Camping De Molenhoek

Camping De Molenhoek
8,8

17 tips over Camping De Molenhoek

claudia vluggen, 17-7-2015
Hele fijne familie-camping voor jong en oud!
Twan, 9-6-2015
Op 2 km afstand bevind zich de zee. Een grote supermarkt met diverse winkels om zich heen is op 1 minuut van deze geweldige camping.
Twan, 9-6-2015
De schone ruime Zeeuwse kust ligt op fiets /auto afstand (2-3 minuten). Grote supermarkt omgeven door diverse winkels op 1 km afstand.

Sylvia Flos Franken, 12-8-2014
Het zwembad mag wel iets warmer.
Fam. Schuurman, 4-8-2014
Probeer meer veldjes te maken voor de kleine mensen onder ons, waar wij stonden was het geen probleem. Maar verder op de camping stonden luxe tenten tussen de sta caravans. dat vonden wij niet echt een zet.
Robert, 1-8-2014
De 'comfort' kampeerplaatsen zijn het geld zeker waard.

Willem, 17-5-2014
wij stonden op veld donker groen, erg leuk veld. dichtbij wc's en speeltuin, animatie
Jesper, 11-5-2014
De Spare-ribs in het restaurant zijn een echte aanrader, deze worden huis gemarineerd en zijn ontzettend mals!
Martin, 6-5-2014
Leuke fiets en wandelroutes bij Westenschouwen. Halverwege mooi strand en duinen, waar je niet met de auto kunt komen. Dus ook relatief rustig. Als je goed kijkt is er ook veel wild te zien.
FamDa, 3-5-2014

De pistolets en croissants zijn erg lekker en vers. Pistolets voor 50 cent.

Bij slecht weer is er een binnen speeltuin met beleef boerderij vlakbij (five star farm).