Vakantiepark Roompot Water Village

Vakantiepark Roompot Water Village

9.1Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Kamperland

Op vakantie geweest naar Roompot Water Village?

9.1Fenomenaal

Tonen op kaart

23 reviews over Vakantiepark Roompot Water Village

• 7Andrea05-01-2020

Toch een beetje jammer!

Park leuk opgezet, maar nog erg kaal. Mooie moderne huisjes, vaak wel dicht op elkaar. Ons huisje had een houten steiger, direct aan het water, géén reling. Gevaarlijk met (kleine) kinderen dus. Mijn hond gleed gemeen uit op de natte steiger. Vanaf 15:00 uur was het huisje beschikbaar; wij kwamen rond 15:10 aan en ons huisje was niet schoon. Oven viezig en mat vol kruimels. Schoonmakers waren nog druk in andere huisjes. Aan het begin van de avond, nadat we eerst naar de receptie zijn gegaan, kwam er alsnog een schoonmaakster langs (die zei helaas last hebben van onderbezetting). Met als goedmakertje een fles wijn, mini's van Rituals en een koffie- en theepakketje. Het huisje mist nog e.a: haakjes voor keukendoeken, kapstok trok ik er af (zat vast met 2 schroefjes), asbakje voor buiten, echt te weinig bestek, geen snijmesjes, één snijplank. Afstand naar receptie niet aangegeven. Huisje was helaas ook niet echt lekker warm te krijgen.

• 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
      10g.h.i.s.l.a.i.n. claes17-11-2019

Uitstekend !

het verblijf was top alles was aanwezig voor een heel leuk verblijf

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 17-12-2019

Wat fijn om te lezen dat je zo hebt genoten van een verblijf op Water Village! Wij zijn zelf ook erg trots op ons eerste volledig duurzame park.

Wist je dat dit een geheel gasloos park is? De elektriciteit wordt deels opgewekt door zonnepanelen en de woning wordt verwarmd met behulp van een warmtepomp.

Wij verwelkomen je graag nogmaals!

Gereisd met partner in november 2019

• 9Sven Tilley01-11-2019

Geweldig!!!

Geweldige locatie, mooie accommodaties van alle gemak voorzien. Zeer rustige ligging en leuk met de hondjes.

• 8Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 17-12-2019

Leuk dat je een beoordeling achter hebt gelaten, Sven!

Ook viervoeters zijn welkom op Water Village. Het type Bungalow 6A is huisdiervriendelijk en heeft een omheinde tuin.

Wij hopen je nog een keer terug te zien op Water Village.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Fam. Stijns19-10-2019

Geen spijt gehad dat we dit huisje geboekt hadden

Zeer mooie en heerlijke vakantie gehad op Water Village. Alleen jammer dat de tuin niet afgezet is, zodat de hond buiten los kon lopen, maar wie weet komt dat nog in de toekomst daar ze nog bezig zijn qua aanleg. Huisje is mooi ingericht en ruim zat voor 4 personen.

• 9Activiteiten
      • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8lheuvelm18-10-2019

Het is een nieuw en modern park. Van alle comfort gezien. Heerlijk ruime kamers. 2 badkamers. Perfect werkende wifi. 3 tv's in het huis. Gezellige inrichting. En in de buurt een prachtig strand op autoafstand: De banjaard. Verbeterpuntje: - Rekje in de douche waar je je shampoo neerzet - Een deurmat bij de schuifpui

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 17-12-2019

Bedankt voor de tips! Wij gaan hier graag mee aan de slag om een volgende ervaring nóg beter te maken!

Het park heeft een perfecte ligging. Je bent snel in Middelburg, Veere en andere gezellige plaatsen. Vergeet zeker niet om een dagje naar het strand te gaan. Iets wat je absoluut gedaan moet hebben als je in Zeeland bent :-)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Anoniem11-10-2019

Prima verblijf gehad zeker de moeite waard.

Dat het jammer is dat zwembad erg gedateerd is. Ook onderhoud hiervan is achterstallig.

• 8Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 17-12-2019

Bedankt voor de beoordeling.

Goed dat je aangeeft waar er ruimte is voor verbetering. Het onderhoud van het zwembad heeft onze aandacht.

Wij hopen dat je verder hebt genoten!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10ebgtieman23-09-2019

Top !

Heerlijke vakantiewoning, praktisch, schoon, gezellig en een heerlijke plaats met wijds uitzicht.

• 9Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 17-12-2019

Wat leuk dat je hebt gekozen voor een verblijf op Water Village!

Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn! Wij doen immers iedere dag ons uiterste best om er een onvergetelijke ervaring van te maken!

Graag tot ziens!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Janny20-09-2019

Graag weer terugkomen

Heel groot park, even zoeken naar alles. Geweldig huisje (lodge).

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 17-12-2019

Water Village is gelegen aan ons andere park Roompot Beach Resort. Dit maakt het een groot park waar van alles te doen is. Er zijn verschillende eetgelegenheden, het zwembad, de fietsverhuur en er worden diverse activiteiten georganiseerd.

Graag tot een volgende keer!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Fam v Weert09-09-2019

Fantastische accomodatie

Perfecte accommodatie op waterpark village Ook voor mindervaliden

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 17-12-2019

Bedankt voor de beoordeling, familie Van Weert.

Fijn om te vernemen dat de accommodaties ook geschikt zijn voor mindervaliden. Wij adverteren hier niet specifiek mee omdat er geen speciale voorzieningen aanwezig zijn en er ook een drempel bij buitendeur zit.

Wij hopen jullie nog eens terug te zien!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Femke Van den Berg31-08-2019

Komen zeker terug

Erg mooie huisjes, leuk ingericht. Fijne bedden, goede douche. Rustig park, Behoeft aan animatie kun je naar het naastgelegen park. Het zwembad was prima voor een x een uurtje maar niet echt bijzonder. Erg veel leuke dingen om te doen in de omgeving. Een aanrader. Zou er alleen niet graag heen gaan met kinderen zonder zwemdiploma want De huisjes zijn omringt met water.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 17-12-2019

Wat een leuke beoordeling, Femke!

Wat voor leuke dingen hebben jullie ondernomen tijdens het verblijf op Water Village? De accommodaties zijn inderdaad gelegen tussen het water. Dit geeft ons park een unieke uitstraling.

Wij zien je graag terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

0 tips over Vakantiepark Roompot Water Village