Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen voor je op een rij gezet:

337 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• 2018
    10San28-08-2018

Super! "tot gauw"

Super verblijf gehad, schone hotelkamer, heerlijk ontbijt, en vriendelijk personeel, extra compliment voor de medewerkers van het restaurant die heel servicegericht zijn. Ligging op 5 minuten lopen van het mooie strand, leuke strandtent waar je ook met een kleine beurs lekker kan eten. Mooie wandelomgeving maar ook super om te fietsen. Op klein half uur (auto) ben je in Middelburg, wil je liever met de bus, dan kan dat ook, bushalte dicht bij het hotel, dagkaart kost 14 euro (retour) en hiermee kan je de hele dag reizen naar waarheen je maar wil in Zeeland. Aanrader het plaatsje Veere, daar moet je gewoon naar toe, aan de haven! Wij komen hier zekers terug want we hebben lang nog niet alles gezien, wij hebben 2 nachten geboekt.

• 9Heike Bloch25-08-2018

fantastisch

Mijn Zus en ik hebben vier heerlijke vakantiedagen doorgebracht. Het hotel is zeer goed, de ligging, vlak bij het strand en de mensen zijn heel vriendelijk. Je kunt fietsen huren, want de omgeving is zeer geschikt om te fietsen.

• 8Johnny Simon19-08-2018

Zeer goed

Kamer en eten top; misschien kan wat meer animatie!

• 6Anoniem18-08-2018

Hotel is geen viersterren hotel waardig.

Het hotel profileert zich als een viersterrenhotel met uitstekende wellness. De sauna’s van de wellness zijn in realiteit sterk verouderd. De hamam ruikt muf en het zwembad was vuil: zand in het water en de tegels van het zwembad waren aan de waterrand aangekalkt, hier en daar ook schimmelvorming. De algemene netheid in restaurant laat te wensen over. Voorbeeld: De schaal waar het peper en zoutvat, kaars en olijfolie in staat, is vies en wordt niet geschoongemaakt. Veel foutjes: Brood wordt bij het voorgerecht vergeten, drank wordt vergeten. Op onze rekening stond een order die we niet hadden besteld. Het eten is wel gewoon goed, maar ook niet meer. Verder is de receptie (slechts 1 persoon) onderbemand, waardoor de wachttijd aan de receptie wel kan oplopen als er drie man staat. Wel een pluim voor de vriendelijkheid van de mensen aan de receptie en in het restaurant.

• 4RE Behrend18-08-2018

NOOIT MEER!!

Weet waar je aan begint!! Penthouse gereserveerd dat leek leuk! Op basis van de info op internet, de Amadore website, leek de kamer goed ingericht, ruim bed en met badjassen. De rest van het Penthouse leek comfortabel en van alle gemakken voorzien. De faciliteit "online in checken" bleek een farce. We mochten na vijf uur (meer dan 2 uur na de officiële incheck tijd) eindelijk in de kamer. Er zou iets met de sloten zijn. Een of ander ongelofelijk verhaal. We zaten in de lobby zonder iets aangeboden te krijgen. De kamer leek niet op de plaatjes op internet. Een minuscuul bankje waar twee mensen net samengeperst op konden zitten. Geen makkelijke stoel, een tafeltje, een lamp waar je niet onder kon lezen etc Op enorme balkon een set van 6 plastic-en 4 ligstoelen zonder kussens, slechts met 2 vieze plastic kussens.De badjassen waren niet aanwezig de handdoeken versleten Ergste: Geluidshinder en niet werkende airco niet te harden

• 8Remco van der Zwaag04-08-2018

Boven gemiddeld.

Ligging is ideaal om Zeeland te verkennen, zeker als je er voor de eerste keer komt. Middelburg, Veere en Domburg vlakbij. Strand binnen loopafstand. Vanaf dit strand uitzicht op de Oosterscheldedam. Kamers goed en schoon. Wifi ok. Service erg vriendelijk. Niet zo goed is het restaurant. Wij vonden bv de pastas niet bijzonder. De Parmezaanse kaas had niet de echte smaak die hij zou moeten hebben. Ontbijt ok maar niet bijzonder.

• 10A&S01-08-2018

Voor een 'tussendoor' vakantie: Ideaal!!

Na een valse start, kamer was dubbel geboekt, werd dit probleempje meteen opgelost. Wij kunnen geen enkel minpuntje verzinnen. Een dikke 10!

• 8Bart01-08-2018

Voor herhaling vatbaar.

Top verblijf gehad,vriendelijke ontvangst,kamer dik in orde en net,rustige ligging. Ontbijt was in orde enkel de gang aan het buffet was wa smal. Zeker voor herhaling vatbaar. Minpunten enkel de gang aan het buffet was wa smal.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 3Jeroen26-07-2018

Nooit meer

We voelden ons vanaf binnenkomst of we in een uitzending van bananensplit waren beland. Alles wat mis kon gaan ging mis. Chaos bij de receptie, verkeerde uitleg over gebruik wellness, kapotte lift, airco die niet lager kon, frisdrank automaat tijdelijk buiten gebruik, rijen bij het ontbijtbuffet langer dan bij Schiphol in de vakantieperiode. We hebben erom moeten lachen maar helaas moesten we toch afrekenen bij het uitchecken.

• 9romain en ann24-07-2018

goed weer , , aangezien we toch niet gingen koken

we hadden een appartementje , tof , ruim alleen vroeg ik me af als je echt wou koken had je niet eens 1 pan of kookpot geen schaal voor de oven 1 vork en 1 klein lepeltje voor 2 personen geen service op de kamer , geen handdoeken op zondag ??

31 tips over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• Etienne Faes, 23-06-2014

Wij hebben (voor het eerst) 2 elektrische fietsen gehuurd bij het hotel zelf. Hebben het prachtige authentieke Veere bezocht, waar je jezelf terugwaand in de 16de eeuw, zeker als je de rustige zijstraatjes net buiten het centrum neemt. Op zondag was het topdrukte daar, bijna te toeristisch, maar maandagmorgen prachtig mooi kunnen wandelen door eeuwenoude steegjes en pleintjes. Ook de prachtige natuur bezocht rond het Veerse Meer, de Pijlerdam, de mooie uitgestrekte stranden bij zonsondergang etc

• ytoot, 20-02-2012

Neem wat koffiepads mee. Er staat een Senseo-apparaat. Ook een grote koelkast en magnetron.

• lydia van veen, 09-02-2014

Neltje Jans bezocht, leuke dag tocht en direct in de buurt

5 vragen over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• Joketje55, 13-02-2017

Jong koppel

Is dit hotel geschikt voor jonge koppels ? Is er in de omgeving van het hotel 's avonds iets te beleven ?

• Leni de Kam-Verlinde, 30-11-2016

tweede kerstdag brunch

Elk jaar krijg ik van jullie een uitnodiging voor de kerstbrunch. Komt die dit jaar ook? Groetend Leni de Kam-Verlinde.

• Quispel CG, 11-07-2016

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden