Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen voor je op een rij gezet:

337 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• 2018
    9Karin Peggeman22-07-2018

We gaan absoluut weer hier naar terug.

Prima Wellness Hotel met uitstekend restaurant. Zowel ontbijt als diner zijn van hoge kwaliteit. We kregen een zeer mooi suite, van alle gemakken voorzien. De wellness is er ook prima. Schoon met meerdere sauna's, een bubbel- en binnen-zwembad. Enig klein minpuntje is misschien het buiten (natuur) zwembad, waar redelijk veel alg in dreef. Er zijn (elektrische) fietsen te huur voor een redelijke prijs, waar wij gebruik van hebben gemaakt. Dit hotel een aanrader met vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 8Fam. Beusmans17-07-2018

Een echte aanrader.

Een heel fijn hotel met vriendelijke bediening. Het restaurant is heel culinair en de Wellness behandelingen zijn ook echt een aanbeveling. Een min puntje vonden we dat er vloerbedekking in ons fam. appartement lag.

• 9Marian Zwang15-07-2018

Super hotel, gezellige sfeer,mooi en schoon.vriendelijk en behulpzaam personeel, zeker de dames van de receptie👍 ruime, mooie en schone kamer met balkon/terras. Nu al voor de 3e keer hier geweest maar zeker niet de laatste keer.

• 9H. Robben10-07-2018

Zeer goed hotel.

Waren hier voor een lang weekend en opnieuw zeer goed bevallen. Zeer mooie kamer. Hotel zat vol, maar ontbijtbuffet prima en goed aangevuld. Ook dagmenu afwisselend en ruim voldoende. Alle medewerkers even vriendelijk. Komen zeker weer terug.

• 10Linda de Bruijn08-07-2018

Top hotel en omgeving!

Zeer goed en mooi hotel. Op loopadstand van het strand, fietsafstand van Domburg, Middelburg en eventueel ook Vlissingen. Wij hadden een vip-upgrade geboekt en kregen een ruim appartement met keuken, huiskamer en dakterras. Vriendelijk personeel, goed ontbijt en gratis parkeren. Tip: huur een elektrische fiets in het hotel en trek er op uit! Mooie fietsroutes in de omgeving. Wij komen zeker terug 👍

• 10Jan Huigen27-06-2018

Prima hotel. Alles was goed: kamer (ruim, modern, schoon), restaurant (goed diner en ontbijtbuffet) en kersoneel (vriendelijk en correct)

• 3jan26-06-2018

zeer teleurstellend hotel

vreselijk saai hotel en waardeloze ligging is niets te beleven dan n saaie strandtent die amper wat te drinken in wil schenken echt flut .hotel 4 sterren nu n magere 2 sterren en dan moet je heel veel extra betalen om te zwemmen naakt en dat staat nergens wat n zooitje en dan n mager ontbijt sfeerloos met uitzicht op n gore groene vijver eet smakelijk nu t personeel zegt t niet en dan die gore vijver 4 sterren .....en kamers nu onze kamer smerig vies balkon en vieze groene stoelen en airco deed t goed niet

• 9Andre Beullens24-06-2018

Een penthouse = beste keuze qua verblijf

Rustige kamer op de derde verdieping met keuken, badkamer, slaapkamer en ruim terras. Hotelfaciliteiten zijn helemaal in orde. Lekker ontbijt, uitgebreide brunch op zondag, dagelijks diner met diverse keuze, alles prima verzorgd.

• 9johanna23-06-2018

erg goed

mooie ruime kamer, schoon, mooie locatie, prima ontbijt, mooie gym

Alleenreizend

• 9Anne18-06-2018

Fijn hotel vlak bij het strand.

We kregen een 4 persoonsappartement ipv een tweepersoonskamer, dus helemaal goed! Op één van de twee slaapkamers ( de “ouderslaapkamer” kan alleen een rooster open, dit vond ik niet zo fijn. Verder alles aanwezig tot een afwasmachine aan toe! We hadden uitzicht op het buitengedeelte van de sauna. Lijkt me voor de mensen die hier naakt rondlopen niet altijd even prettig om daar te zijn met vele ramen en balkonnetjes die erop uitkijken.

31 tips over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• Etienne Faes, 23-06-2014

Wij hebben (voor het eerst) 2 elektrische fietsen gehuurd bij het hotel zelf. Hebben het prachtige authentieke Veere bezocht, waar je jezelf terugwaand in de 16de eeuw, zeker als je de rustige zijstraatjes net buiten het centrum neemt. Op zondag was het topdrukte daar, bijna te toeristisch, maar maandagmorgen prachtig mooi kunnen wandelen door eeuwenoude steegjes en pleintjes. Ook de prachtige natuur bezocht rond het Veerse Meer, de Pijlerdam, de mooie uitgestrekte stranden bij zonsondergang etc

• ytoot, 20-02-2012

Neem wat koffiepads mee. Er staat een Senseo-apparaat. Ook een grote koelkast en magnetron.

• lydia van veen, 09-02-2014

Neltje Jans bezocht, leuke dag tocht en direct in de buurt

5 vragen over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• Joketje55, 13-02-2017

Jong koppel

Is dit hotel geschikt voor jonge koppels ? Is er in de omgeving van het hotel 's avonds iets te beleven ?

• Leni de Kam-Verlinde, 30-11-2016

tweede kerstdag brunch

Elk jaar krijg ik van jullie een uitnodiging voor de kerstbrunch. Komt die dit jaar ook? Groetend Leni de Kam-Verlinde.

• Quispel CG, 11-07-2016

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden