Vakantiepark Beau sur Mer

• 8.2Activiteiten
  • 9.5Onderkomen
  • 8.5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark infoTonen op kaart

9 Reviews over Beau sur Mer

• 9Hennie13-06-2014

Echt geweldig !!

Ik ben in veel vakantiehuisjes geweest maar nog nooit heb ik zo een mooi huisje gehad. Heerlijk rustig, mooie omgeving, service was top. Je zit zo in het centrum van Goes met veel leuke terrasjes en winkels. We gaan hier beslist vaker heen.

• 9Onderkomen
  • 9MvE11-06-2014

Niet twijfelen, gewoon boeken!

Wat een mooi verzorgd huisje op een prachtige locatie zo net achter de dijk vd Oosterschelde! Je hebt er alles wat je maar nodig kunt hebben incl. fietsen, modern tuinmeubilair, zout en peper, olijfolie, lekkere handdoeken en badhanddoeken. De bedden worden opgemaakt met gezellige overtrekken dat zegt al genoeg. En de ontvangst door de gastvrije Suzanne is super vriendelijk en enthousiast. We komen zeker terug!

• 9Fam. Janse09-06-2014

Heerlijk

Prachtig gelegen, echt genoten!! Mooie fietstochten gemaakt en heerlijk gegeten in Goes, wat ook een leuke stad is.

• 9Leon02-05-2014

Genoten!

Het was weer een heerlijk weekeinde in park Beau Sur Mer, huisje Zon, Zand en Zilte lucht. Mooie 'beach style' inrichting en van alle gemakken voorzien. Vrij uitzicht, in de naaste omgeving de Oosterschelde en Goes met leuke winkels, restaurants en binnen 5 minuten op de golf baan.

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9hilly03-04-2014

Heerlijk, rust, ruimte, natuur.

Waanzinnig mooi en gezellig huis op een toplocatie. Was een heerlijke week vol mooie fietstochten, wandelingen en bezichtigingen van Goes, Middelburg,Veere,Gent en Antwerpen.

• 9Barbara19-03-2014

Geweldig mooie plek!!

Het vakantiepark is een prachtig mooi park aan het water. Het vakantiehuis waar wij verbleven voldeed aan alle verwachtingen. Sfeervol ingericht vakantiehuis met alle denkbare luxe! We hebben hier 2 keer vakantie gevierd met de familie en er gaan hier nog meer vakanties volgen.

• 9Activiteiten
  • 8Martin04-03-2014

Prachtige park in een mooie omgeving

Heerlijk rustig park met prachtige natuur als omgeving. Puur genieten van rust, natuur en de omgeving. Daarnaast zijn er in de omgeving leuke activiteiten uit te voeren. Mooie plaats om te duiken, je kunt heerlijk fietsen, de stad Goes bekijken en daarnaast is er ook genoeg te bezichtigen in de omgeving. De huisjes zijn netjes schoon en onderhouden, dat geeft direct al een positieve indruk!

• 9Dennis04-03-2014

Fantastisch!

Wat een week! Leuke ligging, naast de zee en gewoon top!

• 8Onderkomen
  • 10l van driel24-02-2014

Fantastische vakantie in een heel erg mooi huis

Heerlijk gezellig huis, waarin we als familie een gezellige week hebben gehad. Het huis had inderdaad alle luxe zoals beschreven. Goede bedden, luxe grote douche.

• 10Activiteiten

Vakantiepark Beau sur Mer info