Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort)

VakantiehuisWeer vandaag20°17°
Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort)
8,3

105 reviews over Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort) in het Nederlands

Leuk, mooi, gezellig park, ondanks de receptie.

Stelletje
18-3-2018

4 persoons beach house, schoon, netjes, knus. Je betaald voor de ligging en die is heel leuk. Er zit een sensor op de thermostaat, zodra je hem aanzet gaat het hele huisje als sauna voelen. Vervolgens valt die uit zodra je naar bed gaat ( geen beweging ). Kind 2 nachten wakker door kou. Door vrieskou helaas overplaatsing gevraagd. We kregen een kleine 4 onder 1 kap...

Samengevat: Park is mooi. Animatie, knutselen en Koos Konijn zijn top. Bagage en Nederlandse schoonmaak medewerkers zijn kundig en vriendelijk. Zwembad leuk, maar koud. Verbeterpunt: Receptie! totaal onkundig, vrijwel alle medewerkers. Ze weten niks van (strand)huisjes. klein voorbeeld: geen parkeerplaats bij je beach house volgens receptie. (toch wel receptie), geven telefonisch en per mail foute en verschillende info. 1e vervangend huisje zaten nog mensen in. Andere huisje moest goed zijn. Niet 1 rookmelder, nog niet schoon. Zero empathie/verbazing bij melden enz...

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 24-3-2018

Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat de ligging naar wens was!

We zullen je mening wat betreft de thermostaat en de receptiepersoneelsleden doorgeven aan de verantwoordelijke persoon, zodat hier aandacht aan kan worden besteed.

Groetjes van Cynthia

Geweldg!

A Speksnijder
27-2-2018

Superleuk huisje midden op het strand, prachtig om de zon te zien opkomen en s avonds weer onder te zien gaan.Het huisje is praktisch ingericht en heeft zelfs 2 badkamers.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 6-3-2018

Bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over het verblijf. De Beach Houses zijn inderdaad gelegen op een geweldige locatie. Kom je in de toekomst nogmaals?

Groetjes,

Christine

Top!

S
13-2-2018

Wij hebben dit weekend een van de nieuwe chaletjes gehuurd. Dit is ons prima bevallen. Zien er als nieuw uit. Binnen 10 minuten lopen ben je op het strand. Ligging prima. Klein stukje lopen naar de supermarkt en zwembad. Zwembad was prima. Niet super groot of speciaal maar we hebben ons prima vermaakt.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-2-2018

Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf in een Beach House. Niets is leuker dan wakker te worden met uitzicht op het strand en de zee. Dat geeft pas echt het ultieme vakantiegevoel :-)

We hopen jullie nog een keer terug te mogen zien op één van onze parken.

Groetjes Mandy

Leuke plek

Sonia
21-11-2017

Wij zijn in het laagseizoen naar hier afgezakt, met een baby en een kleuter. Prachtige ligging, veel te doen in de omgeving. We hadden één van de nieuwe kindvriendelijke bungalows geboekt, maar dit laatste viel tegen. Er stond een kinderbed, kinderbed en kinderstoel, voor de rest was het zoeken naar het extra kindvriendelijke. Geen verzorgkussen, geen donsdeken voor het babybed, geen kinderbestek of -eetgerief,... Op zich klein dingetjes maar voor bezoekers met kleine kinderen maken ze een groot verschil. Accommodatie is nieuw dus wel verzorgd en proper.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-1-2018

Bedankt voor de feedback, Sonia. Goed dat je aangeeft wat jullie wensen zijn m.b.t. de kindvriendelijkheid van de accommodatie. Wij nemen jullie tips graag door met de parkmanager om hierin wellicht een verbetering door te kunnen voeren.

Wij hopen dat jullie verder wel genoten hebben en zien jullie graag nog eens terug.

Groetjes Mandy

Ligging en uitzicht fantastisch.

Vanslambrouck Rita
13-11-2017

Het huisje was compact maar alles was aanwezig wat nodig. De afstand van parking en huisje is ver vooral bij aankomst en vertrek met uw bagage. We hadden gourmet besteld en die was uitstekend. Voor de volgende dag was het het Halloween buffet. Aangekomen in het restaurant: decoratie was al weg, kinderen teleurgesteld, voelden zich ongemakkelijk omdat ze verkleed en geschminkt waren, maar het ergste van al was het buffet, niks was eetbaar, de warme maaltijden waren uitgekookt, het dessertbuffet was een dubbele nul, ijs was voor de helft weggesmolten, de doos stond gewoon op blokken ijs, qua hygiëne een O, de helft was zelfs niet meer voorhanden, voor 21,50 euro verwacht je toch wat eetbaars denk ik, deel van het personeel stond er met een lang gezicht. t wel om te melden De volgende dag zijn we naar het pizzeria restaurant geweest en daar was het de hemel, vriendelijke ontvangst, heel lekker gegeten van de kaart, zeer proper en verzorgd, vriendelijk personeel, een dubbele 10 hiervoor. Wat dan toch een perfecte afsluiter was van ons weekend met een blij gevoel.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-1-2018

Bedankt voor jullie bericht. Wat jammer om te lezen dat het buffet zo terug is gevallen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij zullen dit oppakken met de horecamanager. Fijn dat jullie wel genoten hebben van de pizza:-)

Graag tot de volgende keer!

Groetjes van Mandy

Heerlijk

Fam. Branten
25-9-2017

Weekend in een beachhouse doorgebracht met 5 personen en hond. Ook dankzij het prachtige weer een heerlijk weekend gehad. Het strandhuisje was prima, best ruim, goed ingericht en het uitzicht op zee was natuurlijk top. De nabijheid van de zee is heel bijzonder. De matrassen waren redelijk. Houd er even rekening mee dat je best ver je auto moet parkeren, lastig met aankomst en vertrek. Supermarkt prima. Restaurant matige kwaliteit en in verhouding duur.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Bedankt voor jullie bezoek!

Fijn dat het verblijf goed is bevallen. Hebben jullie ook gebruik kunnen maken van de bolder/bagagewagentjes? Dat maakt het toch wat makkelijker met bagage en boodschappen meenemen.

Groetjes van Richard

We komen hier steeds weer terug

J & P
26-8-2017

Wat is er heerlijker dan een huis OP het strand? Ondanks het mindere weer, toch een heerlijke tijd gehad. Strand en zee zijn alijd de moeite waard.

De huisjes zijn schoon en van alle luxe voorzien, incl. Tv op de slaapkamers, vaatwasser, heerlijke lounge set, etc. Inrichting is compleet. Meer dan dit kun je echt niet wensen voor een relaxte vakantie.

We zijn al een paar keer hier geweest en zullen ook weer terugkomen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-9-2017

Bedankt voor jullie prachtige review.

De zee ziet er nooit hetzelfde uit;)

Graag tot de volgende keer.

Groetjes van Richard

Mooi groot park

Eden
25-8-2017

Mooi groot park, met veel verschillende verblijfsmogelijkheden. Wij verbleven in een nieuw chalet dat van alle gemakken was voorzien. Zwembad had een mooie opzet maar zag er niet allemaal netjes uit , kan beter. Persoonlijk vind ik het park meer geschikt voor jongeren dan oudere 14+ kinderen. Ruime winkel met groot assortiment. Zeker ook een pluspunt is dat het park aan zee ligt.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-9-2017

Fijn dat jullie zo genoten hebben van het verblijf.

Bedankt voor de feedback over het zwembad. Deze wordt dagelijks meerdere keren gecontroleerd op hygiene. Daarnaast zorgen de spoelingssystemen uiteraard voor de nodige zuivering.

Graag tot ziens! Groetjes van Richard

Prachtige ligging, rest grote teleurstelling

MC Kooijman
14-7-2017

ons beachhouse nr 7511 heeft een topligging aan het terras helemaal vrij uitzicht fantastisch, receptie onbereikbaar per telefoon, centrale service nummer onbereikbaar 40 euro armer en geen contact gekregen na 4x bellen. Stopcontact beveiligingsplaatjes 75% stuk of verwijderd dus gevaarlijk voor de kinderen, parasol stuk, meteen nieuwe gekregen, de man van de TD was zeer oplossingsgericht, bedden alle zeer slecht doordat de matrassen zonder uitzondering de veren door de schuim kwamen, man van de TD 2 nieuwe matrassen geleverd voor de ouders.

Melding via de WhatsApp werden zonder uitzondering afgewimpeld. na een regen en stormachtige dag verzocht om vrij maken van het betonnen pad echter kregen we te horen dat dit bij het leven op het strand hoorde dus geen reiniging en dus uitputtend om er te komen, kinderwagens, fietsen, buggy's, bolderkarren laat staan oudere mensen konden niet meer op een normale manier bij de beach houses komen.

Huisje verderop kregen om 2100 uur een stroom storing deze werd de volgende ochtend om 10 verholpen.

Overall een prima park, mensen die de reparaties uitvoeren top, managers laten hun het "vuile" werk opknappen en de klappen opvangen, waardeloos dus.

Snackbar ging om 20:20 dicht ipv 21:00 uur , zwembad op drukke dag te smerig om in te zwemmen. De verse ijs shop was van de 7 dagen 6 dagen dicht om de een of andere reden, krijg de indruk dat het park door jeugdigen wordt gerund en het management op grote afstand blijft van de gasten.

Het klant gevoel was tot de bodem gezonken vind dat je voor 1500 euro toch wel een fatsoenlijke behandeling mag verwachten, eens maar nooit weer naar een Roompot park.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-7-2017

Wat vervelend dat je verblijf op Roompot Beach Resort niet helemaal naar wens is geweest! Wij vinden het spijtig dat er geen adequate oplossing is geboden na je melding via WhatsApp.

Wij zullen je feedback delen met de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat graag via kwaliteit@roompot.nl.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes Denise

Heerlijke omgeving!

R.
2-6-2017

Via actie deze week verbleven in Roompot Beach Resort, ik verwachtte er niet veel van aangezien we niet veel hebben betaald voor ons verblijf maar wat een meevaller toen we aankwamen in ons chalet! Heel netjes en alles schoon en een fijn terras ervoor. Ook was het fijn om zelf je verblijf schoon te maken, zo bespaar je €60,- schoonmaakkosten!

Hele fijne omgeving en t strand lekker dichtbij ons chalet!

Enige nadeel was dat het zwembadwater erg koud was (met een baby) en het kinder zwembadwater was ook aan de koude kant en heel vies! Het stonk er erg naar urine en er dreef van alles vies in het water...

Op dit enige puntje na een top vakantie gehad voor weinig geld!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-7-2017

Wat fijn dat je een topvakantie hebt gehad bij ons op Roompot Beach Resort! Wij zullen je feedback, betreft het zwembad, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort) in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Beach Houses (Roompot Beach Resort) scoort een 8.26 uit 10 op basis van 105 reviews.