Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort)

Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort)

6.5Voldoende

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

110 reviews over Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort)

• 6Dhr. Alkema11-02-2020

6 persoons strandhuis ongeschikt voor 6 personen

Door in de woonkamer een hok te maken met daarin een stapelbed, maak je de woonkamer nog kleiner. Het hok is verder ongeschikt als slaapkamer. De slaapkamer op de bovenverdieping is bereikbaar met een erg steile en smalle trap. Als je daar slaapt, moet je maar hopen dat je niet in de nacht naar de wc toe moet. Het terras is wel lekker groot. Volgens Roompot behoort bij ieder strandhuis een bolderkar om bagage en boodschappen te vervoeren omdat de auto op redelijk grote afstand van het strandhuis moet worden geparkeerd. Er zijn echter te weinig van die bolderkarren. Het gevolg was, dat 'onze' bolderkar tijdens ons verblijf werd weggenomen (gejat) door een paar Duitse toeristen. Ik raad de volgende bezoekers aan om een flink kettingslot mee te nemen, om de bolderkar aan de trap te kunnen vastmaken. We hebben één avond gegeten in restaurant Bestevaer. Dat was geen succes. De door mij bestelde pizza tonno was erg droog en smakeloos.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 19-02-2020

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je jouw ervaringen deelt. Wat jammer dat je verblijf niet helemaal naar wens was. Heb je deze opmerkingen ook ter plaatse bij de parkreceptie kenbaar gemaakt? We gaan in ieder geval met jouw opmerkingen aan de slag, zodat de mogelijkheden tot verbetering bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens op één van onze parken.

Groetjes,

Christine

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    5M. Albers19-10-2019

Omgeving mooi, park zeker geen aanrader

We verbleven met onze kinderen (5 en 8 jaar) in een mobile home, daar helemaal niets op aan te merken. Knus, maar dat wisten we toen we boekten. Maar wat een teleurstelling over de horeca, zwembad, bowling, restaurant, café. Het was te smerig en het geeft je geen gezellig vakantie gevoel. We zijn activiteiten buiten het park gaan opzoeken. Dus al met al een dure vakantie omdat de faciliteiten niet bij ons pasten. Heb op dat moment zelfs naar Roompot hoofdkantoor gebeld om het te melden, maar kreeg niet het gevoel dat er iets mee gedaan gaat worden.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 08-11-2019

Bedankt voor je review,

Wat vervelend dat het verblijf niet geheel was wat je had gehoopt! Hier bieden wij dan ook onze welgemeende excuses voor aan. Wij nemen jouw feedback wel degelijk serieus. Zo doen we er alles aan om de feedback van de gasten op te pakken en onze gasten een fijne tijd te bieden.

We gaan de mogelijkheden dan ook bespreken zodat wij zulke zaken kunnen voorkomen!

Graag tot ziens,

Groetjes, Cynthia

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 2018
    7Janny18-09-2018

Teleurgesteld

Huisjes waren mooi, 2 badkamers heerlijk Alleen heel erg teleurgesteld bij aankomst stond geen tafel op het terras zoals de buren wel veel rommel zoals losse kussens en dozen waar wij niks mee konden Gelijk gemeld geen reaktie, 2e dag weer gemeld geen reaktie dus konden we niet gourmetten of buiten eten zoals de andere buren dit dus nooit meer Hadden hier zo naar uit gekeken na een zware tijd en eindigt het zo heel jammer

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-01-2019

Fijn dat je de moeite hebt genomen om aan te geven waar er ruimte is voor verbetering, Janny. Wij gaan hier dan ook mee aan de slag. Het is tenslotte ons doel om je een prettig verblijf te bezorgen.

Wij begroeten je graag nogmaals op één van onze Roompot parken!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8A. van Beek - van Oort10-09-2018

Aanrader!

