Hotel De Vier Heemskinderen

Hotel De Vier Heemskinderen

Weer vandaag4°-2°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor De Vier Heemskinderen voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel De Vier Heemskinderen in het Nederlands

Super!

Quincy,
28-10-2018

Het is een klein knus hotel. De eigenaars is een ontzettend lieve man, die wat extras voor je doet zonder hier om te vragen. Ik was hier voor mijn werk en moest vroeger de deur uit dan het ontbijt waardoor de eigenaar voor mij een ontbijtje klaar had gezet in de koeling.

Gereisd zakelijk in oktober 2018

Nooit meer.

Onbekend
29-10-2016

De kamers zijn klein en niet schoon gemaakt. Schimmel in de douche en de minibar. Bedden zijn versleten. Personeel en gastheer/vrouw erg onvriendelijk. Leken mij geen betrouwbare personen vooral de gastheer niet.

Gereisd anders in januari 2016

Bij aankomst, op de 'open' uren moesten we bellen. We werden niet welkom geheten, sleutel in handen gedrukt en dat was het. Verder niemand meer gezien tot de volgende ochtend. Kamer met stapelbed voor de kids was oke. Maar ongevulde minibar, geen zeep, geen glazen. 's Avonds ook geen mogelijkheid om iets te bestellen, want het hotel was verlaten.

Het ontbijt was goed, jammer van schimmel in de appelsap. : (

Wij vonden dit echt geen 130 euro waard. Ondanks de herstvakantie, leek wel of het hotel gesloten was. Feedback bij vertrek werd alleen 'ja' op geantwoord,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

De vier Heemskinderen IJZendijke

M.J.T. Broos-Donker
14-9-2014

2 jaar geleden dit hotel bezocht en het was geweldig. Dezelfde kamer van Eur.- 65.- naar Eur. 89.-. Je ziet de boel achteruithollenKapotte lampen niet vervangen, beschadigingen op muren niet bijgewerkt, Geen zeep uit de automaat in de douche. Ook geen shampoo.

Ontbijt redelijk, maar de aardbeien half rot. Het personeel heeft er duidelijk geen zin in en is afstandelijk en je voelt je niet welkom.

Het zoetjesdoosje was defect. Met veel gepruts werden uit de hand dan een paar zoetjes aangeboden. Bepaald niet hygienisch.

Zijn dit wel mensen met een horecaopleiding? In verband met onze melding late aankomst om 19.00 uur werd ons medegedeeld dat er niemand meer zou zijn om ons te ontvangen tenzij we hiervoor extra Eur. 10.- zouden betalen.

Gereisd anders in september 2014

Prima hotelletje!

Schoonenboom
14-7-2013

Rustig gelegen hotelletje, middenin IJzendijke. Zeer hartelijk welkom door gastvrouw. Boxspringbedden. Kamer wat klein, maar alles aanwezig: tv, koelkast, ventilator en kluisje. Badkamer zeer ruim. Alles zeer schoon en netjes. Uitstekend ontbijt. En dat alles voor die prijs! Een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2013

Mooi karakteristiek hotel

Macha
23-8-2011

Het hotel is karakteristiek. Wij hadden een mooie kamer (nr 1) en een geweldige service. Heerlijk ontbijt op, waarbij er op zaterdagochtend nog even verse spullen werden ingeslagen op de markt. In Ijzendijke is verder niet veel te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

topper

jansen
10-7-2011

zeer mooi hotel. vriendelijk personeel. leuke bar. om de hoek een mooie markt met leuk cafe.

Gereisd met partner in januari 2011

Gemoedelijk, gezellig, knus!

tessie
16-10-2010

Hotel de Vier Heemskinderen is een verrassing midden in het mooie dorpje IJzendijke! Van de zomer hebben wij mogen genieten van de gastvrijheid in dit dorpje en zeker ook in het hotel. Vanaf het hotel sta je binnen 1 minuut op het marktplein waar gezellige terrasjes je allemaal verleidend aankijken. De service in het hotel is ons ook zeer bevallen, niets is teveel. Zowel de gastvrouw als gastheer stonden voor ons klaar en zaten nooit om een praatje verlegen. De bedden zijn ons zeer bevallen en ook de inrichting van de kamer was zeer aangenaam. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in januari 2010

sfeervol hotel

Rob & Anita
14-7-2010

sfeervol hotel met mooi ingerichte kamers, goede bedden, heerlijk ontbijt, rustige ligging en vriendelijke gastvrouw. Afstand naar 1 van de mooie stranden in Zeeuws Vlaanderen stelt niets voor, en al helemaal niet als je met de auto bent.

Gereisd met partner in juli 2010

Zeer kindvriendelijk en gastvrij hotel

Maaike
24-10-2009

We waren met onze kinderen een paar nachten in hotel de Vier Heemskinderen en hadden een familiekamer.

De gastvrouw was bijzonder behulpzaam, gastvrij en gaf ons een heel welkom gevoel en niets was teveel. Ook onze kinderen hebben het heel erg naar de zin gehad

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Vier Heemskinderen in IJzendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Vier Heemskinderen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.