Vakantiepark Oostappen Marina Beach

4.7Matig

• 4.5Activiteiten
  • 4Eetgelegenheden
  • 4.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Marina Beach voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Uitwaaien aan de Zeeuwse kust op Oostappen Marina Beach. Verwacht hier geen luxe accommodaties, maar wat gedateerde stacaravans die opgeknapt kunnen worden. De reden dat men dit park wel bezoekt? Het animatieteam en de speeltuin voor de kids. Daarnaast is ook de locatie fijn. In Zeeland en op nog geen 15 minuten rijden van Terneuzen.

818 reviews over Vakantiepark Oostappen Marina Beach

• 2019
    3Ans13-12-2019

Waardeloze camping

Niet gaan, smerig. Als je iets zegt over het eten in het restaurant, krijg je een grote mond. Onbeleefd en een hoge dunk van zichzelf . Alles gaat pas laat open. Een lunch is niet mogelijk omdat de keuken pas om 2 uur open gaat . Nooit meer

• 4Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

• 2Donny Van hoeven07-12-2019

Gevlucht van dit park

Wij hebben een zeer nagative ervaring bij dit park. Bij aankomst netjes aangemeld en vroeg ik waar onze zoon(net4 geworden) even kon plassen na een lange rit. Dit kon in de toiletten aan de andere kant van het park. Tijdens deze wandeling kwamen wij voor een vakantie aparte opstelling tegen(staancaravans voor verhuur, staancarvans van particulieren, iets dat op woningen leek).wat mij ook opviel was dat er niks van een slagboom te zien was. Iedereen zou dus hierop kunnen komen voor mijn gevoel. Verder was er echt niks te beleven. Er is mij later aantal keren verteld dat dit op de site stond(telkens zelfde ingestudeerde antwoorden) voor het boeken heb ik samen met mijn vrouw de site goed bekeken op telefoon ons is er toen niks opgevallen. Onze staancaravan zou volgens de plattegrond tegen over de centrale parkeerplaats staan. Dit alles heeft ons besloten om dit park na 1 uur te verlaten. Wekregen wij niks terug ook de betaalde belasting n

• 2Fam Verbaan21-10-2019

Geen 2e keer voor ons!

Negatief: - huisjes zeer vies. Echt niet schoon gemaakt. Overal zaten nog spinnen in de hoeken en dooie muggen op spiegels etc. We hebben met z’n alle een uur opgeruimd, want het was echt te vies! - Indoor speeltuin gaat pas om 13:00 uur open. Rest van de park niks te doen, dus waarom pas om 13.00 uur open?! - restaurant duurt eeuwigheid voordat je eten hebt en er zaten maar 2 tafels vol. We hebben 4 gerechten terug gegeven, aangezien het koud was en de pizza’s verbrand. - Zwembad is 18 min rijden van het park.

Positief: - Indoorspeeltuin is leuk - Zwembad is leuk

• 7Boele Panhuis07-10-2019

Zeker de moeite waard

Ik moet zeggen dat ik ook de recensies heb gelezen en dacht bij mij zelf om het weer te annuleren maar niet gedaan en er gewoon naar gegaan en zien wel hoe het is. Moet je zeggen dat ik zeer positief bent over dit park en personeel. Bij aankomst netjes behandeld door vriendelijke dame we wilden een huisje vlak bij de ingang hebben en dit is geregeld en hoefde zelf niet extra te betalen. Na in ontvangst genomen papieren n sleutel naar ons caravan deze ziet er leuk uit bij binnen komst was het netjes en opgeruimd niets op aan te merken.

Dus ik begrijp niet dat mensen zo negatief zijn over dit park , Wij hebben zeer genoten ondanks het slechte weer ik heb echter wel een min puntje dat is dat het straat verlichting wel eens nagekeken moet worden diverse lichten deden het niet.

