Vakantiepark Oostappen Marina Beach ****

Vakantiepark Oostappen Marina Beach
6,3

• Activiteiten6,2
  • Onderkomen6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Marina Beach voor je op een rij gezet:

106 tips over Vakantiepark Oostappen Marina Beach

Henk, 27-11-2015
Vanaf eind november 2015 worden er in de caravans 600 asielzoekers opgevangen voor minimaal een jaar.
Harald, 27-10-2015
Dagje naar Brugge of Knokke en voor lekker ff uitwaaien naar het strand bij neeltje jans we waren er heerlijk alleen.
Koning, 17-7-2015
* kinderen waterschoentjes aan laten trekken bij het zwemmen in het buiten water ivm het openhalen van de voeten aan schelpen etc.

T.Drenth, 26-6-2015
Dag naar het prachtige Brugge.Slibtong eten in het zonnetje op het strand in Breskens,bij strandpalvioen BAZ,Strandpalvioen Breskens Aan Zee,voortreffelijk.
Majatrading Lichtenvoorde, 23-6-2015
als je hier toch bent is een aanrader het restaurant voor op het park , hier zitten nieuwe uitbaters op en hier geldt echt ..... de klant is koning en word ook zeer vriendelijk behandelt , de koks Brian en ( ben de naam kwijt sorry ! ) schenken zeer veel aandacht aan het eten en dat is ook te zien en te proeven ! , dus dat is zeer zeker een aanrader , succes jullie en ga vooral zo door
F. Wurpel, 8-6-2015

als je met kinderen gaat raad ik een accommodatie op het D veld aan. dit is erg gezellig, vooral als je met meerdere gezinnen bent.

Deetje, 25-5-2015
Sluis!! Wat een leuk stadje!! En iedere dag open!!!
anja wijnands, 16-5-2015
Brugge, Gent, Cadzand, Sluis, Terneuzen allemaal goed bereikbaar van af Marina Beach.
Anne-Marie, 10-5-2015
Een absolute aanrader is een dagje uit naar Brugge, reistijd ca. 45 minuten.
Corien, 8-5-2015
Zat leuke plaatsjes in de buurt