Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag23°15°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Bart
1-8-2018

Top verblijf gehad,vriendelijke ontvangst,kamer dik in orde en net,rustige ligging. Ontbijt was in orde enkel de gang aan het buffet was wa smal. Zeker voor herhaling vatbaar. Minpunten enkel de gang aan het buffet was wa smal.

Heerlijk hotel ; een aanrader!

Lietje
6-6-2018

Heel fijn hotel met heerlijke ruime suite.Kamers waren zeer schoon en bedden comfortabel. Heel geschikt voor gezin met jonge kids.Personeel was erg aardig en her ontbijt was goed en gevarieerd genoeg.Strand was goed bereikbaar en schoon. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Top weekend!

Fam Baan
4-6-2018

Super mooie upgrade gehad naar het penthouse! Wat een uitzicht. Kamers schoon. Alleen buiten veel spinnenwebben aan het dak. Kleine schoonmaak beurt zou niet misstaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooie accommodatie, dichtbij het strand

De Vleeschouwer Nancy
9-5-2018

Vriendelijke ontvangst,Heel ruime en mooie kamer appartement,min punt in de kamer is de hele kamer is met tapijt misschien een afrader voor mensen met allergieën, ruim balkon, lekker ontbijt, gezellig veranda in het restaurant, dagmenu was ook heel lekker!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Fantastische ligging en fijn hotel.

Jolanda
5-5-2018

Fantastische ligging en fijn hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Ondermaats voor een 4 sterrenhotel.

Boeckx
13-4-2018

Hadden al onmiddelijk een misverstand bij het inchecken, het meisje vond de reservering op mijn naam niet.(ze was duidelijk geërgerd). Toen we de sleutel kregen, bleek deze niet te werken, nogmaals terug naar de receptie, terug geactiveerd, terug naar de kamer, hij werkte nog niet.. gelukkig heeft een vriendelijke dame van de kuisploeg mijn dochter en kleinzoon al in de kamer binnen gelaten en is zij met de sleutel terug gegaan, anders had de receptioniste mij gegarandeerd niet geloofd. De kamer was heel mooi en proper, maar de bedden en hoofdkussens liggen super slecht. We hebben s'avonds in het restaurant gegeten, het bord zag er goed uit, maar spijtig genoeg was het niet zo lekker, groenten uit de diepvries en de saus was slecht. Voor een gerecht van over de €24 mag je meer verwachten.. Bij het uitchecken werd er zelfs niet gevraagd of alles naar wens geweest was.. de vriendelijkheid aan de receptie kan veel beter!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Mooie locatie

Col
4-3-2018

Mooi hotel, super locatie. Zeer ruim appartement!

Nadeel: het was goed te merken dat er hond( en) op de kamer waren geweest. Nog veel hondenbaar op het tapijt!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

Viel wat tegen

Rosalie
28-2-2018

Wij hebben dit hotel geboekt vanwege het feit dat het appartement een keuken had en in het hotel een sauna aanwezig was. Toen wij aankwamen bleek dat er in de keuken geen pannen waren, die konden wij bijboeken voor 25 euro. Ook de sauna was niet inclusief. Beide opties zijn niet vermeld dat je dit extra kon bijboeken. Jammer, want ik had alleen een pan nodig en die had ik ook zelf mee kunnen nemen. Daarnaast hebben wij een klein kind, wij wilden graag als hij sliep om de beurt even een uurtje de sauna in. Het kostte 15 euro per dag, iets wat je dus 1 keer doet. Het is niet erg dat het geld kost, alleen de kamer was al best prijzig en als je steeds meer kosten erbij krijgt die niet van te voren zijn aangekondigd is dit wat jammer. Het ontbijt was prima, niet heel bijzonder. Wel was alles aanwezig. Het personeel is vriendelijk en het hotel is heerlijk rustig.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie locatie maar kamers niet schoon.

Erik
27-12-2017

Dit was de tweede keer dat we in dit hotel verbleven. De vorige keer was ons appartement schoon. Nu bij lange na niet. Schaamharen in het bad, al het servies en bestek was smerig, alle vlakken; tafels, keukenblad, afzuigkap waren vies. Overal zaten smerige plekken op de muren en er lagen niet genoeg handdoeken voor 4 personen. Het vrouwelijk personeel bij het ontbijt was heel chagrijnig.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel

Ramona
4-5-2015

We zijn hier een nachtje verbleven met bon, bij aankomst kregen we een gratis upgrade van een hotelkamer naar een 2-kamer appartement! Enorm groot Balkon, mooie woonkamer, badkamer en slaapkamer. Ontbijt is uitgebreid en zeer goed. Met 10 minuutjes lopen ben je op het strand. Personeel is klantvriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 25 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen