Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

Vakantiepark
Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)
7,4

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,3

188 tips over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

ivanvliet01, 10-11-2014

ga uit eten bij de kroon in wissenkerke dat is 3 km van het park vandaan

het is de dorpskroeg met een restaurant maar ik heb hier echt heerlijk gegeten en een hele leuke bediening dat zie je tegenwoodig ook niet meer

ivanvliet01, 9-11-2014

restaurant de kroon in wissenkerken dat is 3 km van het park

wat een heerlijke zaak het is een dorps cafe met eetzaal

en wat heb ik hier heerlijk gegeten , niet duur en ruime porties

en hele fijne bediening dat kom je tegenwoordig ook niet meer tegen

wkloppenburg, 6-11-2014
Ga eten in Wissenkerke, daar is een prima restaurant.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Beach Resort (incl. camping) voor je op een rij gezet:

Tina Beckers, 1-11-2014
Vooraleer fiets te huren, informeer je gronding. Personeel is zelf niet goed op de hoogte van acties en zullen het ook nooit uit zichzelf tegen je vertellen.
Suzanne, 19-9-2014

Breng een bezoek aan Veere per fiets. Neem het veerpont.

Bezoek aan Middelburg, Vlissingen en Domburg sowieso de moeite waard. Huur een fiets bij plaatselijk bedrijf en niet op het park.

Supermarkt c1000 in Kamperland en anders kom je in Middelburg terecht (ong 30 min)

Houd de sleutelkaart uit de buurt van je mobiel anders wordt deze gedeactiveerd. Wij hadden 's nachts securtity nodig ;) om binnen te komen.

pieter de kok, 25-8-2014

Een nieuw waslokaal zou geen luxe zijn,de heren hebben ze gesloten

nu zit alles door elkaar,maar het ziet er niet uit,kranen kapot en het enigste zeepbakje is ook stuk,ga zo door roompot en er komt niemand meer!!!!

denny-suzan, 25-8-2014

-Boodschappen halen bij de C1000 in kamperland

- fietsen meenemen

- Niet teveel verwachten van de uithaven in kamperland

- Molen de jonge johannes in serooskerke erg leuk met kids onder de 12

- Let er bij de boeking op dat je een nieuwere versie sta caravan krijgt

- Mexicaans/pizzaria Cantina in kamperland heel lekker eten!

vanmourikmarielle, 25-8-2014
Als je een stacaravan reserveert en je wilt centraal zitten, huur dan een white camp cottage. Dan is alles op loopafstand en kun je je kids met een gerust hart een broodje laten halen. Achterin zijn ook caravans maar dan moet je echt ver lopen.
fam rodijk, 24-8-2014

Vanuit Chillzone wat buitenactiviteiten organiseren voor pubers.

Eten bij de Kroon in Wissenkerke een absolute aanrader!! Erg goed eten, vriendelijke mensen en betaalbaar!

Laurie, 23-8-2014

Domburg leuk dorpje