We hebben een aantal aanbieders voor Hoek voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hoek voor je op een rij gezet:

Reviews over Hoek

Als ik in de burt ben ga ik langs

Wilms,
    21-8-2017

Het enige terras was er prima. Goed eten met een nette prijs. Aardig mensen. ga bij de molen langs als deze open is, ze malen er nog meel voor de bakkers. Wij zijn er op de fiets geweest vanaf Marina Beach.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk om er een keer te zijn

Ca,
    24-9-2014

Via Breskens met de boot naar Vlissingen, is hartstikke leuk. Terneuzen ook gezellig, vriendelijke mensen Voor de rest vonden wij het niet erg mooi om te fietsen! Veel te veel industrie en de fietsroutes veel langs fietspaden langs de N-wegen

Gereisd met vrienden in september 2014

Heel mooi dorpje

Bart,
    16-8-2014

We hebben gefietst in de omgeving. Het is er prachtig. De mensen zijn vriendelijk en maken een gezellig praatje. De gastvrijheid van het eetcafe De Molenhoek is zeer goed. We hebben hier met onze kinderen een hapje gegeten. Het is tevens een hotel, gericht op low-budget, maar is zeker een aanrader. We zijn zeer vriendelijk geholpen door onze gastvrouw Yentl. Ook een bezoek de molen is een aanrader. Kortom een klein dorpje waar de mensen zeer aardig zijn. Het is sfeervol en heeft een prachtige natuur.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet bezocht.

Dieudonnee,
    30-7-2014

Wij hebben Terneuzen Centrum en Scheldorado bezocht. Ook hebben wij Goes en Middelburg bezocht. Maar in Hoek hebben wij niet veel gezien op de bushalte na. Neem vanaf Camping Marina Beach bushalte Braakman en niet Hoek! Ik geloof niet dat je in Hoek kunt uitgaan, dus ik heb dit maar een 5 gegeven, maar de rest kan ik niet beoordelen.

Gereisd met partner in juli 2014

Stil!!

L. Sichtman,
    14-7-2013

De omgeving was niet echt zeer aantrekkelijk! Bij aankomst van het park ook tussen de graafmachines en zandbergen door gereden. Marina Beach zelf slecht aangegeven of wij hebben er gruwelijk overheen gekeken! Hoek zelf ook klein en zo goed als niets te doen.... Zwembad in Terneuzen viel goed in de smaak bij de kinderen. Verder vertier gezocht in Cadzand en in Gent. Wij kennen Zeeland toch echt anders!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Hoek scoort een 4,4 uit 10, op basis van 119 reviews