Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°16°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen voor je op een rij gezet:

251 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen in het Nederlands

Heerlijk!

Smeets
17-10-2018

Geweldig gastvrij hotel, we hadden een Royal hotelkamer geboekt maar kregen bij aankomst een 4 persoons appartement. Goed en gezellig restaurant,wellness hebben we geen gebruik van gemaakt aangezien het geweldig nazomer weer was. 2 nachtjes was te kort...heerlijk ontbijt alles erop en eraan we hebben genoten ! Klein nadeel vonden we het licht in het appartement dat werkte met een bewegingsmelder dus dat ging vanzelf aan en uit ook snachts na een toiletbezoekje,maar dit mag de pret niet drukken, we komen vast hier nog eens terug!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Mooie uitvalsbasis vlakbij het strand

Hersbach
5-10-2018

Verbleven in een appartement, heerlijk veel ruimte met de hotel voordelen

Gereisd Met partner in oktober 2018

Mooi hotel gelegen in een prachtige omgeving.

MARCKX MARC
22-9-2018

Kleine kamers, veel kleiner dan aangegeven in de reisbrochure, wel netjes, zeer vriendelijk personeel. Lekker avondmaal en keuze menu bij half-pension . Mooie zwemvijver en een kleine wellness ter beschikking. Vlakbij het mooie Banjaardstrand en het Veerse Meer.

Een fijn hotel, mooie locatie: dus tot ziens

Jan Pieter
16-9-2018

De ligging op (korte) loopafstand van zee. Vriendelijk en service gericht personeel. Prettige kamers. Goede keuken. Wel veel honden. Daar moet je dus geen probleem mee hebben. Goede regeling: Niet in ontbijtruimte(n). Domburg, Veere en andere plaatsen niet direct "naast de deur", wel heel goed per auto , fiets te bereiken.

Gereisd Met partner in september 2018

Zeker voor herhaling vatbaar...

Jolanda Zwinkels
12-9-2018

We hadden een schitterende kamer. Alles was super schoon.
Personeel waren allemaal erg vriendelijk ...zeker in het restaurant. Ontbijt was goed evenals het diner...

Vera
6-9-2018

Een zeer goed hotel en super vriendelijk personeel . Restaurant en ontbijt was zeer lekker Wellness is klein

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig!

Marian Hermans
1-9-2018

Ontzettend grote kamer, schoon, mooie badkamer met douche en bubbelbad. In het restaurant hadden we gekozen voor het dag ene. Aanrader! Was heerlijk. Bediening was super. Kamer lag naast de lift, maar totaal geen last van gehad. We komen hier zeker weer terug.

goed voor de prijs!

jean verschueren
29-8-2018

Mooi hotel, vriendelijke ontvangst , zeer behulpzaam , grotere kamer dan gevraagd. Spijtig van de verluchting in de hal van onze kamer. Deze zoemde de ganse tijd ook 's nachts; wat zeer hinderlijk was en onze nachtrust niet bevorderde.

Super! "tot gauw"

San
28-8-2018

Super verblijf gehad, schone hotelkamer, heerlijk ontbijt, en vriendelijk personeel, extra compliment voor de medewerkers van het restaurant die heel servicegericht zijn. Ligging op 5 minuten lopen van het mooie strand, leuke strandtent waar je ook met een kleine beurs lekker kan eten. Mooie wandelomgeving maar ook super om te fietsen. Op klein half uur (auto) ben je in Middelburg, wil je liever met de bus, dan kan dat ook, bushalte dicht bij het hotel, dagkaart kost 14 euro (retour) en hiermee kan je de hele dag reizen naar waarheen je maar wil in Zeeland. Aanrader het plaatsje Veere, daar moet je gewoon naar toe, aan de haven! Wij komen hier zekers terug want we hebben lang nog niet alles gezien, wij hebben 2 nachten geboekt.

fantastisch

Heike Bloch
25-8-2018

Mijn Zus en ik hebben vier heerlijke vakantiedagen doorgebracht. Het hotel is zeer goed, de ligging, vlak bij het strand en de mensen zijn heel vriendelijk. Je kunt fietsen huren, want de omgeving is zeer geschikt om te fietsen.

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen