Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

Vakantiepark
Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)
7,4

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,3

43 reacties Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

Welk huisje?

Suzanne, 16-7-2017
Welk type huisje raden jullie aan met kleine kinderen? 3,5 jaar en 1,5 jaar. Handig om een speeltuintje in zicht te hebben zodat onze oudste zich daar ook kan uitleven.
0 reacties

Chalet nummer 6 en 7 (RP4)

Ellen, 7-3-2017

Wie heeft er al eens verbleven in een chalet voor 4 personen met nummer 6 of 7?

Ik lees op verschillende sites dat de chalets vies zijn.

Wie kan me vertellen of dat ook het geval is in deze chalets?

geen wlan in stacaravan

Inghels Georges, 21-8-2016
Hoe komt het dat er caravans bij zijn zonder internet?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Beach Resort (incl. camping) voor je op een rij gezet:

Activiteiten voor jeugd

Jill, 21-7-2016
Zijn er wel of geen activiteiten voor de jeugd? Toen ik een camping zocht, heb ik hier speciaal op gelet maar nu ik op de activiteitenagenda kijk, zie ik geen activiteiten voor jeugd staan.

Activiteiten voor jeugd

Jill, 21-7-2016
Na flink op internet gezocht te hebben naar leuke campings met veel activiteiten voor jeugd (13 - 16), uiteindelijk Beach Resort geboekt. Het plan was om volgende week te gaan maar als ik nu kijk op de activiteitenagenda zie ik niks voor de jeugd staan! Worden die activiteiten apart georganiseerd vanuit de chillzone of zijn er geen activiteiten voor deze leeftijdsgroep? Ik heb een annuleringsverzekering afgesloten dus mocht blijken dat er niks te doen is, dan zoek ik liever wat anders.

Koffiezetapparaat of Senseo aanwezig

Christine, 21-4-2016

Hallo,

Wij hebben een stacaravan, sctc geboekt. Wilde graag weten of deze een koffiezetapparaat hebben of een Senseo.

Alvast bedankt

Dichtbij zijnde manage

thien, 8-7-2015
Wat is dichtsbij zijnde manege bij Roompot Beach Resort, en gaan zij ook over het strand buitenritten maken?

type NTC

jacky-liza, 7-5-2015
Hoi, is er iemand die onlangs nog in type NTC is geweest? Ik had ergens gelezen dat deze vernieuwd zijn, graag hoor ik jullie ervaringen.

camperplaats

Marja, 30-3-2015

Iemand hier ervaring met camperplaatsen ?

Kampeerplaats

Angie, 19-1-2015

Wie kan me meer vertellen over de kampeerplekken? Zijn het straatjes of veldjes? Heb je vrij zicht of zit je dicht op de overburen? Heb je genoeg plek voor een bijzettentje naast de caravan?

Welke nummers zijn zonnige plekken? Hoe is de grond als het veel geregend heeft?

Hoe ver zit je van het zwembad en het strand?

Zijn er ook stukken waar je juist niet moet zitten omdat daar al jarenlang dezelfde mensen bij elkaar zitten?

Wie heeft nuttige tips? Alvast bedankt

2 reacties