Vakantiepark Oostappen Marina Beach

Vakantiepark Oostappen Marina Beach
6,2

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Marina Beach voor je op een rij gezet:

645 reviews over Vakantiepark Oostappen Marina Beach in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

• Onderkomen7

Veel zwerfafval op en buiten het park. Veel honden. Stacaravan stonk naar honden. Naast Duitsers en Belgische enclaves op t vakantiepark veel Polen en Roemenen. Regelmatig uitzendbureau busjes die te hard rijden. Bij t Grillrestaurant geen bediening..twee man personeel achter de bar...dat was het. Opgestaan en weggelopen na een half uur.

Friet van de friture was slap en erg vet.

Mooi locatie jammer genoeg verwaarlozing eerste klas.

VERVALLEN! AFKNAPPER! NOOIT MEER!

Wendy
11-7-2018
  • Onderkomen5

Oud vervallen park. Overal rotzooi. Vergane glorie. Dringend opknapbeurt nodig. De hal waarin friture, indoorspeeltuin, pannenkoekrestaurant zou moeten zitten bleek gesloten. Asbest lees je dan op internet. Receptie had ons dat niet verteld.

Natuurgebied ook gesloten. Oude kapotte speeltoestellen. Strand link op plattegrond was geen zand maar omgeploegde aarde. Keuken restaurant uur eerder dicht. Super lang op terras zitten wachten. Uiteindelijk maar zelf naar binnen gelopen. Lege vaste plaatsen. Oude gesloten toiletgebouwen. Whirlpools kruidenbaden en stroomversnellingen zwembad buiten werking. Veel gastarbeiders. Nooit meer! Echt slecht. Vertier gezocht buiten park. Caravan zelf netjes maar geen haakjes voor jassen kleding handdoeken. Geen waterkoker of fluitketel. Geen kom voor sla. Geen nachtlampjes.

Nooit meer

Rianne
8-7-2018
  • Onderkomen7

Waardeloos, een manager die rondloopt of hij God is en niet luistert naar de klschten.slecht personeel, slecht onderhouden caravans . Zwembad slecht onderhouden. Van wat eens zo'n mooi park was is niks overgebleven . Het interesseert Opstappen totaal niks .

Helaas nooit meer !

Gerd Loockx
4-7-2018
  • Onderkomen1

Slechte ervaring gehad op dit park. De stacaravan die wij geboekt hadden had achterstallig onderhoud. De deuren van de slaapkamers vielen er af , de scharnieren zaten gewoon los in de kozijnen. Verder vind ik het park verloederd , horeca op de meeste plaatsen dicht en waar het open was veel te weinig personeel met de nodige problemen , veel leegstand , overal rommelig en werken aan de gang. We hadden ook geen vakantiegevoel door de volledige straten bewoond door buitenlandse uitzendkrachten. Jammer dat dit ooit zo mooie park , in de natuur gelegen , zo wordt verwaarloosd. In het verleden hebben we hier een zeer mooie vakantie beleefd , dat lukt hedendaags niet meer. De eerste keer in 25 jaar kamperen een klacht geformuleerd aan de receptie maar deze is niet doorgegeven en dus niet geldig volgens Oostappen groep ! Nooit meegemaakt ! De naam vakantiepark onwaardig !
  • Onderkomen7

Wij vonden het prima, wij hadden een mooie caravan P 38. Alleen de bedden wat minder. Van de horeca hebben wij geen gebruik gemaakt. Van al die negatieve reacties snap ik niet zoveel, natuurlijk is het in de avond niet stil, en hoor je de buren weleens.

Armoe

Wendy
1-7-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Veel troep en zwerfafval. Veel glas. Slechte faciliteiten, die niet eens open zijn

We hebben ons prima vermaakt samen!

Fam Hage
25-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Een lang weekend Zeeuws Mobile home (blauw) gewonnen via veiling voor een zacht prijsje. Tussen de bomen, lekker rustig plekje, huisje D035. Zeer diverse buren uit allerlei landen. Ook wat mensen uit het Oostblok die werkzaam zijn voor uitzendbureaus. Geen greintje last van gehad. De Duitsers en Belgen waren luidruchtiger haha ;-) (WK voetbal).

Het huisje is eenvoudig maar alles dat je nodig hebt is aanwezig. De horeca hebben wij zelf niet uitgeprobeerd aangezien wij plantaardig eten (geen dierlijke producten).

We hebben gepicknickt in de zon bij de haven.

We zijn een dagje naar Gent geweest.

Het gratis zwembad is niet op het park maar in Terneuzen. Dit staat ook op de website aangegeven.

Verbeterpunten: de bewegwijzering en verlichting mag van ons wel beter. Het 2-persoonsbed loopt niet tot op de grond, daar vonden we aardig wat stof onder. Wij hebben de matrassen uit de andere slaapkamer onder de 2-pers matras gelegd.

Komen niet snel weer terug,

Dirrie
20-6-2018
  • Onderkomen6

Hadden een visvakantie gepland maar........helaas geen visje kunnen vangen omdat er geen vis in de kreek was! Wel een vergunning aan ons verkocht van €.10.

TV klein en slechte ontvangst.

Restaurant goed, bediening vriendelijk!

Fijne midweek gehad!

Sabine
17-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Groene omgeving, tot rust komen, goede prijs kwaliteit verhouding, vrijheid , leuke steden in de buurt:Brugge, Antwerpen, Middelburg

Erg leuk met onze honden op vakantie park gehad!

Je moet aleen niks verwachten van de faciliteiten dus kwa prijs kwaliteit verhouding top.

Nooit meer

M.Huisman
11-6-2018
  • Onderkomen1

Boek in ieder geval niet via Actie. Op hun site laten ze het interieur van een andere Mobilhome zien en durven te beweren dat het Noordiekchalet wat je boekt groter is dan de Mobilhome.

Kregen dus geen Noordiekchalet, maar een zeer gedateerd kleine blauwe hut uit het jaar nul.

Geen restaurants, of pizzeria zoals er nu nog op de site staat, alles gesloten. Buiten het restaurant leek het wel een arbeidsbureau voor Poolse arbeiders, hier werden de gesprekken gevoerd.

Kortom, een grote misleiding Actie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Marina Beach in Hoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Marina Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Marina Beach scoort een 6.16 uit 10 op basis van 648 reviews.