Camping Weizicht

9,2

119 reviews over Camping Weizicht in het Nederlands

Ans Sanders
15-6-2018

Zeer rustige en nette camping, gasvrije eigennaar....heerlijke plek om te zijn.

wij komen zeker terug

Fam Wuestenbergs
6-5-2018

Geweldige mensen, staan altijd klaar om te helpen,mooie camping met zéér ruime plaatsen zowel voor campers als tenten. wij waren er van 2 tot 5 mei en hadden zeer mooi weer.

Super!

Suzanne
1-5-2018

Mooie camping met zeer vriendelijke eigenaren. Warme ontvangst en uitermate vriendelijk, ook naar de kinderen. 's Prima voorzieningen. Morgens heerlijk warme broodjes op bestelling. We waren hier met nat weer en storm, maar door de mooie verharde plaatsen ging alles prima. Kinderen hebben het goed naar de zin gehad in de speeltuintjes en met de dieren. We komen hier zeker een keer terug!

Geweldig heerlijk rustig

Alex
20-1-2018

Het was erg gezellig bij Hanneke. Alles heel goed geregeld. Gezamenlijk koffie doen. Leuke kleine uitstapjes. Superschoon, zwaar verzorgd en schatten van mensen. We komen zeker een keer terug

Super, zeker voor herhaling vatbaar

Fam.Wuestenbergs Hoeleden Belgie
15-11-2017

Zeer rustig, afzonderlijke grote percelen,diervriendelijk,vriendelijke eigenaars, 's morgens warme broodjes, gratis WIFI.

Alles wat wij van een camperplaats verlangen.

Wij zijn alvast fans van Camping Weizicht.

J Doornbos
1-9-2017

Dat het er erg schoon is en super vriendelijke mensen prachtige omgeving .

Fantastisch met kleintjes en superlieve eigenaten

Jerry van Deursen
5-8-2017

Ik heb geen negatieve dingen. Het is superschoon.Altijd gezellig. Superleuk met kinderen tot 12 jaar. De eigenaren doen alles voor je om je het naar de zin te maken. Ook doen ze leuke kleine uitjes voor groot en klein. Helemaal super. Ga zo door. Groetjes Jerry, Linda en de mannen

Prachtige, rustige, groene, ruime camping !

Jan en Lydia
22-7-2017

Zo ruim hebben we nog nooit gestaan, en dan nog op een grasmat waar menige voetbalclub jalours op zou zijn. De mooi bijgehouden heggen bieden goede privacy en houden ook de wind aardig goed tegen. Verder een mooi onderhouden toiletgebouw met toiletpapier en hand-afdroog-papier.Volop speelgoed / speelmogelijkheden voor kinderen. Het eigenaarsgezin is erg vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving valt heel goed te fietsen, de rondje-pontje-route is een aanrader. Afhankelijk van de windrichting kan je de weg van de Zeelandbrug soms ietsje horen maar dat hebben we nooit als storend ervaren, je krijgt er trouwens prachtig vogelgezang voor "terug" dat is echte natuurbeleving. Mocht je je een keer vervelen, bekijk de documantaire dan eens op youtube van de bouw van de Zeelandbrug, een knap staaltje werk waarvan de bouwhaven nog altijd zichtbaar is bij Kats met zijn karakteristieke portaalkranen!

Top

Erik schuurmans
16-7-2017

Mooie omgeving, grote pleke, lekker ijsjes en verse broodjes elke dag. Genoeg wc en douche. Veel te doen voor kinderen allemaal activiteiten. Veel kinderen en als je wat nodig heb hebben ze altijd wel wat voor je te leen wat in de schuur staat.

Peter Gilissen
10-7-2017

Hele leuke camping, super leuke mensen. Mooie locatie met propere douches en toiletten.Goede stroomvoorziening, gratis en water aan de camper. Heb hier 5 nachten gestaan. Zeer goede fiets en wandel mogelijkheden. In Cosijnsplaat zijn er verschillende goede eetgelegenheden. Enkel jammer dat er bijna nergens lokale bieren verkocht worden in de horecazaken terwijl, deze lokale bieren er wel zijn en tevens ook nog van eens héél goede kwaliteit zijn. Jammer dat er in 99% van de de horeca alleen Belgische bieren verkocht worden.

Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Weizicht in Kats, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Weizicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Weizicht scoort een 9.22 uit 10 op basis van 127 reviews.