Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen voor je op een rij gezet:

337 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• 2018
    9Megaricky03-10-2018

Prima onderhouden hotel.

Prima hotel dicht bij de zee en een ideale uitvalbasis om verschillende dorpjes/ steden te bezoeken. Enig minpuntje was het avondeten. Wij hadden half pension geboekt en ondanks dat we een uur hadden afgesproken, liet het eten op zich wachten maar voor de rest was alles top!

• 8Marc Vercammen14-06-2018

Wij komen nog terug!

Dit hotel is een zeer goede uitvalsbasis om te fietsen en te wandelen in Zeeland. Rustig gelegen, mooie nette kamers, lekker eten en vriendelijke bediening. Wij bezochten dit hotel voor de tweede keer en kregen een appartement voor de prijs van een kamer, dus extra veel ruimte. Je kan je eigen fiets parkeren in de ondergrondse parking of ter plaatse een fiets huren. De verhouding prijs / kwaliteit is zeker ok! De toegang tot het zwembad is niet gratis en het is pas geopend vanaf 9.30u. Spijtig, want een paar baantjes trekken voor het uitgebreide ontbijt kan dus niet.

• 9Broeckaert10-06-2018

onderhoudspersoneel, receptie, restaurantpersoneel, allemaal zeer vriendelijke, behulpzame en aangename mensen. Zeer ruime luchtige kamers ( eigenlijk een appartement) goede bedden. Ontbijt en diner zeer lekker en meer dan voldoende. Schitterende ligging en een ruime garage om de fietsen te plaatsen. Het enige minpunt is de kluis in de kast laag tegen de grond, het was een echte inspanning om ze te gebruiken. Dit hotel is zeker een aanraderHet enige minpunt is de kluis in de kast laag tegen de grond, het was een echte inspanning om ze te gebruiken. Dit hotel is zeker een aanrader

• 8Mevr Dielemans.10-06-2018

Fantastisch.

Wij vonden het geweldig, mooie ruime kamers, goed eten en drinken, fijn strand, voor herhaling vatbaar.

• 8Debby02-06-2018

Zeker een aanrader

Leuk schoon hotel met goed eten en heel vriendelijk personeel ,jammer dat er wel gewone fietsen te huur zijn maar geen electische fietsen . En jammer dat er moet betaald worden als je wil zwemmen.

• 10Fam.Jeunen22-04-2018

Enorm genoten.

Prachtig gelegen hotel met een zeer goede service,en grote en ruime kamers met alle voorzieningen. Omgeving is schitterend voor fietsers en wandelaars. Prijs-kwaliteit is zeer goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Enorm bevallen,komen zeker terug.................

• 6José12-02-2018

Weekendje weg

Dat we direct een appartement kregen toen we geen 3 pesroons kamer aantroffen maar een 2 persoonskamer. Schoonmaken was niet echt goed gebeurd, spinnenwebben en pluisjes op de grond die er de dag ervoor ook nog lagen.

• 8Albert Du Rochez30-01-2018

Goed hotel

Zeer rustig fantastisch om te wandelen en te fietsen. Veerse meer een aanrader. Verlof van een week voorbij gevlogen

• 2017
    8Mw. V. Zuijlen30-12-2017

Erg fijn, goed verzorgd.

Het is een heerlijk Welness hotel, grote, ruime kamers. Goede bedden, koffie faciliteiten op de kamer. Min puntje vonden wij, de vele honden die er ook mogen logeren en het diner duurt erg lang ( 3 uur ) Zwembad is veel te klein, maar je kan bij de buren zwemmen, als het open is!!

• 8mjosje25-05-2017

Gezellig,tevreden,heel goed

Wij waren met een grote groep senioren. En daar is het hotel niet helemaal op ingesteld. Sommige hadden een rollator en er waren wat drempels,gelukkig werd er gelijk wat aan gedaan. De kamers waren prima en schoon. Alleen de douche heeft een hoge instap en dat is te riskant voor senioren want men kan zich nergens aan vastpakken,er ontbreken gewoon wat handgrepen. Ook hier wordt aandacht aan besteed is beloofd. Het ontbijt was geweldig alles was er wat je nodig had. Het diner, je kon kiezen tussen vlees of vis het was in een woord verrukkelijk en de senioren waren hierover zeer tevreden. Het personeel heeft ook oog voor deze groep senioren en elke wens werd vervuld. Zeer vriendelijk en correct, niets was teveel. We hebben mede hierdoor een fantastische week gehad. Wij komen graag nog eens terug.

31 tips over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• Etienne Faes, 23-06-2014

Wij hebben (voor het eerst) 2 elektrische fietsen gehuurd bij het hotel zelf. Hebben het prachtige authentieke Veere bezocht, waar je jezelf terugwaand in de 16de eeuw, zeker als je de rustige zijstraatjes net buiten het centrum neemt. Op zondag was het topdrukte daar, bijna te toeristisch, maar maandagmorgen prachtig mooi kunnen wandelen door eeuwenoude steegjes en pleintjes. Ook de prachtige natuur bezocht rond het Veerse Meer, de Pijlerdam, de mooie uitgestrekte stranden bij zonsondergang etc

• ytoot, 20-02-2012

Neem wat koffiepads mee. Er staat een Senseo-apparaat. Ook een grote koelkast en magnetron.

• lydia van veen, 09-02-2014

Neltje Jans bezocht, leuke dag tocht en direct in de buurt

5 vragen over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

• Joketje55, 13-02-2017

Jong koppel

Is dit hotel geschikt voor jonge koppels ? Is er in de omgeving van het hotel 's avonds iets te beleven ?

• Leni de Kam-Verlinde, 30-11-2016

tweede kerstdag brunch

Elk jaar krijg ik van jullie een uitnodiging voor de kerstbrunch. Komt die dit jaar ook? Groetend Leni de Kam-Verlinde.

• Quispel CG, 11-07-2016

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden