Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag29°22°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen in het Nederlands

Hier Nooit meer!

Peter
11-4-2015

Wij hadden 4 kamers voor 3 nachten gereserveerd! alleen werd bij ons de laatste avond doodleuk meegedeeld dat een kamer overboekt was, de spullen hadden ze gewoon uit de kamer gehaald. Er werd ons medegedeeld dat deze persoon dan maar bij een ander op de kamer moest slapen, s'avonds om 23:00 uur!! Kansloos!!!!!!!!!!!

Gereisd Zakelijk in april 2015

Twee dagen voor geven van workshop.

R. Ladage
16-12-2012

Twee dagen genoten van de inzet van het personeel van dit hotel. Niets was te veel, De kamer (zeg maar appartement) was heel mooi en praktisch, alleen jammer dat er geen radio aanwezig was, wel een flatscreen tv. Lounge, bar en restaurant zijn heel gezellig, snelle en leuke bediening en gezien de tijd van het jaar in het echte Kerstgevoel. Ontbijt heel goed, alles vers, lunch goed en een compliment voor de keuken voor het diner. Sportaccommodatie en wellness zijn een prima onderdeel van dit goede hotel. Van het begin tot het vertrek me daar echt een gewilde gast gevoeld, dank zij de persoonlijke aandacht van de mensen daar.

Gereisd Zakelijk in december 2012

Geweldig!

Ralf
17-7-2011

Heb er een geweldige tijd gehad, helaas maar voor één nachtje. Had een één persoonskamer gereserveerd en kreeg zonder meerkosten een upgrad naar een 4 persoons appartement. Lekker eten, mooie sauna en zwembad maakte dit verblijf zeer aangenaam.

Gereisd Zakelijk in januari 2011

Amadore De Kamperduinen, een echte aanrader !!

Nathalie Boone
20-6-2010

Amadore Wellness De Kamperduinen heeft een prima ligging. Dichtbij zee en strand. Goede service en een prima bediening. Eten is erg goed. Een echte aanrader!!

Gereisd Zakelijk in januari 2010

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen