Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

52 Reviews over De Merelaar

• 9Dimphy10-05-2021

Ontzettend genoten

Heel fijn huisje, goede faciliteiten, heerlijk paar dagen weg geweest.

• 10Matthew-Riemens25-03-2021

Echt een aanrader !

Samen met mijn gezin (6-man) verbleven we van november '20 tot en met januari '21 in afwachting van onze eigen woning. Zorgeloos verblijf, knusse woonkamer en een ruime douche / badkamer. We kwamen niks tekort. Nog nooit zo'n schone (proper) vakantiehuis meegemaakt. Chapeau !!!

• 9mulder29-08-2019

Geweldig

T is een erg leuk,gezellig huisje.Mooie,rustige omgeving.Van alle gemakken voorzien. We hebben erg genoten en zijn zeer tevreden over alles.

• 9Fam Lukassen16-08-2019

Erg fijn gehad

Leuk huisje waar we met ons gezin een weekje heb verbleven. Onze jongste zoon is ernstig meervoudig gehandicapt. In het huisje hadden we genoeg ruimte voor de rolstoel. Ook erg fijn dat er beneden een slaapkamer en ruime badkamer was. Verder een mooie omgeving en gezellig, schoon huisje met een fijne tuin met schommels!

• 9Familie vd Belt05-08-2019

Superfijn verblijf met alles erop en eraan!

Wij hebben genoten van het heerlijke zonnige huis! Het huis is van alle gemakken voorzien, het ontbreekt werkelijk aan niets. Wij hebben veel gezien en gedaan in de omgeving maar ook kunnen genieten van het huis en de tuin. De kinderen hebben heerlijk gespeeld met al het speelgoed zowel binnen als buiten en veel gelezen in de Donald Duckjes, alles is aanwezig! Het huis is rustig gelegen en fijne bedden dus heerlijk geslapen. Qua uitstapjes vonden wij het industrieel museum in Sas van Gent erg leuk, verder de stranden bij Cadzand en Nieuwvliet Bad (verdronken zwarte polder). Sluis en Hulst zijn mooie oude vestingsteden om rond te struinen.

• 9Ellen03-06-2019

heel gezellig huisje in een groene omgeving

We hadden het heel erg naar onze zin in de Merelaar. Het huisje is heel goed uitgerust en heel erg gezellig ingericht. We hebben ook kunnen genieten van de prachtige tuin. De omgeving heeft ons ook aangenaam verrast, heel groen en rustig! We willen hier zeker terugkomen.

• 9H.T.M. Geven28-05-2019

Je voelt je meteen thuis

Heel sfeervol zeeuws huisje dat goed is voorzien van de middelen die zo op een dag nodig hebt. Aanrader!

• 9Anneke12-05-2018

Fijn verblijf.

De Merelaar is een fijn, goed verzorgd huisje. Niet echt heel groot, maar ruim genoeg voor een gezin MET rolstoelgebruiker. Het is echt goed aangepast, zonder zijn sfeer te verliezen. Heel fijn, ook verzorging mop bed is goed te goed te doen, door hooglaagbed.

• 10Viktoria Hochlow07-08-2017

Sehr schönes Häuschen für die Familie im Grünen

Ferienwohnung de Merelaar ist ein Ferienhäuschen in Altena bei Terneuzen gelegenes Urlaubsdomizil mit einem super gemütlichen Garten und Ausblick ins Freie. Es ist ein kleiner Ort und liegt am Rande der Ortschaft. Aber mit einem Auto oder noch besser mit Fahrrad ist man in Nu in 4 km gelegenen Terneuzen oder in 2 mi bei Hoek. Insgesamt liegt es am Westerschelde, der Nordseestrand ist ca. 20 km entfernt( Breskens, Cadzand). Das Häuschen ist mit viel Liebe zu Detail und unglaublichem Geschmack und Kreativität eingerichtet. Man fühlt sich dort vom ersten Augenblick an wohl. Es ist sehr für Familien mit Kindern zu empfehlen.

• 9Trudi Polman25-06-2017

De plek om te relaxen

De Merelaar heeft alle faciliteiten om onze vakantie tot een succes te maken. Schoon Gezellig Comfort Centraal om ergens anders naar toe te gaan

Vakantiehuis De Merelaar info

• CafeNiet beschikbaar