Vakantiepark RCN De Schotsman

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen6,6

18 tips over Vakantiepark RCN De Schotsman

Rianne, 24-7-2017
Restaurant Emelisse in Kamperland. Zeer vriendelijk en attent personeel. (Ietwat prijzig) maar echt heerlijk eten! Enorm groot speelweiland voor de kinderen met luchtkussen, trampoline e.d. Genieten van je hapje en/of drankje terwijl de kinderen zich prima vermaken, aanrader!
astridk, 14-10-2015

Veere

zeilen. Renesse. Zeeland is zoo mooi, even lekker uitwaaien.

BertvStaffels, 22-6-2015
Veere en Domburg zijn erg gezellig

We hebben een aantal aanbieders voor RCN De Schotsman voor je op een rij gezet:

Marja te Booij, 16-6-2015
Midden in Zeeland met vele leuke plaatjes in de omgeving
gerrydoest, 6-11-2014
Ga lekker fietsen of wandelen.
ekmef, 22-9-2014
Veel te doen in de prachtige omgeving

Karen, 30-8-2014
Neem een (duurder) huisje aan het water met pizza oven. Deze zagen er wel netjes uit en ze staan apart dus geen last van vreemde buurmannen.
Verbeek Kris, 8-8-2014
Slechtste camping in 24 jaar camperen
s_wolffensperger, 29-8-2013
Bezoek de leuke dorpjes eens: Veere, Goes, Middelburg. Bootje huren (€ 45,- voor drie uurtjes), waterskiën aan de kabelbaan.
kzin278, 20-8-2013
ga in Kamperland dan beter eens eten bij het Mexicaans restaurant Wij hebben eerst gegeten bij Mexicaan en als toetje aan de overkant hemels lekker en vers appelgebak bij verscentrum Sandee. Daar hebben ze ook eigen kweek aardbeien zoals aardbeien horen te smaken :-))

We hebben een aantal aanbieders voor RCN De Schotsman voor je op een rij gezet: