Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

Vakantiepark
Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)
7,4

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,3

188 tips over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

Peter Janssens, 15-6-2015
Om naar het zwemparadijs te gaan moet je wel over een dijk heen met trappen, maar je kunt ook even met de auto er naar toe rijden ivm kinderwagens. Er is voldoende parkeergelegenheid.
Marijke, 15-6-2015

2e weekend van augustus zijn de visserij feesten in breskens

volgens collega die hier vandaan komt moet je hier even naar toe gaan ook met kleine kinderen !!!

vanhaute, 15-6-2015

eigenlijk top verblijf met jonge kinderen. met de hond = ok maar dan is er meestal een betalende verplichte eindreiniging van 60€

vermijd de oudere accomodatie's

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Beach Resort (incl. camping) voor je op een rij gezet:

Kevin, 17-3-2015
Neeltje Jans & Strand (Brouwersdam) is zeer leuk.
christianne schuurbiers, 23-2-2015
Zeker bezoeken: Berkenhof's Tropical Zoo, vergeet niet om zwemkleding voor de kids mee te nemen, of kleding die vies mag worden.
Mertens, 17-2-2015
Typisch Zeeuwse plaatsjes als Veere, Zierikzee en Middelburg

Ton Vermond, 1-2-2015
Ga niet eten in het restaurant maar ga naar Wissekerk (2 km) naar cafe/restaurant De Kroon. Lekker betaalbaar eten. Beter dan in een duur en gedateerd restaurant te eten.
nvdb85, 5-1-2015
Neem iets mee voor aan je voeten voor in het zwembad en als er iets is zeg het aan de receptie en ze doen er iets mee!
erik, 14-12-2014
Middelburg, prachtig. Mini Mundi binnen en buitenspeeltuin met attractie's en naast de KFC dus gelijk lekker snacken!
Steven Claus, 11-11-2014
Bestel horecacheque bij je boeking en steek 10% op zak !!

Onze bezoekers bekeken ook: