Vakantiepark Oostappen Marina Beach

5,3

Matig

• Activiteiten5,1
  • Onderkomen5,2

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Marina Beach voor je op een rij gezet:

732 reviews over Vakantiepark Oostappen Marina Beach in het Nederlands

Leuk animatieteam, park was redelijk...

Denise
27-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen4

We kwamen vrijdagavond, laat aan. Rond 22:00 uur. Konden snel naar het huisje, duidelijke uitleg. Bij het huisje aangekomen, simpel maar het is oke. Huisje was ijskoud... Kachel kregen we niet aan de praat. Volgende ochtend alles vochtig... Ook onze kleren. Helaas heel veel missende spullen, bij de receptie bijna alles aangevuld gekregen, op een deurmat en stoffer na, die zouden gebracht worden.. Stoffer uiteindelijk ook zelf opgehaald en de deurmat nooit gezien.. Eten in het R & B restaurant viel tegen. Saaie menukaart (een uitgeprint a4tje). Weinig keuze. Ook staat er onderaan aangegeven, saus, patat en rouwkorst inbegrepen.. En toch voor de saus moeten betalen? .. Ga niet naar dit park ZONDER vervoer....

Wat alles wel goedmaakte, het animatieteam! Elke dag wel wat te doen voor kinderen! Wat een ontzettend leuk team! Elke dag stonden ze weer te springen en te dansen voor de kids, geweldig! Ga zo door! Echt geweldig!

Animatie top. Park ga ik niet meer terug.

Joice Schellekens
20-10-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen4

Het animatieteam was echt super, wat een leuke dames waren dat. Meiden echt super wat jullie deden voor de kinderen, ze hebben genoten en wij ook. Wat verouderd park. Caravan heel simpel, ik miste in de caravan iets van een schemerlamp, haakjes in de badkamer om je handdoek op te hangen en er was geen kapstok. Kapotte buitentafel dus zelf omgeruild met een Andere. Naast ons zat niemand in en vuilnisbak was zo vol dat er ook afval op de grond lag.

Kapot glas, vies filterzakje nog in koffiezetapparaat. Matrassen van de 1 persoons bedden te smal voor de bedbodem. Onder de bedden nog vuiligheid. Baas van het restaurant spreekt bijna geen Duits terug naar de Duitse klanten wat ik slecht vind dat je dat bijna niet spreekt waar toch Duitse gasten komen.

Eten was goed alleen geen uitgebreide kaart, simpel a4 tje uitgeprint met een paar gerechten erop.

Matig

M.nap
19-10-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen5

Animatieteam was echt super de rest was om te huilen

Bungalow.net

Nooit maar dan ook nooit meer daar

M.E. de Wildt
18-10-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

had een leuke vakantie moeten worden maar was een drama

er stond een super kleine televisie die het ook nog is begaf

gordijnen hingen met een enkele haak voor de ramen

banken binnen waren doorgezakt

een matras met vlekken

wij hoefde die gelukkig niet te gebruiken

Wat denk je zelf ?

Janneke
17-10-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

De waarheid is dat het park totaal verrot is en onderhand een tweede fort Orange is geworden. Een grote smerige bende .

Voor ons volwassenen niet meer

Jeanet Roozendaal
11-10-2018
  • Onderkomen3

Vriendelijk ontvangst. Noordiek chalet was netjes. Bedden heel slecht, we zijn eerder naar huis gegaan. Matrassen omgedraaid en oh wat vies. Inrichting zeer ongezellig. Geen sfeerverlichting. Hadden een mooi plekje. Polen en andere nationaliteiten genoeg. Sommige delen van het park leek wel een kamp. Strand is er niet. Volledig begroeid. Volgende keer maar weer andere keten dat bevalt ons veel beter. Wel heel veel speelgelegenheid voor kinderen.

Vreselijk! Eens maar NOOIT meer!!

Cecile Bennenbroek
22-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Er is werkelijk niks goed aan het park. De accommodatie was ronduit smerig (vette keuken, smerige verwarmingen, bloed op de matrassen en kastjes, vieze vloer, stank in de caravan, stof uit de afzuigkap, vet servies, kapotte pan, bierblikjes en peuken in de tuin evenals een doos bovenop de struiken) en overal op het park liggen peuken, blikjes bier en hondendrollen. De kids konden in de binnenspeeltuin alleen gebruik maken van de 2 luchtkussen want het andere deel was omheind met hekken ivm herstelwerkzaamheden terwijl er bij telefonisch contact toegezegd was dat er gewoon gespeeld kon worden na herstelwerkzaamheden aan het dak ivm asbest. Ook was de wifi de hele week kapot. (lees in een recensie dat dat op 2-8 ook al zo was) Voor ons nooit meer een bezoek aan Oostappen. Gelukkig was het mooi weer en zijn we iedere dag van het park gegaan want anders was ik meteen al omgedraaid. Schaam je diep en doe er iets aan!!

Erg prettig

nelleke
20-9-2018
  • Onderkomen8

na de nodige reviews te hebben gelezen dacht ik het ergste.

Maar wat was ik blij verrast.

de receptionistes waren vriendelijk, de jongen in de supermarkt vroeg zelfs de hond mee de winkel in, de mobile home was kraakhelder en er reed 's avonds een parkmedewerker ter controle rond in de auto.

Dus onze ervaring is alleen maar goed geweest.

Mwoa dus

Van den berg
16-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Zeeuws chalet niet groot genoeg voor 4 personen eentje maar op de bank geslapen, tv aansluiting deed t niet alleen maar sneeuw, zouden flesje wijn hebben ( was trouwdag ) in t chalet was er niet... allemaal niet erg maar toen we daar uiteindelijk iets over schreven was het antwoord; dan had u naar de receptie moeten gaan. ( een beetje moeilijk zondag om 09.00 tijdens de wedstrijd van t Nederlands elftal) en om t flesje wijn hadden we dan maar moeten vragen. Mwoa niet echt een goede respons op een redelijke “ klacht” ... verder leuk park , leuk om bootje te huren, genoeg voor kinderen. Al met al; zou ik er door de reactie niet snel meer voor kiezen.

Eenmalig...

Renske
15-9-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Welkom in het Pauperparadijs! Over het gehele park vindt u slecht onderhouden stacaravans, die er op de foto heel anders uitzagen. De meeste van deze caravans zijn bewoond door Polen ipv toeristen. En als je er als toerist wel tussenzit, in zo’n stacaravan die beloofd was aan het water te liggen, maar zich eigenlijk op een enorm veld vol stacaravans (geen privacy) bevindt, moet je goed tegen verouderde meubilair en beddengoed kunnen. De kussens hangen samen van talloze kleine harde bolletjes. Tijd voor vervanging! En de dekbedden zien er ook niet al te fris uit. Keuken/woonkamer zien er degelijk uit en daar (behalve super kleine tv) verder niks op aan te merken. Op het park wel; meest aftanse Oostappenpark waar ik ooit in heb gezeten! De snackbar/eventhal niet meegerekend; eten is niet top/ook niet oneetbaar, maar personeel daar super aardig. De natuurgebieden in de omgeving zijn mooi, maar het park ligt best langs een weg gelegen.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Marina Beach in Hoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Marina Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.