Vakantiepark Oostappen Marina Beach

Vakantiepark Oostappen Marina Beach
5,8

• Onderkomen5,6
  • Activiteiten5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Marina Beach voor je op een rij gezet:

725 reviews over Vakantiepark Oostappen Marina Beach in het Nederlands

Met jonge kinderen

Erg prettig

nelleke
20-9-2018
  • Onderkomen8

na de nodige reviews te hebben gelezen dacht ik het ergste.

Maar wat was ik blij verrast.

de receptionistes waren vriendelijk, de jongen in de supermarkt vroeg zelfs de hond mee de winkel in, de mobile home was kraakhelder en er reed 's avonds een parkmedewerker ter controle rond in de auto.

Dus onze ervaring is alleen maar goed geweest.

Mwoa dus

Van den berg
16-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Zeeuws chalet niet groot genoeg voor 4 personen eentje maar op de bank geslapen, tv aansluiting deed t niet alleen maar sneeuw, zouden flesje wijn hebben ( was trouwdag ) in t chalet was er niet... allemaal niet erg maar toen we daar uiteindelijk iets over schreven was het antwoord; dan had u naar de receptie moeten gaan. ( een beetje moeilijk zondag om 09.00 tijdens de wedstrijd van t Nederlands elftal) en om t flesje wijn hadden we dan maar moeten vragen. Mwoa niet echt een goede respons op een redelijke “ klacht” ... verder leuk park , leuk om bootje te huren, genoeg voor kinderen. Al met al; zou ik er door de reactie niet snel meer voor kiezen.

Eenmalig...

Renske
15-9-2018
  • Onderkomen2

Welkom in het Pauperparadijs! Over het gehele park vindt u slecht onderhouden stacaravans, die er op de foto heel anders uitzagen. De meeste van deze caravans zijn bewoond door Polen ipv toeristen. En als je er als toerist wel tussenzit, in zo’n stacaravan die beloofd was aan het water te liggen, maar zich eigenlijk op een enorm veld vol stacaravans (geen privacy) bevindt, moet je goed tegen verouderde meubilair en beddengoed kunnen. De kussens hangen samen van talloze kleine harde bolletjes. Tijd voor vervanging! En de dekbedden zien er ook niet al te fris uit. Keuken/woonkamer zien er degelijk uit en daar (behalve super kleine tv) verder niks op aan te merken. Op het park wel; meest aftanse Oostappenpark waar ik ooit in heb gezeten! De snackbar/eventhal niet meegerekend; eten is niet top/ook niet oneetbaar, maar personeel daar super aardig. De natuurgebieden in de omgeving zijn mooi, maar het park ligt best langs een weg gelegen.

Nooit meer!

Leila
13-9-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Marina Beach? Dit park is een hoopje ellende. De inspectie zou er op afgestuurd moeten worden, zo erg is het er aan toe. Het is er vies, smerig, zwaar onhygienisch. Echt ellendig en armoedig. Een derde wereldland scoort beter dan marina beach. Personeel is letterlijk aan het overleven en het wordt aan zn lot overgelaten. De grote bazen zitten achterover en genieten van de opbrengsten, want uitgaven aan dit park hebben zijn er niet, dat immers duidelijk.

• Onderkomen1

Wij hadden een vakantie geboekt voor 1 week. Echter zijn wij na 4 dagen al weer thuis. Wij hadden speciaal de nordiek chalet geboekt omdat wij zagen dat die mooi aan het water staan en het interieur luxer was. Alleen zaten wij niet aan het water, maar tussen de arbeids migranten. Eerlijk ze hebben niet voor overlast gezorgd maar een fijn gevoel hadden wij er ook niet bij. En dan de stacaravan.. wat was die vies zeg! De shag en ei schillen liggen overal en in de wastafel vind je haren en wat een stank. Na geklaag is het weer schoongemaakt, maar alleen de badkamer. Dus zelf nog kunnen poetsen. De bank is onwijs doorgezakt, het bedlinnen ,wat verplicht is, zit vol met gele vlekken en is ook gewoon smerig. In de horeca kan je niet terecht omdat er een besloten feest is.

Ze zijn bij de horeca druk bezig om het weer goed te krijgen aangezien de zoveelste manager er in zit. Hopelijk lukt dit met het juiste personeel dan kan dit wat worden.

• Activiteiten5
  • Onderkomen6

Veel klachten, zoals een dood konijn op de parkeerplaats, dat er 24 uur later nog lag, ondanks dat wij het gezegd hadden bij de info balie, er lopen ratten langs je benen, de kussen slopen zitten onder de haren, niet 1 maar allemaal, een hoop rotzooi op het park.

Een mail gestuurd naar Oostappen, dank u wel we sturen hem door, nooit mee iets van gehoord.

Nooit meer

Babette
6-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Waardeloos park, R&B loopt een stel rond, te arrogant voor woorden, eten slecht . Je kan er 'smorgens niet een kop koffie drinken of een lunch nuttigen.Kombuis, leuk personeel, zeer vriendelijk. Frietzaak dicht bij de Kombuis ,ziet er verwaarloosd uit , smerige voel. Wel een leuke infoavond gehad, goed geregeld door het animatieteam. Park kan heel erg mooi zijn, fiets en wandelgebied. Buiten speeltuin zwaar verwaarloosd, daar wil je kinderen niet laten spelen. Al met al, nooit meer

Janneke
1-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Ik zat te twijfelen of we wel gaan moesten na al die negatieve reacties. Gelukkig zijn we gegaan, ons huisje was prima schoon. M'n dochter heeft zich prima vermaakt. Er was animatie. Speeltuin. Zwembad in Terneuzen. Voor ons was hetzeer geslaagd en ja.... d'r zijn altijd mensen die wat te zeuren hebben. Maar verwacht geen 5 sterren hotel voor t geld dat je betaald

geweldig!

Marjolijn Lohr
31-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

fijne camping! erg groot maar alles wel netjes en schoon. zwembad zit niet op de camping zelf. Is een net zwembad.

Te goor voor woorden

Anand Papperse
31-8-2018
  • Onderkomen1

Het gehele park is vies oud vervallen en slecht onderhouden. Zowel de accommodaties als het terrein. De indeling is ongezellig en doet aan een kamp denken.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Marina Beach in Hoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Marina Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.