Chalet

2006

Chalet Picobello, een geweldig 'onderkomen'

Luc & Petra
20-7-2006

Chalet Picobello, een geweldig 'onderkomen'. Super schoon, praktisch en heel dichtbij het zwembad. Er was zelfs plek genoeg om een tentje erbij te zetten. Wij hebben met onze 5 kinderen genóten !

Gereisd Anders in juli 2006
2005

prima in orde

vna ginkel
28-10-2005

prima in orde. Leuk gezellig chalet alles erop en eraan. aardige verhuurders. Centrale ligging in Zeeland. We gaan zeker nog een keer.

Gereisd Anders in Fri Oct 28 2005 21:21:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Stellechalets

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Stellechalets in Heinkenszand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Stellechalets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.