9,2

Weer vandaag9°-2°

116 reviews over Camping Weizicht in het Nederlands

Geweldig heerlijk rustig

Alex, 20-1-2018

Het was erg gezellig bij Hanneke. Alles heel goed geregeld. Gezamenlijk koffie doen. Leuke kleine uitstapjes. Superschoon, zwaar verzorgd en schatten van mensen. We komen zeker een keer terug

Super, zeker voor herhaling vatbaar

Fam.Wuestenbergs Hoeleden Belgie, 15-11-2017

Zeer rustig, afzonderlijke grote percelen,diervriendelijk,vriendelijke eigenaars, 's morgens warme broodjes, gratis WIFI.

Alles wat wij van een camperplaats verlangen.

Wij zijn alvast fans van Camping Weizicht.

J Doornbos, 1-9-2017

Dat het er erg schoon is en super vriendelijke mensen prachtige omgeving .

Fantastisch met kleintjes en superlieve eigenaten

Jerry van Deursen, 5-8-2017

Ik heb geen negatieve dingen. Het is superschoon.Altijd gezellig. Superleuk met kinderen tot 12 jaar. De eigenaren doen alles voor je om je het naar de zin te maken. Ook doen ze leuke kleine uitjes voor groot en klein. Helemaal super. Ga zo door. Groetjes Jerry, Linda en de mannen

Prachtige, rustige, groene, ruime camping !

Jan en Lydia, 22-7-2017

Zo ruim hebben we nog nooit gestaan, en dan nog op een grasmat waar menige voetbalclub jalours op zou zijn. De mooi bijgehouden heggen bieden goede privacy en houden ook de wind aardig goed tegen. Verder een mooi onderhouden toiletgebouw met toiletpapier en hand-afdroog-papier.Volop speelgoed / speelmogelijkheden voor kinderen. Het eigenaarsgezin is erg vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving valt heel goed te fietsen, de rondje-pontje-route is een aanrader. Afhankelijk van de windrichting kan je de weg van de Zeelandbrug soms ietsje horen maar dat hebben we nooit als storend ervaren, je krijgt er trouwens prachtig vogelgezang voor "terug" dat is echte natuurbeleving. Mocht je je een keer vervelen, bekijk de documantaire dan eens op youtube van de bouw van de Zeelandbrug, een knap staaltje werk waarvan de bouwhaven nog altijd zichtbaar is bij Kats met zijn karakteristieke portaalkranen!

Top

Erik schuurmans, 16-7-2017

Mooie omgeving, grote pleke, lekker ijsjes en verse broodjes elke dag. Genoeg wc en douche. Veel te doen voor kinderen allemaal activiteiten. Veel kinderen en als je wat nodig heb hebben ze altijd wel wat voor je te leen wat in de schuur staat.

Peter Gilissen, 10-7-2017

Hele leuke camping, super leuke mensen. Mooie locatie met propere douches en toiletten.Goede stroomvoorziening, gratis en water aan de camper. Heb hier 5 nachten gestaan. Zeer goede fiets en wandel mogelijkheden. In Cosijnsplaat zijn er verschillende goede eetgelegenheden. Enkel jammer dat er bijna nergens lokale bieren verkocht worden in de horecazaken terwijl, deze lokale bieren er wel zijn en tevens ook nog van eens héél goede kwaliteit zijn. Jammer dat er in 99% van de de horeca alleen Belgische bieren verkocht worden.

Zeker een aanrader.

Geweldige camping voor gezinnen, Aanrader!

Familie Nieuwenhuize, 13-6-2017

Wij komen al jaren terug naar deze camping voor een lang weekend met Hemelvaart of Pinksteren. Gastvrije mensen, er kan heel veel. Ze denken echt met je mee. Buikschuifbaan voor de kids, geen probleem. Kampvuur maken samen en marshmallows roosteren vooraan de camping. Of de eigenaar gooit de platte kar achter zijn tractor, mag je daarop meerijden naar de kust om de kunst van het krabben vangen te leren. S'morgens warme broodjes te krijgen en soms s avonds gratis koffie met zelfgemaakte cake, mjum. Vooraan staan heel veel skelters en fietsjes voor de kids om vrij mee over de camping te gaan. Veel dieren, kippen, konijnen, varkens en de pauw laat zich ook graag zien. Geweldige speeltuin met grote trampo, matrasschommel, zandbak etc.. Sanitair is eenvoudig maar keurig schoon.

Prima camperplek!!

D&A, 12-6-2017

fijne camperplek op gezellige kleine camping . zeer vriendelijke ontvangst, helemaal top!!

stukje fietsen door het mooie Zeeland om uit eten te gaan, maar dat was het helemaal waard.

Super behulpzame naar oplossing zoekende uitbaters

Luc en Griet, 30-5-2017

Geen inspanning tekort om ons toch nog een camperplaats te bezorgen voor onze onverwachte aankomst op het voorbije zonnige super drukke verlengde weekend.

Uiterst vriendelijke en behulpzame uitbaters. Rustige plaats met goede en nette sanitaire voorzieningen.

Zeer tevreden van ons verblijf hier !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Weizicht in Kats, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Weizicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Weizicht scoort een 9.2 uit 10 op basis van 124 reviews.