Hotel Hulst

54 reviews over Hotel Hulst

• 2019
    8Annelies Frederiks26-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Schone kamer met terrasje, hoe leuk is dat. Zeer vriendelijk personeel. Fietsen kunnen huren à krap €10 p.p. Auto voor de deur kunnen zetten. Ontbijt was super lekker. Zelfs na inlevering van de sleutel mochten we nog gratis koffie en/of thee nemen op hun terras of binnen. Ligging qua centrum heel goed. Lekkere brasserie om de hoek. Prijs hotel is oké. Zeer aan te bevelen, dus voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Désirée Mommers17-08-2019

NOOIT MEER !!!!!!!!

Wij hadden gereserveerd voor 2 volwassen En en een hond. Bij aankomst werden we heel raar aangekeken door de 2 dames bij de balie. De eerste reactie was, hebben jullie een hond mee? En de andere reactie van mevrouw aan de balie nummer 2 was, ik heb altijd angst voor Rottweilers. Wat moet ik met die achterlijke info. Alsof mijn hond er iets aan kan doen dat zij bang is. Vervolgens was het, hebben jullie een bench mee? Nee waarom zouden we? Dat staat ook nergens vermeld, we hebben een kleed mee waar hij op haat liggen. En vervolgens was het,als hij Maar NIET op de bedden gaat liggen pffffff. Ik was er al helemaal klaar mee na een lange auto rit van ruim 3 uur. Mijn hond is zeer welopgevoed en slaapt niet op een bed. Vervolgens kregen we de kamer toe gewezen over een zeer smal eng trapje 2e etage. En daarna nog een super steile trap waar de hond niet normaal over naar boven kon lopen. Wel was er een lift aan de buitenkant.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Renske23-06-2019

Liever niet.

Van 22 tot 23 juni hebben wij een kamer gehuurd in Hotel Hulst. Vriendelijke ontvangst. Schone ruime maar eenvoudige kamer met een riante badkamer. Wij sliepen aan de voor- straatkant van het hotel. Tot 4.00 uur s'nachts heel veel lawaai en overlast van het uitgaansleven. Nauwelijks geslapen. Na indommelen weer opgeschrikt door een w.s. aangeschoten hotelgast die op de voordeur stond te bonken. En na binnenlaten door die of gene de weg in het hotel kwijt was en aan onze kamerdeur stond te prutsen met een sleutel. Echt niet leuk! Ontbijt in het zonnetje op het terras maakte een hoop goed. Maar voor deze prijs hebben wij een vreselijke nacht gehad.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Ariënne Heesters01-08-2018

Prima voor een nacht weg

Eenvoudig maar prima hotel op loopafstand van het centrum van Hulst. Het ontbijtbuffet was erg goed en achter het hotel is een fijn terras om te zitten. Enige tip is een deurdranger op de gangdeuren, want naar de tekst op de deur: rustig dicht doen luistert niemand. Dat maakte het gehorig en een dranger lost het probleem simpel op.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9KVLV Achterbroek02-03-2018

Een aanrader !

Met een groep van 21 vrouwen verbleven wij in Hotel Hulst. Wij willen bij deze het ganse team hartelijk danken voor de goede ontvangst. Iedereen was zeer tevreden over de kamers, het uitgebreid ontbijt e.a. 's Avonds mochten we gebruik maken van het restaurant zodat we heel de groep nog konden animeren. Het was heel plezant. Misschien toch nog een sorry aan alle gasten, toen aanwezig, voor de overlast. 21 vrouwen die samen zitten is niet niks.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 3Boers03-01-2018

Nooit meer

Personeel wel vriendelijk ontbijd magertjes bedden van de apartementen veel te zacht savonds geen personeel binnen zodat als je toilet papier nodig hebt je pech hebt wacht maar tot de volgende dag ondanks dat je de receptie hebt. Gebeld Tegels stuk met andere worden een keer maar nooit weer

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

6Franky Seghers27-07-2017

Oubollig

De kamers zijn gedateerd. Geen bar of frigo aanwezig.

Gereisd met partner in juli 2017

Erg Oudbollig. Wel goed ontbijt

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8henk van der Ven22-07-2015

fantastische plek

Goede dag. Wij hebben drie dagen in uw hotel door gebracht. ‘n groot compliment voor uw medewerksters Allen zijn gastvrij, vriendelijk, goed lachs, je voelt je welkom. Het ontbijt is Heel goed en natuurlijk de vers geperste jus de orange Niet te vergeten. Al met al was het goed vertoeven. Advies!!!!!!!! Wees maar zuinig op de medewerksters. Vriendelijke groet: Henk & Inge van der Ven. kamer 301.

Gereisd met partner in juli 2015

Hotel Hulst info