Verder prettig verblijf gehad met mijn gezin.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Soraya van tol04-10-2019

Super

We zijn hier in het naseizoen geweest en het was top we gaan hier zeker terug

• 6Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 1CB20-09-2019

Nooit meer

Het park is erg onderkomen. Er zijn geen faciliteiten op het park, alles was dicht en zag er erg verwaarloosd uit. Je bent genoodzaakt om iets buiten het vakantiepark te doen. De caravan was een leuke ervaring maar het was er totaal niet schoon (het servies idem dito), het beddengoed was vuil. Je zat constant op een tocht, de kachel deed niet zijn werk, de douch had een lek en er kon maar 1 persoon warm douchen de rest had koud water. De bedden zijn doorlegen, en veel te klein. Als je met meerdere mensen in een blauwe caravan verblijft kun je beter je verzorgen in het sanitair gebouw. Dat was nog enigzins schoon. Vele lege plekken, bijna niemand op het park. Tijd voor vernieuwing!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Pg Roodenburg16-09-2019

Mooi plaats leuk haven goed verzorg erg mooi uit

Erg mooi caping echt terug kom echt goed mooi caping en alleen restaurant kan beet zonder geen wifi is slecht moet beet als WiFi

• 2Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 4Rishma15-09-2019

Zelf schoonmaken

Wij hadden een blauwe stacaravan voor een weekend in september. Het is een leuke park maar t verblijf is echt wel matig.. vies servies..de wanden vies.. gat in t plafond.. hele smalle 1 persoonsbedjes.. stopcontacten dir niet beveiligd zijn voor kleine vingertjes Wat je tenminste verwacht is dat het een beetje fatsoenlijk schoon is..

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 2Jessica04-09-2019

Nooit meer!

Niet boeken. Weinig pluspunten hier. Het was koud en dr gaskachel werkte niet. Vieze caravan bij aankomst, waaronder de bank en het servies. Veel te kleine bedden voor wat langere mensen. We zijn daarom eerder naar huis gegaan

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 5Petra30-08-2019

Jammer van het bokje

We hebben een erg leuke week gehad, idd veel is aan vervanging toe en je eigen huisje zelf Even schoonmaken en alles wat je gaat gebruiken eerst afwassen is ook geen overbodig iets. Ik had 1 grote bende verwacht na het lezen van de slechte reviews, ik vond dat best meevallen, personeel vond ik vriendelijk en je moet er gewoon zelf wat van maken. Wat ik wel erg vond zijn de dieren in de kinderboerderij en de vogels, dit lijkt niet de verzorging te krijgen die ze moeten hebben, wel eten en drinken maar vieze verblijven, plus dat mijn 2 jarige uit het niets een kopstoot van een bok kreeg, dit zag ik later terug op het filmpje (ik dacht eerst dat mijn 2 jarige verkeerd aaide oid) iets meer toezicht en verblijven beter verzorgen zou een must moeten zijn.(het blijven dieren en peuter heeft er gelukkig niks aan overgehouden) Ondanks alles hebben wij niks te klagen gehad, maar dit vond ik wel de moeite waard om te melden.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

108 tips over Vakantiepark Oostappen Marina Beach

• Elleke, 23-08-2019

Boudewijn seapark nabij Brugge (+/-50min rijden). Dolfinarium attracties kinderboerderij indoorspeeltuin en waterspeeltuin. Via Groupon kaartjes besteld met 37% korting!

• albertina79, 10-06-2014

Dagje strand naar Breskens. Cadszand of Hulst zijn ook de moeite waard!

• harald, 10-06-2014

Plekje direct aan het water zien er leuk uit. Kijk uit dat je niet direct aan het speelveld staat ivm geluidsoverlast van de skatebordbaan. Ook aan het begin is minder ivm met de vuistort. Dit ruik je wel .

23 vragen over Vakantiepark Oostappen Marina Beach

• Mf Guezen, 29-04-2019

Ga niet naar toe

Vies en niet schoon. Kachel werkt niet goed ! Vochtig en koud.

• Robbin, 24-09-2018

reactie op klacht blijft uit

Wat een slechte behandeling daar. Ik wil graag weten of ik al mag klagen ? ik heb al meerdere keren een formulier gestuurd maar er gebeurd niets meer daarna. bellen heeft geen nut Dat kost alleen geld en krijg je een antwoordapparaat

• Serina , 25-08-2018

Kachel vlieg de brand in

Waarom een telefoon nummer buiten kantoor uren waar er niet opgenomen wordt Kachel vliegt uur geleden in brand en nog steeds geen reactie pffffff Herhaaldelijk gebeld ingesproken geen reactie verschrikkelijk zit hier in een brand lucht

Vakantiepark Oostappen Marina Beach info

• Aantal sterrensterstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming