Camping Weizicht

Camping Weizicht
9,2

134 reviews over Camping Weizicht in het Nederlands

Heerlijke, goed gelegen camping!

Peeters
23-8-2018

Mooie plaatsen, prachtig open en ruim terrein, schoon sanitair, super fietsomgeving, leuke uitleg over de omgeving en bezienswaardigheden, aardige eigenaars.

Minpunt vonden wij de locatie vd afvalcontainers: die kunnen beter op de p-plaats staan en/of dichter bij de weg ivm met de vele wespen!

Raad ik iedereen aan

Cees Biemans
12-8-2018

Zeer ruime plaatsen en een net sanitair.

De uitleg en promotie van Zeeland goed onder woorden gebracht door de eigenaresse . Compiment!!!

We komen nog eens terug.

Nel Seidler
10-8-2018

Mooie rustige mini camping met ruime plaatsen, het sanitair is netjes, fijne omgeving. Leuke fietsroutes en ook veel strandjes op fiets afstand. Zeer kindvriendelijk.

fantastisch

Die Zios
6-8-2018

Wir haben mit unserem Wohnmobil eine Woche auf diesem schönen Platz verbracht und waren sehr zufrieden. Sehr netter persönlicher Empfang und Betreuung. Schöne Plätze und sehr ruhig. Wir kommen gerne wieder.

Formidabel

Noud struijk
    5-8-2018

Boederderijcamping gezellig prima service gastvrijheid

Super relaxed! Zo als vakantie hoort te zijn!

Marjanne van Vaardegem
    3-8-2018

Heerlijk rustige, groene camping! Leuk voor de kinderen met zoveel speelgoed. Eigenaren super enthousiast en behulpzaam! Top camping, voor herhaling vatbaar!

Supper

Van Mol.Robyns
    2-8-2018

De camping licht heel goed gelegen.De eigenaars geven zeer veel informatie er zijn veel mooie fietstochten in de buurt.Er is ook een broodjes servies.De camperplaats is goed stroom en water op de plaats.Sanitair is ook netjes.We gaan er zeker nog ééns naartoe.

Zeer naar genoegen

Ilan
    2-8-2018

Prima camping met ruime plaatsen. Goed sanitair, heel veel ruimte tussen de campeerplekken en voor de plekken, dus absoluut niet haring aan haring. Vriendelijke eigenaars die goed advies geven over de omgeving.

Rustig

Evelien Spits
    30-7-2018

Bijzonder vriendelijke en relactexte camping eigenaren. Knus, gezellig, niet hightech of bollo de beer animatie maar alsof je bij je oom en tante in de tuin staat samen met een hoop andere mensen die je eigenlijk weinig hoort of ziet. Hier kom je tot rust.

greddy
    29-7-2018

Ik vond alles goed toiletten erg schoon douces ook

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Weizicht in Kats, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Weizicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.