag schoongemaakt.De campingeigenaars zijn heel aardige mensen en altijd in voor een praatje. Een mooie omgeving met veel uitwijk mogelijk heden.Gratis WiFi

• 9Walter ceelen30-07-2017

Rustieke omgeving

Erg mooie mini camping met zeer ruime plaatsen die goed verzorgd zijn. Sanitair recent vernieuwd kortom helemaal top en voorzien van alle luxe incl vloerverwarming. Uitstekend ook geschikt voor kleine kinderen. Prima speelvoorziening ervoor aanwezig. Gastvrije ondernemers. Kortom eigenlijk niets om aan te merken. Als je van rust houd zeker een aanrader. Een aandachtpuntje het is wel een stukje fietsen naar het strand of dorpje. Hou daar rekening mee.

Camping Slagershof info

Camping-informatie