Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort)
7,7

Laatste review

Teleurgesteld

Janny,
18-9-2018

Huisjes waren mooi, 2 badkamers heerlijk

Alleen heel erg teleurgesteld bij aankomst stond geen tafel op het terras zoals de buren wel veel rommel zoals losse kussens en dozen waar wij niks mee konden

Gelijk gemeld geen reaktie, 2e dag weer gemeld geen reaktie dus konden we niet gourmetten of buiten eten zoals de andere buren dit dus nooit meer

Hadden hier zo naar uit gekeken na een zware tijd en eindigt het zo heel jammer

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Peuterbad

106 reviews over Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort) in het Nederlands

Teleurgesteld

Janny,
18-9-2018

Huisjes waren mooi, 2 badkamers heerlijk

Hadden hier zo naar uit gekeken na een zware tijd en eindigt het zo heel jammer

Aanrader!

A. van Beek - van Oort,
10-9-2018

Mooi groot park, huisje was compleet ingericht, vriendelijk personeel, schoonmaak goed; alleen lag er nog een snotlap van de vorige bewoners onder de kussen en een theedoek in het toilet van de vorige bewoners. Helaas krijgen de schoonmakers vaak te weinig tijd om de huisjes te doen. Daardoor kunnen zulke dingen vergeten worden. Maar is niet prettig om tegen te komen. Verder een heerlijk tropisch zwembad waar we regelmatig van gebruik hebben gemaakt. Het park heeft een mooie ligging om uitstapjes te maken naar leuke dorpjes of stadjes.

Prima voor een weekje zeker bij mooi weer.

Fam. O.,
23-8-2018

Het huisje is ruim, maar het ligt veraf van de centrale activiteiten bijnDe Roompot. Een aanrader is om zelf fietsen mee te nemen. Het strand vonden wij “niet echt”, het ligtbaan de Oosterschelde, wel eb en vloed, maar een kleine strook bij vloed en weinig schelpen en krabben. In de omgeving is wel veel te doen met Neeltje Jans dichtbij en het is ook leuk om op de fiets met de pont naar Veere te gaan. Ook Goes Kinderstad in augustus is heel leuk en een aanraders. De mini-disco met Koos Konijn is leuk voor de echt kleine kinderen, maar boven de zes wordt het wel kinderachtig. De animatie viel ons tegen, lasergamen slecht georganiseerd, in zwembad geen animatie en in de Koos KonijnClub is het heel massaal. Wij hebben ons in een week prima vermaakt, maar gelukkig was het mooi weer en kon je veel buiten vertoeven en erop uit. Één keer prima, maar niet op herhaling.

Leuk, mooi, gezellig park, ondanks de receptie.

Stelletje,
18-3-2018

4 persoons beach house, schoon, netjes, knus. Je betaald voor de ligging en die is heel leuk. Er zit een sensor op de thermostaat, zodra je hem aanzet gaat het hele huisje als sauna voelen. Vervolgens valt die uit zodra je naar bed gaat ( geen beweging ). Kind 2 nachten wakker door kou. Door vrieskou helaas overplaatsing gevraagd. We kregen een kleine 4 onder 1 kap...

Samengevat: Park is mooi. Animatie, knutselen en Koos Konijn zijn top. Bagage en Nederlandse schoonmaak medewerkers zijn kundig en vriendelijk. Zwembad leuk, maar koud. Verbeterpunt: Receptie! totaal onkundig, vrijwel alle medewerkers. Ze weten niks van (strand)huisjes. klein voorbeeld: geen parkeerplaats bij je beach house volgens receptie. (toch wel receptie), geven telefonisch en per mail foute en verschillende info. 1e vervangend huisje zaten nog mensen in. Andere huisje moest goed zijn. Niet 1 rookmelder, nog niet schoon. Zero empathie/verbazing bij melden enz...

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 24-3-2018

Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat de ligging naar wens was!

We zullen je mening wat betreft de thermostaat en de receptiepersoneelsleden doorgeven aan de verantwoordelijke persoon, zodat hier aandacht aan kan worden besteed.

Groetjes van Cynthia

Geweldg!

A Speksnijder,
27-2-2018

Superleuk huisje midden op het strand, prachtig om de zon te zien opkomen en s avonds weer onder te zien gaan.Het huisje is praktisch ingericht en heeft zelfs 2 badkamers.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 6-3-2018

Bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over het verblijf. De Beach Houses zijn inderdaad gelegen op een geweldige locatie. Kom je in de toekomst nogmaals?

Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

Top!

S,
13-2-2018

Wij hebben dit weekend een van de nieuwe chaletjes gehuurd. Dit is ons prima bevallen. Zien er als nieuw uit. Binnen 10 minuten lopen ben je op het strand. Ligging prima. Klein stukje lopen naar de supermarkt en zwembad. Zwembad was prima. Niet super groot of speciaal maar we hebben ons prima vermaakt.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-2-2018

Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf in een Beach House. Niets is leuker dan wakker te worden met uitzicht op het strand en de zee. Dat geeft pas echt het ultieme vakantiegevoel :-)

We hopen jullie nog een keer terug te mogen zien op één van onze parken.

Groetjes Mandy

Leuke plek

Sonia,
21-11-2017

Wij zijn in het laagseizoen naar hier afgezakt, met een baby en een kleuter. Prachtige ligging, veel te doen in de omgeving. We hadden één van de nieuwe kindvriendelijke bungalows geboekt, maar dit laatste viel tegen. Er stond een kinderbed, kinderbed en kinderstoel, voor de rest was het zoeken naar het extra kindvriendelijke. Geen verzorgkussen, geen donsdeken voor het babybed, geen kinderbestek of -eetgerief,... Op zich klein dingetjes maar voor bezoekers met kleine kinderen maken ze een groot verschil. Accommodatie is nieuw dus wel verzorgd en proper.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-1-2018

Bedankt voor de feedback, Sonia. Goed dat je aangeeft wat jullie wensen zijn m.b.t. de kindvriendelijkheid van de accommodatie. Wij nemen jullie tips graag door met de parkmanager om hierin wellicht een verbetering door te kunnen voeren.

Wij hopen dat jullie verder wel genoten hebben en zien jullie graag nog eens terug.

Groetjes Mandy

Ligging en uitzicht fantastisch.

Vanslambrouck Rita,
13-11-2017

Het huisje was compact maar alles was aanwezig wat nodig. De afstand van parking en huisje is ver vooral bij aankomst en vertrek met uw bagage. We hadden gourmet besteld en die was uitstekend. Voor de volgende dag was het het Halloween buffet. Aangekomen in het restaurant: decoratie was al weg, kinderen teleurgesteld, voelden zich ongemakkelijk omdat ze verkleed en geschminkt waren, maar het ergste van al was het buffet, niks was eetbaar, de warme maaltijden waren uitgekookt, het dessertbuffet was een dubbele nul, ijs was voor de helft weggesmolten, de doos stond gewoon op blokken ijs, qua hygiëne een O, de helft was zelfs niet meer voorhanden, voor 21,50 euro verwacht je toch wat eetbaars denk ik, deel van het personeel stond er met een lang gezicht. t wel om te melden De volgende dag zijn we naar het pizzeria restaurant geweest en daar was het de hemel, vriendelijke ontvangst, heel lekker gegeten van de kaart, zeer proper en verzorgd, vriendelijk personeel, een dubbele 10 hiervoor. Wat dan toch een perfecte afsluiter was van ons weekend met een blij gevoel.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-1-2018

Bedankt voor jullie bericht. Wat jammer om te lezen dat het buffet zo terug is gevallen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij zullen dit oppakken met de horecamanager. Fijn dat jullie wel genoten hebben van de pizza:-)

Graag tot de volgende keer!

Groetjes van Mandy

Heerlijk

Fam. Branten,
25-9-2017

Weekend in een beachhouse doorgebracht met 5 personen en hond. Ook dankzij het prachtige weer een heerlijk weekend gehad. Het strandhuisje was prima, best ruim, goed ingericht en het uitzicht op zee was natuurlijk top. De nabijheid van de zee is heel bijzonder. De matrassen waren redelijk. Houd er even rekening mee dat je best ver je auto moet parkeren, lastig met aankomst en vertrek. Supermarkt prima. Restaurant matige kwaliteit en in verhouding duur.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Bedankt voor jullie bezoek!

Fijn dat het verblijf goed is bevallen. Hebben jullie ook gebruik kunnen maken van de bolder/bagagewagentjes? Dat maakt het toch wat makkelijker met bagage en boodschappen meenemen.

Graag tot ziens!

Groetjes van Richard

We komen hier steeds weer terug

J & P,
26-8-2017

Wat is er heerlijker dan een huis OP het strand? Ondanks het mindere weer, toch een heerlijke tijd gehad. Strand en zee zijn alijd de moeite waard.

De huisjes zijn schoon en van alle luxe voorzien, incl. Tv op de slaapkamers, vaatwasser, heerlijke lounge set, etc. Inrichting is compleet. Meer dan dit kun je echt niet wensen voor een relaxte vakantie.

We zijn al een paar keer hier geweest en zullen ook weer terugkomen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-9-2017

Bedankt voor jullie prachtige review.

De zee ziet er nooit hetzelfde uit;)

Graag tot de volgende keer.

Groetjes van Richard

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort) in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.