Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°15°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen voor je op een rij gezet:

333 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen in het Nederlands

Wij komen nog terug!

Marc Vercammen
14-6-2018

Dit hotel is een zeer goede uitvalsbasis om te fietsen en te wandelen in Zeeland. Rustig gelegen, mooie nette kamers, lekker eten en vriendelijke bediening. Wij bezochten dit hotel voor de tweede keer en kregen een appartement voor de prijs van een kamer, dus extra veel ruimte. Je kan je eigen fiets parkeren in de ondergrondse parking of ter plaatse een fiets huren. De verhouding prijs / kwaliteit is zeker ok! De toegang tot het zwembad is niet gratis en het is pas geopend vanaf 9.30u. Spijtig, want een paar baantjes trekken voor het uitgebreide ontbijt kan dus niet.

niet weer

wubs
14-6-2018

de ontvangst en behandeling aan de receptie niet vriendelijk, kamer ok, maar badkamer was niet god schoon

Gereisd Met partner in juni 2018

Broeckaert
10-6-2018

onderhoudspersoneel, receptie, restaurantpersoneel, allemaal zeer vriendelijke, behulpzame en aangename mensen. Zeer ruime luchtige kamers ( eigenlijk een appartement) goede bedden. Ontbijt en diner zeer lekker en meer dan voldoende. Schitterende ligging en een ruime garage om de fietsen te plaatsen. Het enige minpunt is de kluis in de kast laag tegen de grond, het was een echte inspanning om ze te gebruiken. Dit hotel is zeker een aanraderHet enige minpunt is de kluis in de kast laag tegen de grond, het was een echte inspanning om ze te gebruiken. Dit hotel is zeker een aanrader

Fantastisch.

Mevr Dielemans.
10-6-2018

Wij vonden het geweldig, mooie ruime kamers, goed eten en drinken, fijn strand, voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Het was een aardig verblijf

Mees
8-6-2018

Hotel heeft ruime kamer, ontbijt prima en restaurant goed. Fijn dat de hond mee mocht. Inchecken was rommelig, om 15:00 was kamer nog niet klaar. Daarna deurpasje paar keer niet te gebruiken. Ook paar keer stroomuitval. Uitcheck was gehaast zonder aandacht.

Voor herhaling vatbaar.

Ronald Lodewijk I
7-6-2018

Vriendelijke en behulpzame mensen en alles is goed schoon. Goede ligging vlak aan zee. Prijs-kwaliteitverhouding in orde. Wij aten sliptong. Smaakte goed, maar ze lagen op een bedje van bijna rauwe gemengde geroerbakte groenten en dat is geen goede combinatie.

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijk hotel ; een aanrader!

Lietje
6-6-2018

Heel fijn hotel met heerlijke ruime suite.Kamers waren zeer schoon en bedden comfortabel. Heel geschikt voor gezin met jonge kids.Personeel was erg aardig en her ontbijt was goed en gevarieerd genoeg.Strand was goed bereikbaar en schoon. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Top weekend!

Fam Baan
4-6-2018

Super mooie upgrade gehad naar het penthouse! Wat een uitzicht. Kamers schoon. Alleen buiten veel spinnenwebben aan het dak. Kleine schoonmaak beurt zou niet misstaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Netjes, minder mooie ligging.

Mevr smeets
3-6-2018

Nette kamers, vriendelijk personeel. Ligging vonden wij minder mooi langs drukke doorgaande weg, maar hotel lag iets lager achter hoge beplanting, waardoor je dit vanuit restaurant niet zag. Wij keken vanuit kamer uit op parkeerplaats. Balkon pasten net 2 stoelen op. Diner was lekker ontbijtbuffet ook prima verzorgd. Echter buffet te smal voor het aantal mensen. Zee was toch wel een eind lopen eer je er was.

jammer dat het aan de weg ligt,en tegen een dijk

j.troostwijk
3-6-2018

kamer was goed. welness en zwembad geen gebruik van gemaakt. in geen enkel hotel behoef je te betalen voor gebruik zwembad.moest voor extra verblijf 200 euro betalen. totaal betaald voor verblijf 4 dagen bijna 700 euro. en dan nog extra betalen voor zwembad,

Gereisd Met partner in mei 2018

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen