9,2

10 reviews over Camping Camping 't Sluisje in het Nederlands

Een geweldige opdroog-camping

Heleen
2-8-2019

Twee vriendinnen, verzopen door de regen, kwamen met de fiets aan op de camping. Hier werd meteen goed voor ons gezorgd! We konden opdrogen in de grote schuur waar ik meerdere Donald Ducks heb gelezen uit de boekenkast. Een droogrek voor onze doorweekte kleding, oude kranten voor onze natte schoenen en warme koffie/ thee werd allemaal verzorgd. Maar het allerleukste was de kat die bij ons kwam liggen, alsof ie aanvoelde dat we het koud hadden.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Prima

H.H. Golsteijn
28-7-2019

Rustige en knusse camping waar veel verschillende mensen komen.

Gereisd Met partner in juli 2019

Aanrader

Mees
5-8-2018

leuke camping alleen de ligging was voor ons iets te ver van zee 30 min rijden ook was er veel industrie in de omgeving maar op de camping merkte je hier niks van verder hele leuke camping zeker een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne vakantie op mini camping 't Sluisje.

Chantal Naucke
19-8-2017

Bijzonder is dat deze camping tevens een boomgaard is, dus met tent of caravan staan mensen tussen de appel- peren- en pruimenbomen. Het fruit mag ieder plukken en eten en is heerlijk. Er zijn tamme schaapjes (Ouessant), ganzen en kippen in de weiden voor kinderen om te voeren. Bij de buren van de camping is een manege waar mijn dochter paard kon rijden en middagen zoet was met allerhande klussen. De paardrijlessen van Sylvia waren zeer professioneel en met zoveel liefde en respect voor de paarden, wat op sommige andere maneges wel eens kan ontbreken, helaas. De campinghouders van 't Sluisje, Egbert en Reina, waren vriendelijk en gastvrij. Op hun website staat niet vermeld dat Wifi aanwezig is, maar deze is er wel en werkt prima. Wij hebben een fijne week gehad in het mooie Zeeuws Vlaanderen. Dank!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke tijd met vriendelijke gastheer en -vrouw

Maaike vM
7-6-2017

Deze boerencamping biedt een fijne plek om er een tijdje tussenuit te gaan. In de Zeeuwse rust kom je bij waarbij je alle kanten uitkunt als het gaat om uitstapjes. Wij waren met kleine kids, die zich superheld vermaakten met de andere kids, de dieren (ganzen voeren, kippeneieren rapen, schaapjes aaien), de speelschuld (kan wel een schoonmaakbeurt gebruiken) en het speeltuintje. Toiletgebouw is wat verouderd maar wordt goed schoon gehouden. Je hoort soms de industrie in de buurt, maar de fijne omgeving en lieve eigenaren maakt dat goed!

Op de camping zijn drankjes, ijsjes, eieren te koop. Op tien minuten rijden is een goede supermarkt. Wij konden goed gebruik maken van de koelkast op de camping voor ons eten en drinken.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk plekje

J en A
6-5-2017

In een boomgaard, mooi uitzicht, vriendelijke beheerder. Dochter van 4 mocht mee dieren voeren en eieren rapen. Voorzieningen prima. Toilet met kleine wc bril. Voor baby geen voorzieningen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het klein paradijs

suzanna
4-10-2011

Het is een plekje om je thuis te voelen, alle faciliteiten zijn . Kortom een aanrader voor iedereen. Wij komen hier graag! Zeker voor paarden liefhebbers is dit een camping om naar toe te gaan. Er wordt van alles georganiseerd. Zie website. En tot ziens op de camping

Gereisd Met partner in januari 2011
2008

geweldig

Ruud Kusters
26-8-2008

Wederom een leuke vakantie gehad. Mijn dochter heeft genoten van de paardrijlessen en er ook nog wat bijgeleerd. Wij hebben genoten van de rust(en mijn Jupiler) onder de appelboom. Egbert heeft zijn best gedaan met een zeepbaan voor de kinderen en een pizza en nog een bbq avond. Volgend jaar zijn we er weer. Of misschien wel eerder.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Leuke mini camping

Ruud Kusters
7-8-2007

Leuke mini camping. Vooral vanwege het feit dat de kinderen 6 dagen per week professionele paardrijlessen kunnen volgen. Het sanitair is oud maar word netjes bijgehouden. De prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed.Deze camping is ons zo goed bevallen dat we het verblijf nog maar even verlengd hebben. Volgend jaar weer.

Gereisd Anders in Tue Aug 07 2007 22:28:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Een gezellige camping, kamperen bij de boer

Mark Heideveld
17-9-2006

Een gezellige camping, kamperen bij de boer. Voor zowel de kleine als de wat oudere kinderen is er genoeg te beleven. Een rustige camping met voor ieder wat wils.

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping 't Sluisje in Hoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping 't Sluisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.