Reviews over Hoek

Erg prettig

nelleke,
    20-9-2018

na de nodige reviews te hebben gelezen dacht ik het ergste.

Maar wat was ik blij verrast.

de receptionistes waren vriendelijk, de jongen in de supermarkt vroeg zelfs de hond mee de winkel in, de mobile home was kraakhelder en er reed 's avonds een parkmedewerker ter controle rond in de auto.

Dus onze ervaring is alleen maar goed geweest.

Janneke,
    1-9-2018

Ik zat te twijfelen of we wel gaan moesten na al die negatieve reacties. Gelukkig zijn we gegaan, ons huisje was prima schoon. M'n dochter heeft zich prima vermaakt. Er was animatie. Speeltuin. Zwembad in Terneuzen. Voor ons was hetzeer geslaagd en ja.... d'r zijn altijd mensen die wat te zeuren hebben. Maar verwacht geen 5 sterren hotel voor t geld dat je betaald

geweldig!

Marjolijn Lohr,
    31-8-2018

fijne camping! erg groot maar alles wel netjes en schoon. zwembad zit niet op de camping zelf. Is een net zwembad.

fijne vakantie

GS,
    24-8-2018

afgelopen week in een Zeeuwse mobile home gezeten met 3 kindjes (1, 5 en 5) en opa en oma in de mobile home naast ons. na alle vernietigende recensies hadden we ons op t ergste voorbereid. gewapend met schoonmaakmiddelen kwamen we aan. Maar serieus wat viel het mee! al rijdend inchecken, top idee! en toen het huisje. nee het zijn niet de nieuwste huisjes, maar misschien moeten mensen hun verwachtingen iets aanpassen. prijs kwaliteit is top. en nee de volledig ingerichte keuken miste echt wat dingen.. maar met beetje creativiteit ging t prima. animatie voor de kids is top. kids hebben ontzettend genoten. al met al verwacht geen 5 sterren hotel voor de prijs die je betaalt dan is het prima te doen.

Ondanks alle recensies hebben wij het top gehad

Familie,
    24-8-2018

Na het lezen van alle recensies dachten we echt ...moet ten we wel gaan...we waren met zn alleen .Hebben echt een super gezellige week gehad .goede chalet.alles zat erin.voor kinderen en de groteren was er nog recrateam nou wat wil je nog meer. Ze waren voor ons erg behulpzaam vroegen om iets werd gelijk alles voor ons gedaan ...

Hoek scoort een 4,3 uit 10, op basis van 119 reviews