Camping De Ontdekking

56 reviews over Camping De Ontdekking in het Nederlands

Uitstekend !

Jochem
11-8-2018

Supercamping, wij hebben hier prima gestaan en eigenaren hebben alles prima voor elkaar.

Super!

Haem
10-8-2018

Super schone toiletten. Altijd wcpapier. Vriezer(vakje) tot beschikking! Strand dichtbij en De roompot op loopafstand.

Echt fijne 4dagen gehad. Met de tent. Grote staanplaats. Veel (genoeg!) privacy

Kortom: 👍😉

FANTASTISCH MET HOOFD LETTERS...

Van Houten
31-7-2018

Heel ontspannend weekend gehad,alles wat je nodig hebt binnen handbereik..;geweldige gemoedelijke camping,voor herhaling vatbaar...

K Van der Kooij
6-7-2018

We hadden een voorseizoenplek , met privé sanitair, van 23 maart tot 30 juni. Prachtige ruime plaatsen! We zouden er graag weer terug gekomen zijn. ...Helaas is de camping (grond) verkocht aan de Roompot, zij gaan er watervilla's bouwen.

Nette camping, maar te duur

Myriam
1-7-2018

Mooie nette camping. Sanitair : douches zijn niet krachtig en 6 min. is krap als je ook nog je (lange) haar moet wassen. Zwembad zit in prijs inbegrepen, maar

men zou moeten de keuze krijgen om hier al dan niet gebruik van te maken en er dus voor te betalen of niet.

Voor ons was de camping zeker te duur bevonden owv bovenstaande redenen.

Empfehlenswert!

Familie Franke
3-6-2018

Große, ruhige Stellplätze. Sehr freundliche Platzbetreiber. Alles sauber und top gepflegt. Mini-Camping ist eine untertriebene Rubrik - ein Geheimtipp wäre die zutreffendere Bezeichnung! ;-) Volle Punktzahl!

uitstekend

Fam. Ausma
21-5-2018

heerlijke week gehad super plek en de camping is uitstekend maar wij zijn hier al vaker geweest met een camper dat is ook goed in orde mooie plekken.

Fijne camping.

Van Regemortel
20-5-2018

Super vriendelijke en behulpzame eigenaar. Net sanitair. Wel beetje duur voor een minicamping. Maar dat komt doordat het zwembad van de roompot is inbegrepen in de prijs. Tip: misschien kleine extra appart laten betalen voor gebruik zwembad omdat niet iedereen gebruik wil maken van een publiek zwembad. Ook 1 minpuntje, we stonden met 3 op een plek voor 2 waardoor we weinig privacy hadden. Voor de rest zeker een fijne camping.

Rustige, handige uitvalsbasis

Pieter
14-5-2018

Een dikke week met de vouwwagen op De Ontdekking gestaan (kids 8, 6, en 2). Mooie, beschutte, grote plekken. Mooi aangelegd, netjes onderhouden. Wij hadden een plek met prive-sanitair. Erg goed bevallen. Kamperland is een goede uitvalsbasis, omdat het ongeveer 20km verwijderd is van alle 'grote' steden: Middelburg, Goes, Zierikzee.

Bij slecht weer (hadden wij een paar dagen) is de entree tot het overdekte Roompot-zwembad (aan de overkant van de straat) een heel fijne bijkomstigheid. Zwembad is gedateerd, maar dat zien de kids niet.

Super!

Miranda
30-8-2017

Bijna 3 weken op deze camping gestaan. Kinderen hebben zich super vermaakt! Dicht bij het strand. Grote campeerplekken. Nette schone wc en douche.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Ontdekking in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Ontdekking zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Ontdekking scoort een 8.87 uit 10 op basis van 56 reviews.