Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag15°12°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen in het Nederlands

erg goed

johanna
23-6-2018

mooie ruime kamer, schoon, mooie locatie, prima ontbijt, mooie gym

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Beste Hotel

ysbeerke
11-12-2014

Hier kan je tot rust komen, zeer prachtig hotel direct aan het strand, kamers zijn super mooi het ontbijt is super al wat je maar kan denken is er. personeel vriendelijk. Jammer dat je nu voor het zwembad appart moet betalen vroeger was dat er bij inbegrepen.

Gereisd Alleenreizend in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super grote kamers!!

Orianda
13-10-2014

Voor de tweede keer hier geweest. De kamer is super groot en dat voor de standaardkamer. Je hebt een bad en een douche, een klein balkonnetje met twee stoelen en een flatscreen tv. Bedden goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook de hond is welkom. Wat ik jammer vind is dat er geen badkleding in de wellness is toegestaan. Zo maak ik er geen gebruik van. Ontbijtbuffet is goed en met verse produkten. Jammer is het dat mensen hun hond meenemen en dan door het opgestelde buffet lopen. (Ik heb zelf ook mijn hond mee, maar die blijft op de kamer.) Dat zegt iets over de gasten en niet over het hotel. Ik kom hier graag terug.

Gereisd Alleenreizend in Tue Oct 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel.

Orianda
29-6-2013

Mooi hotel, ruime parkeerplaats. Vriendelijke ontvangst met voldoende info over hotel. In het wellness gedeelte is geen badkleding gewenst. Zodoende er geen gebruik van gemaakt. Kamer zeer ruim, badkamer ook ruim en een klein terras met meubilair. Hotel rustig gelegen aan ventweg. Doorgaande weg heb je geen last van. Tevens ook geen hinder ondervonden van het naast gelegen vakantiepark. Ik heb meerdere Amadore Hotels bezocht en dit hotel heeft de ruimste kamer. Kom hier graag nog eens terug.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jun 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

R. Brandenburg
23-10-2011

In januari 2011 ben ik hier 3 nachten alleen naar toegegaan. Ik werd niet weggestopt in een of ander achteraf kamertje, maar had een balzaal van een kamer, met een heerlijke, schone badkamer. Het strand op loopafstand is echt een plus. Welness is klein, maar prachtig. De gezichtsbehandeling die ik bijgeboekt had was professioneel en de dame bijzonder aardig. Heb me er prima vermaakt. Vanwege een dieet geen gebruik gemaakt van het ontbijt en/of diner. Het is zo goed bevallen dat het volgende weekend al geboekt staat, nu met zn tweetjes. Benieuwd of het 10 maanden later weer zo'n superervaring wordt.

Gereisd Alleenreizend in januari 2011

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen