Camping Stelleplas

Meer campinginfo

29 reviews over Camping Stelleplas

• 3Karel Verbeek28-06-2019

Nooit meer

Armetierige camping met vaste bewoners die voor overlast zorgen d.m.v honden en muziek speeltuin die half dicht is zwembad hoort niet bij camping somige chalets of sta caravans zien er niet uit veel zijn sloop waardig

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 2018
    6Mariska16-08-2018

Ondanks de leuke omgeving NOOIT MEER!

We hebben 2 weken verbleven in chalet Picobello. Helaas doet hij zijn naam geen eer aan. Bij aankomst was het chalet niet schoon. Haren in wastafelmeubel, wc rand was vies, in douchecabine zaten haren, viezigheid enz. Als je hierover belt dan wordt hier helaas totaal geen begrip voor getoond. Ja... ik had eerder moeten bellen. Dat klopt, maar ik had foto's gemaakt na aankomst, dus duidelijk bewijs dat het niet van een paar dagen later was. Ook deze werden niet serieus genomen. De kookpitontsteker werkte niet. De beheerder moest het aangekoekte eten van de ontsteker "wrijven" en dan deed hij het weer. We kunnen nog wel meer uitwijden, maar dan kom ik ruimte tekort. De beheerder was gelukkig wel behulpzaam. Wat de camping betreft...Voor de kids wordt er weinig georganiseerd. De speeltuin was erg leuk en ook het zwembad was prima. De entree is wel steeds 5,-.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 8Mariska05-03-2018

We blijven elk jaar terug komen.

Leuke gezellige camping... niet heel groot maar genoeg voor kinderen te doen.

• 2017
    10Snoek08-02-2017

Super camping

Vanaf dag 1 , hebben wij met ons gezin genoten. De kinderen waren binnen een halve minuut bij speeltuin en ook de sanitaire voorzieningen waren op loopafstand. Voor ons geen andere keuze bij onze volgende vakantie!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Anders

• Oude reviews

5Hans Bouman04-09-2016

De stacaravan word te duur aangeboden.

Zeeland is een prachtige omgeving. De stacaravan word te duur aangeboden ( €500,= incl. alle kosten voor 7 nachten ) , er zijn nogal wat tegenvallers. 1. De toilet blijft het water doorlopen. 2. Het gasstel, werkt de elektrische ontsteker niet meer en als je de gaspit aangestoken hebt met een lucifer, dan moet je deze een paar minuten vasthouden voordat deze blijft branden. 3. De wastafel in het badkamertje loopt niet door, de chiffon is aan onderhoud toe. 4. De deur moet bovenaan aangedrukt worden om deze op slot te kunnen doen. 5. Bij het inchecken word er geen pakken met b.v. een afvalzak, vaatdoek, toiletrol, enz. gegeven. 6. Het bestek en servies is aan vervanging toe, de messen zijn zo bod dat je er geen vlees meer mee kan snijden en het servies is niet genoeg voor 4 personen. 7. Er is geen vaatwasser. 8. Er word geen 50+ korting gegeven. 9. Op het park zelf is niets, geen winkeltje, kantine, er word niets georganiseerd. 10. Deze Stacaravan is de naam BelVilla niet waard. ( ik zeg stacaravan omdat het de naam chalet ook niet mag dragen.)

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Anita Wijnholds, Verhuurder, 11-09-2016

U had deze eenvoudig op te lossen dingen even aan de beheerder of aan ons kunnen doorgeven en dan waren we gekomen om het op te lossen. Het is zeker niet de bedoeling dat zo iets simpels tot irritaties leidt en dan Na Vertrek via Zoover gemeld wordt.... Er zit een thermobeveiliging op het gasstel en daardoor moet de knop inderdaad even ingedrukt blijven... De informatie klopt met de omschrijving: we verhuren dit chalet (een stacaravan is anders; die verhuren wij namelijk ook) al enkele jaren via touroperator en via onze eigen site en deze klachten hebben we nooit eerder gehoord. Verder heeft de chalet een omschrijving met 2 sterren van de 5 ("Accommodatie voorzien van eenvoudige inrichting; hoort daar een vaatwasmachine op een camping bij???)" en deze vlag dekt de lading onzes inziens zeker wel. Qua prijs kunnen we zeggen dat als u als 50++ buiten het hoogseizoen gaat, dit veel voordeliger uitvalt... Tenslotte nog een tip: rechtstreeks communiceren is het nieuwe recenseren...

• 9Sjaan08-07-2015

centraal in Zeeland.

Op zich goed vertoeven. Hadden ook mooi weer. Veel gefietst in de omgeving. Zwembad ook prima, hoort trouwens niet bij de camping. Wij hadden een mooi chalet type mezzo. Reden om nog eens terug te komen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8Marieke10-09-2014

Rustige en gemoedelijke sfeer. Centraal in Zeeland

Het is een redelijk groot terrein, waar voornamelijk chalets en stacaravans staan. Er is een groot veld met denk ik 6 plaatsen en nog enkele kleinere veldjes. Wij zaten in een mooi chalet. Zeer netjes en schoon. Voor ons prima. Naast de camping is een mooi zwembad. ook kun je lekker eten bij het restaurant. Op de camping zelf is niet heel veel vertier, maar in de buurt is genoeg te doen. Ik denk dat we nog wel een keer terug komen.

• 7Staat v/h sanitair

• 5Diet08-07-2014

Echt nooit meer.

Wij huurden chalet Equador (net 3 maanden oud) voor een weekend. Hoorden van buren dat er Polen in hadden gezeten die herhaaldelijk lekkage hadden gehad. De 2e nacht heel veel regen, en in woonkamer + slaapkamer ernstige lekkage. Het toilet stond blank, en van 04 - 08.30 uur (zondagmorgen !) moesten we steeds dweilen. Kussens v.d. banken (2 mtr. lang) rechtop gezet, verwarming aan. We hadden mijn moeder van 95 bij ons, die was behoorlijk overstuur. Om half 9 de eigenaar gebeld. "Bel de beheerder maar na 9.00u , het is nu nog zo vroeg....." ie kwam om 10.30 en repareerde het provisorisch, maar de lol was er goed af. Ik moest zelf om een vergoeding vragen voor alle ellende (je gaat toch niet een weekend weg om de halve nacht te dweilen) boden ze ons 25 euro aan... Na veel gezeur kregen we 50 euro, wat een slechte service. Ze kwamen niet even langs om hun spijt te betuigen dat ons weekend behoorlijk verpest was. We mochten het zelf uitzoeken... nooit meer dus.

Anders

• 8Janssen04-08-2012

'n Limburgse vakantieAANRADER in Zeeland : DOEN !!

Na een vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg hebben wij(4 pers.) een rustige, gezellige vak.week gehad met een verzorgd kampplaats en schoon sanitair.Ondanks 't NL-weer hebben we ons goed kunnen amuseren : o.a.in 't ernaast liggende zwembad en kinderanimatie.En in Goes en Middelburg is het ook gezellig winkelen..In Vlissingen is zelfs een overdekte speeltuin. Kortom : 'n Limburgs DANKE !! voor de Zeeuwse Gastvrijheid en Service. Camping Stelleplas is "Sjoon". We komen ZEKER volgende jaar terug.

• 6Eetgelegenheden

• 8Marianne Lammers31-07-2012

Leuke vakantie gehad !!

We zijn er samen met ons gezinnetje een weekje geweest, en hebben het erg naar onze zin gehad. Het was beregoed weer en wat wil je dan nog meer. We hadden een plekje net achter het speelveld, net iets uit de drukte van het speelveld, ideaal voor onze kinderen i.v.m. slapen. Trouwens wij konden kiezen waar we wilde gaan liggen, en als je dan een verkeerde keuze hebt gemaakt zoals ik in een beoordeling gelezen hebt is dit aan je zelf te verwijten en niet aan de camping. Het toilet gebouw is schoon en netjes en inderdaad gesloten, jammer dat we op de dag van vertrek erachter kwamen dat we een tweede sleutel hadden kunnen verkrijgen dit was gemakkelijker geweest i.v.m. de kinderen. De camping is lekker centraal gelegen en we hebben van daaruit diverse tripjes ondernomen, een geweldig startpunt om te fietsen. Kortom; goed weer, een leuke plek, schoon sanitair en leuke animatie. Camping Stelleplas bedankt voor de leuke vakantie!!

3 tips over Camping Stelleplas

• van meerten, 26-07-2012

Er is geen winkel op het terrein maar de EMTE ligt kort in de buurt makkelijk te bereiken met fiets en auto, dus je mist het niet

• vaste bewoner stelleplas, 14-07-2012

gooi je zomer niet weg ,je hebt er maar een per jaar mijn tip boek voor een leuke camping op walgeren daar zit je tenminste nog aan zee . vanaf stelleplas is de noordzee zeker een uur met de auto

• Lisa, 30-10-2011

Een grote tip voor mensen met kinderen is 't klokuus in 's Heer arendskerke. Hier kan je heerlijk eten, maar het is een binnenspeeltuin waar je je kinderen lekker kan laten gaan.

1 vraag over Camping Stelleplas

• Anjo van der Hoeven, 06-09-2018

aankoop chalet

Ligt deze camping aan de zee of een meertje? de ligging van huisje Woodgalow nr 102 hoe kan ik zien waar dit ligt. Ik kan geen plattegrond ontdekken.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig