Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen
8,2

31 tips over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen

Chris, 4-6-2015
Boek ook eens een minder valide kamer in dit hotel!
Zon, 16-5-2015
Bezoek veere een keer dit is echt de moeite waard
Nicole Kanters, 26-2-2015
Ga naar Neeltje Jans. Ook wanneer je geen kinderen hebt is het leuk!

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen voor je op een rij gezet:

ysbeerke, 11-12-2014
Probeer toch maar eens in de zwemvijver te springen, dat was voor mij de eerste keer, het was koud maar toch doet het wat met je lichaam.
Meggy, 19-11-2014

Tot nu toe hebben we alleen maar genoten.

Het personeel is erg vriendelijk. De ligging is geweldig; je loopt zo naar zee.

Wij hebben mooie wandelingen gemaakt in de boswachterij Westerschouwen, bij Burgh Haamstede. En op Walcheren is een wandeling van het noordelijkste deel van Oost-Kapelle naar Domburg door het bos 'de Manteling' echt aan te bevelen.

Wij zijn hier voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst.

Orianda, 13-10-2014
Bij restaurant de Viking in Westkapelle kan je heel goed eten. Ook de kinderen kunnen daar leuk spelen, o.a. trampoline, zandbak, kartbaantje.

Jos_roemaat, 21-9-2014
Fietsen in de omgeving.. Bijvoorbeeld rondje eiland Walcheren of via de neeltje-Jans naar Burg Haamstede en vandaar door het natuurgebied naar Renesse
Roypluk, 8-9-2014

-Dicht bij Neeltje Jans,

-Geweldige sauna faciliteiten

-Maak gebruik van het restaurant!

J. Slaats, 14-7-2014
Alles was súper! Mooie grote kamer, lift in het hotel zodat de hond geen trappen hoefde te lopen.
Etienne Faes, 23-6-2014
Wij hebben (voor het eerst) 2 elektrische fietsen gehuurd bij het hotel zelf. Hebben het prachtige authentieke Veere bezocht, waar je jezelf terugwaand in de 16de eeuw, zeker als je de rustige zijstraatjes net buiten het centrum neemt. Op zondag was het topdrukte daar, bijna te toeristisch, maar maandagmorgen prachtig mooi kunnen wandelen door eeuwenoude steegjes en pleintjes. Ook de prachtige natuur bezocht rond het Veerse Meer, de Pijlerdam, de mooie uitgestrekte stranden bij zonsondergang etc

Acties

Acties voor Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen