Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) *****

Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) *****

Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)
7,4

Weer vandaag4°-3°

• Onderkomen7,3
  • Activiteiten7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Beach Resort (incl. camping) voor je op een rij gezet:

187 tips over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

Monique, 18-8-2017
Lekker eten bij restaurant de Griek in Kamperland. Naar het mooie Banjaardstrand een paar km verderop( honden toegestaan, mits aangelijnd). Zeehondensafari met de boot vanuit Bruinisse is echt een aanrader.
Lotje, 1-5-2016
Ga eten bij strandpaviljoen de piraat 15 min rijden maar zeker de moeite waard, qua eten en voor de kinderen leuk!!
g, 31-10-2015

Eten bij de Kroon in Wissenkerke, echte aanrader. Nav de tips op deze pagina heengegaan.

Bezoek burg-haamstede. Leuk dorpje en geweldig wandelen in het duingebied, bunkers zoeken met de Kids!

annet_1, 14-9-2015
Waai lekker uit op het nabijgelegen Banjaardstrand. Ga lekker eten bij De Loods in Kortgene. En haal vooral mosselen bij Neeltje Jans. Top!
Vakantiegangers, 14-8-2015
Juiste wijze communiceren. Extra personeel voor onderhoud gebouwen restaurant enz Beveiliging zou in het hoogseizoen zeker een aanrader zijn.
miranda, 8-8-2015
Eten bij Delifrance in Kamperland!

femmes81, 2-8-2015

Het prachtige banjaardstrand op een paar minuten rijden van het park.

De pannenkoeckenbakker in oostkappelle.

Bram Reits, 29-6-2015

Five Star Farm

http://www.noordbevelandtoerisme.nl/ (wij hadden het boekje)

J.Verwijs, 17-6-2015
Leuk uitstapje voor de kies: Neeltje Jans
Peter Janssens, 15-6-2015
Om naar het zwemparadijs te gaan moet je wel over een dijk heen met trappen, maar je kunt ook even met de auto er naar toe rijden ivm kinderwagens. Er is voldoende parkeergelegenheid.

Onze bezoekers bekeken ook: