Camping Anna-Friso

49 reviews over Camping Anna-Friso in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Fam G.Steeghs
30-5-2018

Super mooie en schoone camping met water afvoer en 10 ampere aansluiting bij elke plaats

gemoedelijke camping met fietsmogelijkheden

fam voermans
21-9-2017

winkel met noodzakelijke boodschappen en restaurant

Van der Veen
16-9-2017

Wil je lopen naar het strand is toch ruim 20min.

Perfekt

Bert Balder
16-9-2017

Alles zeer goed georganiseerd,goede,schone sanitaire inrichtingen. Goede omgeving waarvandaan je veel mogelijkheden hebt aktiv te zijn

Een erg fijn verblijf gehad

Eric van Oevelen
15-9-2017

Vriendelijke eigenaar en ook de kampeerders zijn erg vriendelijk.

Leuke activiteiten welke echt aanspreken.

Uitstekend

Dona
15-9-2017

Rustige camping , aan de Oosterschelde ,met eigen strand en ongeveer 600 M. van het Noordzeestrand.

Aanbeveling uitstekend

T. Wagner
15-9-2017

Camping Anna Friso is gewoon perfect.

Zelden heeft een camping ervaring in dezelfde kwaliteit en diensten.

Gezellig met veel zorg voor de klanten

Arlette van Cleef
14-9-2017

Mooie en nette camping, genoeg activiteiten. Fijn dat er nu een douche is als je van het strand af komt. Ze zoeken steeds naar verbetering en dat kan je merken.

Uitmuntend!

Geert en Diny Steeghs
14-9-2017

Het is een prachtige camping met veel vaste staanplaatsen en een 30 tal pasantenplaatsen. De plaatsen zijn schoon en mooi ,op het grote veld zijn de plaatsen zeer ruim en bij de toiletten zijn ze wat kleiner maar wel mooi aangelegd. Bij de zeer aantrekkelijke prijs is gratis wifi inbegrepen die zeer sterk is. Elke plaats heeft 10 ampere stroomvoorziening. Voor ons is het telkens weer thuis komen, wij komen hier al tientallende jaren en hopen nog lang hier te mogen komen. Samenvattend er is voor ons geen mooiere camping dan anna friso. Peter en Marc ga zo door.

Annie Wonnink
14-9-2017

Mooi gelegen, vriendelijke en behulpzame eigenaar/medewerkers. Goed restaurant en schone toiletten. Ruime plaatsen. Wel jammer dat het restaurant op werkdagen niet open was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anna-Friso in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anna-Friso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Anna-Friso scoort een 8.61 uit 10 op basis van 60 reviews.