Vakantiehuis De Merelaar

45 reviews over Vakantiehuis De Merelaar in het Nederlands

Fijn verblijf.

Anneke
12-5-2018

De Merelaar is een fijn, goed verzorgd huisje. Niet echt heel groot, maar ruim genoeg voor een gezin MET rolstoelgebruiker. Het is echt goed aangepast, zonder zijn sfeer te verliezen. Heel fijn, ook verzorging mop bed is goed te goed te doen, door hooglaagbed.

Sehr schönes Häuschen für die Familie im Grünen

Viktoria Hochlow
7-8-2017

Ferienwohnung de Merelaar ist ein Ferienhäuschen in Altena bei Terneuzen gelegenes Urlaubsdomizil mit einem super gemütlichen Garten und Ausblick ins Freie. Es ist ein kleiner Ort und liegt am Rande der Ortschaft. Aber mit einem Auto oder noch besser mit Fahrrad ist man in Nu in 4 km gelegenen Terneuzen oder in 2 mi bei Hoek. Insgesamt liegt es am Westerschelde, der Nordseestrand ist ca. 20 km entfernt( Breskens, Cadzand). Das Häuschen ist mit viel Liebe zu Detail und unglaublichem Geschmack und Kreativität eingerichtet. Man fühlt sich dort vom ersten Augenblick an wohl. Es ist sehr für Familien mit Kindern zu empfehlen.

De plek om te relaxen

Trudi Polman
25-6-2017

De Merelaar heeft alle faciliteiten om onze vakantie tot een succes te maken.

Schoon

Gezellig

Comfort

Centraal om ergens anders naar toe te gaan

Warm welkom en heel huiselijk.

Jet van Leeuwen
9-11-2016

De Merelaar is een heel fijn huis waar je heerlijk kan verblijven. Een warm welkom; de kleine dingen maken het bijzonder! Een echte aanrader!!!

Geweldig

Ken
19-10-2016

Het is een erg leuk en kuns huisje. Van alle gemakken voorzien!! Top. Goed en genoeg ruimte voor rond rijden met de rolstoel en goede aanpassingen echt een aanrader!!

Knus huisje, klein maar fijn en toch toegankelijk

Rudy Claeys
23-9-2016

Het is goed voor met een elektrische rolstoel. Knus, romantisch en fijn, ook voor winterse momenten met een boek.

Een vakantiehuis om verliefd op te worden

N. Sarkol-Aerts
27-8-2016

Knus, gezellig huis dat van alle gemakken voorzien is. Zeker ook voor onze dochter die door haar handicap afhankelijk is van een rolstoel en rollator. Eigen kamer voor haar en zeer ruime en praktische badkamer. Voor ons geen minpunten, maar als je van drukte houdt is het hier misschien te rustig.

Komen zeker een keer terug. Aanrader!

Sieger Zijlstra
13-8-2016

Gezellig en knus ingerichte woning. Erg goed toegankelijk en ingericht voor mensen in een rolstoel. Het hoog-/laagbed met papagaai stond verkeerd om in de slaapkamer. Hierdoor was het lastig in- en uit bed komen. Bovendien stond je voor de verzorging van degene in bed aan de verkeerde kant van het bed.

Heerlijke week, fantastisch en goed aangepast huis

Karel en Anneke Sprenger
17-1-2016

Het huisje is echt comfortabel ingericht, compleet met boeken, spelletjes, CDs en DVDs. En overal tot in de WC aan toe verse, fleurige bloemetjes. Je voelt je gelijk heel welkom. Het is alsof je thuis komt!

Het huis is heel goed aangepast en prima voor onze lichamelijk gehandicapte zoon: rolstoel-toegankelijk tot in de keuken aan toe.

Dit was niet de eerste keer dat we hier waren: we komen elk jaar minstens 1 week terug.

Het is een mooi punt voor uitstapjes naar Brugge, Gent en Antwerpen, plaatsen die we vanuit Amsterdam niet bekijken :-)

En op mooie zomerdagen is er ook nog een fijne tuin om in te zitten of te spelen.

geweldig

Helen en Michael Wintgens
6-10-2015

we hebben genoten, alles was aanwezig. Mooi schoon huisje en vriendelijke ontvangst. Een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Merelaar in Hoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Merelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Merelaar scoort een 9 uit 10 op basis van 45 reviews.