Mooi groot park, huisje was compleet ingericht, vriendelijk personeel, schoonmaak goed; alleen lag er nog een snotlap van de vorige bewoners onder de kussen en een theedoek in het toilet van de vorige bewoners. Helaas krijgen de schoonmakers vaak te weinig tijd om de huisjes te doen. Daardoor kunnen zulke dingen vergeten worden. Maar is niet prettig om tegen te komen. Verder een heerlijk tropisch zwembad waar we regelmatig van gebruik hebben gemaakt. Het park heeft een mooie ligging om uitstapjes te maken naar leuke dorpjes of stadjes.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-01-2019

Leuk dat je een beoordeling achter hebt gelaten!

Jammer dat het een en ander niet goed schoon was. Wij gaan hier zeker mee aan de slag om vervelende situaties in de toekomst te voorkomen.

Zien je we nog een keer terug op Roompot Beach Resort of wellicht op één van onze andere parken?

Gereisd met partner in september 2018

• 7Fam. O.23-08-2018

Prima voor een weekje zeker bij mooi weer.

Het huisje is ruim, maar het ligt veraf van de centrale activiteiten bijnDe Roompot. Een aanrader is om zelf fietsen mee te nemen. Het strand vonden wij “niet echt”, het ligtbaan de Oosterschelde, wel eb en vloed, maar een kleine strook bij vloed en weinig schelpen en krabben. In de omgeving is wel veel te doen met Neeltje Jans dichtbij en het is ook leuk om op de fiets met de pont naar Veere te gaan. Ook Goes Kinderstad in augustus is heel leuk en een aanraders. De mini-disco met Koos Konijn is leuk voor de echt kleine kinderen, maar boven de zes wordt het wel kinderachtig. De animatie viel ons tegen, lasergamen slecht georganiseerd, in zwembad geen animatie en in de Koos KonijnClub is het heel massaal. Wij hebben ons in een week prima vermaakt, maar gelukkig was het mooi weer en kon je veel buiten vertoeven en erop uit. Één keer prima, maar niet op herhaling.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-01-2019

Bedankt voor de beoordeling.

Fijn om te lezen dat jullie een prettig verblijf hebben gehad op Roompot Beach Resort.

Wij gaan jullie opmerkingen onder de aandacht brengen bij de verantwoordelijke personen, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. Het is immers ons doel om al onze gasten een leuke vakantie te bezorgen.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Stelletje18-03-2018

Leuk, mooi, gezellig park, ondanks de receptie.

4 persoons beach house, schoon, netjes, knus. Je betaald voor de ligging en die is heel leuk. Er zit een sensor op de thermostaat, zodra je hem aanzet gaat het hele huisje als sauna voelen. Vervolgens valt die uit zodra je naar bed gaat ( geen beweging ). Kind 2 nachten wakker door kou. Door vrieskou helaas overplaatsing gevraagd. We kregen een kleine 4 onder 1 kap... Samengevat: Park is mooi. Animatie, knutselen en Koos Konijn zijn top. Bagage en Nederlandse schoonmaak medewerkers zijn kundig en vriendelijk. Zwembad leuk, maar koud. Verbeterpunt: Receptie! totaal onkundig, vrijwel alle medewerkers. Ze weten niks van (strand)huisjes. klein voorbeeld: geen parkeerplaats bij je beach house volgens receptie. (toch wel receptie), geven telefonisch en per mail foute en verschillende info. 1e vervangend huisje zaten nog mensen in. Andere huisje moest goed zijn. Niet 1 rookmelder, nog niet schoon. Zero empathie/verbazing bij melden enz...

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 24-03-2018

Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat de ligging naar wens was!

We zullen je mening wat betreft de thermostaat en de receptiepersoneelsleden doorgeven aan de verantwoordelijke persoon, zodat hier aandacht aan kan worden besteed.

Groetjes van Cynthia

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 8A Speksnijder27-02-2018

Geweldg!

Superleuk huisje midden op het strand, prachtig om de zon te zien opkomen en s avonds weer onder te zien gaan.Het huisje is praktisch ingericht en heeft zelfs 2 badkamers.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-03-2018

Bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over het verblijf. De Beach Houses zijn inderdaad gelegen op een geweldige locatie. Kom je in de toekomst nogmaals?

Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 8S13-02-2018

Top!

Wij hebben dit weekend een van de nieuwe chaletjes gehuurd. Dit is ons prima bevallen. Zien er als nieuw uit. Binnen 10 minuten lopen ben je op het strand. Ligging prima. Klein stukje lopen naar de supermarkt en zwembad. Zwembad was prima. Niet super groot of speciaal maar we hebben ons prima vermaakt.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-02-2018

Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf in een Beach House. Niets is leuker dan wakker te worden met uitzicht op het strand en de zee. Dat geeft pas echt het ultieme vakantiegevoel :-)

We hopen jullie nog een keer terug te mogen zien op één van onze parken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

7Sonia21-11-2017

Leuke plek

Wij zijn in het laagseizoen naar hier afgezakt, met een baby en een kleuter. Prachtige ligging, veel te doen in de omgeving. We hadden één van de nieuwe kindvriendelijke bungalows geboekt, maar dit laatste viel tegen. Er stond een kinderbed, kinderbed en kinderstoel, voor de rest was het zoeken naar het extra kindvriendelijke. Geen verzorgkussen, geen donsdeken voor het babybed, geen kinderbestek of -eetgerief,... Op zich klein dingetjes maar voor bezoekers met kleine kinderen maken ze een groot verschil. Accommodatie is nieuw dus wel verzorgd en proper.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-01-2018

Bedankt voor de feedback, Sonia. Goed dat je aangeeft wat jullie wensen zijn m.b.t. de kindvriendelijkheid van de accommodatie. Wij nemen jullie tips graag door met de parkmanager om hierin wellicht een verbetering door te kunnen voeren.

Wij hopen dat jullie verder wel genoten hebben en zien jullie graag nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9Vanslambrouck Rita13-11-2017

Ligging en uitzicht fantastisch.

Het huisje was compact maar alles was aanwezig wat nodig. De afstand van parking en huisje is ver vooral bij aankomst en vertrek met uw bagage. We hadden gourmet besteld en die was uitstekend. Voor de volgende dag was het het Halloween buffet. Aangekomen in het restaurant: decoratie was al weg, kinderen teleurgesteld, voelden zich ongemakkelijk omdat ze verkleed en geschminkt waren, maar het ergste van al was het buffet, niks was eetbaar, de warme maaltijden waren uitgekookt, het dessertbuffet was een dubbele nul, ijs was voor de helft weggesmolten, de doos stond gewoon op blokken ijs, qua hygiëne een O, de helft was zelfs niet meer voorhanden, voor 21,50 euro verwacht je toch wat eetbaars denk ik, deel van het personeel stond er met een lang gezicht. t wel om te melden De volgende dag zijn we naar het pizzeria restaurant geweest en daar was het de hemel, vriendelijke ontvangst, heel lekker gegeten van de kaart, zeer proper en verzorgd, vriendelijk personeel, een dubbele 10 hiervoor. Wat dan toch een perfecte afsluiter was van ons weekend met een blij gevoel.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-01-2018

Bedankt voor jullie bericht. Wat jammer om te lezen dat het buffet zo terug is gevallen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij zullen dit oppakken met de horecamanager. Fijn dat jullie wel genoten hebben van de pizza:-)

Graag tot de volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

15 tips over Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort)

• P. van Dijke, 03-05-2014

De huisjes aan het strand (NT) zijn zeker aan te bevelen. Een paar meter lopen en je bent er al!

• Marco en Malona Beekmans, 23-05-2014

Bezoek aan het mooie Veere, Middelburg en Goes.

• jokerigter, 26-05-2014

Huur met kinderen een bolderkar bij je reservering. Achter de huisjes loopt een pad. Koop bij aankomst gelijk je boodschappen en zorg ervoor dat je deze met je bagage meegeeft aan de de bagageservice.

11 vragen over Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort)

• Verweij, 20-01-2016

zwemmen in zee

Ik lees niets over het zwemmen in de zee voor de beachhuisjes. Kan er gezwommen worden en is dit goed water?

• maartje-taartje, 28-07-2015

Maartje

Is er een parasol bij het strandhuisje aanwezig?

• karlien1980, 09-07-2015

strandtent

Zit er op loopafstand ergens een strandtent om wat te eten en drinken?

Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort) info

• Afstand tot strand14 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette