Camping Vredenhoef

1 review over Camping Vredenhoef in het Nederlands

Heerlijk rustig gelegen

peter777
30-4-2014

Heerlijk rustig gelegen tussen het groen met veel privacy. De plaatsen zijn enorm groot. Het terrein bestaat uit gras. Parkeren op de centrale parkeerplaats. Strand op 10 minuten loopafstand. Daar is ook een strandpaviljoen. Richting strand is ook een snackbar. Er is een kleine speeltuin in aanbouw. Verder staat het Roompot park ter beschikking om er bijvoorbeeld te zwemmen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vredenhoef in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vredenhoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.