Bed and Breakfast De Polder

Bed and Breakfast De Polder

9.3Fenomenaal

Nederland, Zeeland, IJzendijke

Op vakantie geweest naar De Polder?

9.3Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

4 reviews over Bed and Breakfast De Polder

• 9Hans Sijtsma21-09-2015

Gastronomie in de polder

Naast de rust en de fraai gelegen locatie in het aansprekende Zeeuws Vlaamse landschap, nette en schone kamers verrassend..mede eigenaar Alex blijkt een zeer begenadigd kok te zijn die elke dag in staat is een majestueus diner voor te schotelen. Zeer aan te bevelen!

Alleen gereisd in september 2015

• 10Gerard13-08-2015

Wat een fantastisch verblijf! Aanrader!

Over bed and breakfast de Polder kunnen we alleen maar positief en enthousiast zijn: -Zeer vriendelijke, hartelijke gastheren, zeer gastvrij zonder opdringerig te zijn. Geen moeite lijkt teveel. Kregen veel informatie en goeie tips. - Schone ruime kamers. Goeie bedden. Kamer 2 wat kleiner met kleiner bed.. Omdat de grotere kamers de eerste nacht bezet waren, hebben wij 1 nacht in de kleine kamer verbleven. Voor de overige 3 nachten, werd een ruimere kamer voor ons schoongemaakt en konden wij daar intrekken. Heel fijn! -Heel rustig gelegen en prachtig uitzicht over de Polder. Steden België, leuke bezienswaardige plaatsjes in Zeeuws Vlaanderen en het strand goed en snel bereikbaar. -Heerlijk ontbijt. Gevarieerd, vers en ruim voldoende. Kortom we hadden een fantastisch verblijf bij Bas en Alex in Bed and Breakfast de Polder! Absoluut een aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Blije familie13-08-2011

Geweldige ervaring

b en b de polder heeft mooie ruime kamers met een geweldig uitzicht. Weides en landerijen zo ver je kan kijken. Heerlijk ontbijt en prima bedden. We gaan er zeker terug naar toe.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Henriette17-02-2011

Super ontspannend

Heerlijk rustige omgeving in de Polder en vrij centraal gelegen. Je kan vanuit hier alle kanten op. Binnen een half uurtje sta je bijvoorbeeld in Brugge en S avonds zoek je weer de rust op bij de B & B.

De gastheer is erg vriendelijk en behulpzaam en staat altijd klaar voor een praatje.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2011

Bed and Breakfast De Polder info