Vakantiehuis De Merelaar ***

Vakantiehuis De Merelaar
Vakantiehuis De Merelaar

Weer vandaag8°-2°

40 reviews over Vakantiehuis De Merelaar in het Nederlands

Vakantiehuis de Merelaar in Hoek is top !

Babette, 31-1-2012

Vakantiehuis de Merelaar in Hoek is top ! Afgelopen weekend hebben wij met negen zwemmers in dit huisje verbleven (voor het Open Nederlandse Masters Kampioenschappen). De ontvangst was prima. Albert liet ons binnen en vertelde waar we alles konden vinden...en er is meer dan voldoende! In dit huisje kom je niks te kort. Gezellige zithoek, grote eettafel, ruime keuken, twee wc's, grote badkamer, goede bedden. Kortom een super plekje waar je er even helemaal uit bent. Dank je wel Albert en Nelleke !

Fijne plek om zeeuws vlaanderen te doen

P en W, 1-12-2011

Fijn en compleet verblijf. Perfect om de omgeving te ontdekken. Mooi huisje, uitgebreid en vrolijk ingericht. We hebben er met veel plezier verbleven.

Een te gekke vakantiehuis

R Bos, 8-10-2011

Vakantiehuis de Merelaar in hoek is een te gekke vakantiehuis voor mensen met of zonder een beperking. Ik ben in de mooiste zomerweek van 2011 (van 23-09 tot 30-09) daar geweest en heb vol op genoten. Brugge, Gent of het strand je zit overal zo. Ik zit in een rolstoel maar kon prima uit de voeten in de Merelaar, een klein nadeel is dat je beneden niet met je echtgenoot in een bed kunt slapen. Van daar mijn 8 voor de prijs kwaliteits verhouding, de rest is zeker een 9.

De deurbreedte gaat best, maar de rest van het huis is helemaal prima aangepast voor iemand die gebruik maakt van een handbewogen rolstoel.

Van alle gemakken (lees: hulpmiddelen voorzien) en toch heel sfeervol ingericht.

Je rolt zo de voortuin en achtertuin in en geniet van de wilde bloemen en de perenbomen.

EEn creatief , smaakvol en comfortabel ingericht huisje. voor ons (mijn man zit in rolstoel) is het vaak moeilijk huisjes te vinden die qua sfeer bij ons passen. hier is dat helemaal gelukt. Als uitvalsbasis om zeeland en belgie te verkennen prima gelegen.

heerlijk genoten

kraker, 7-5-2011

vakantiehuis de Merelaar is een heerlijke plek om te ontspannen en rustig

Fantastische plek met zeeuws uitzicht

Erik, 7-2-2011

Mooie ruime, schone en complete vakantiewoning. Goede uitvalsbasis voor tripjes door Zeeuws Vlaanderen en uitstapjes naar België. Zeeuwse hartelijkheid!

Geweldig huisje!

Anneke, 2-2-2011

Vakantiehuis de Merelaar in Hoek is een prachtig huis in een mooie omgeving en toch nog dichtbij het centrum van Terneuzen (ongeveer 10 minuten met de auto)! Het huis is functioneel met veel slaapkamers, prachtige keuken en tuin!

De bedden liggen heerlijk en ook het beddengoed is van goede kwaliteit

Er liggen spelletjes voor alle leeftijden en boeken! Ook is er speelgoed aanwezig!

Knus, gezellig, compleet EN rolstoelvriendelijk!

Maureen, 23-11-2010

Afgelopen weekend met 7 vrouwen heerlijk gelogeerd in De Merelaar.

Wat een ontzettend leuk huis; warm en knus, overal kaarsen en verse bloemen, sfeervolle ruimtes. Zonder de sfeer te verliezen ook heel rolstoelvriendelijk!

Persoonlijk vind ik het echt een aanrader, by far het leukste huis dat ik ooit heb gehuurd voor een weekendje weg.

Ik kom zeker terug, voor het eerst dat ik me niet zo gehandicapt voelde in een huisje en niet bij iedere beweging hulp van iemand anders nodig had.

(B.t.w. omdat het huis zo sfeervol is, storen de aanpassingen helemaal niet. Ook super om te huren als er geen rolstoelgebruiker meegaat!)

Mooi opgeknapt authentiek huis met modern comfort.

Kim Dekker, 2-11-2010

Leuk huis, goed en gezellig ingericht.

Veel speelgoed voor kinderen.

Ligging ietwat afgelegen, vrij veel verkeersgeluiden ondanks landelijke omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Merelaar in Hoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Merelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Merelaar scoort een 9 uit 10 op basis van 44 reviews.