Géén boekingskosten

Vakantiepark Hof van Zeeland

NederlandZeelandHeinkenszand

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Hof van Zeeland voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 418 reviews

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Zowel het strand als de bossen liggen om de hoek bij Hof van Zeeland in Heinkenszand. Om je huisje heb je genoeg ruimte en je eigen parkeerplaats. Verblijf je hier? Dan kun je gratis gebruik maken van het naastgelegen zwembad. Een ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de steden Goes, Vlissingen en Middelburg. Alle plaatsen zijn op 20 min. rijden.

424 Reviews over Hof van Zeeland

• 9Roy Van de kraats15-06-2022

Prima park prijs kwaliteit

Prima net park voor gezin met jonge kinderen . Huisje was redelijk gezellig ingericht. Huisje was voor een vakantiepark schoon. Prijs kwaliteit allemaal prima .

Als het visbestand op het park beter word .komen wij met het gezin zeker terug

Zwembad omnium was ook top

• 7Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 10Joseph14-02-2022

Leuk Park

Fijn verblijf gehad tijdens de jaarwisseling. Mooi park, net huisje en leuke animatie voor de kids

• 10Onderkomen
  • 8E.G. Hoogendoorn-van der Wijngaard28-09-2021

Fijne week gehad bij Hof van Zeeland

Lekker ruim huis, het was schoon en alles was in orde. Comfortabel met mooie tuin, tuinstel etc.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 9Marc Lust28-09-2021

Geslaagde vakantie!

Prima uitvalsbasis voor fietsvakantie in Zeeland.

• 10Onderkomen
  • 8Nancy27-09-2021

Een heel fijn verblijf

Het huis was heel ruim en totaal niet gehorig. De melding die we gedaan hadden werd meteen opgepakt. De hof van zeeland pas geeft korting op heel veel leuke uitjes. Bij het restaurant heerlijk gegeten, de kinderen hadden genoeg in de buurt om zich te amuseren.

• 8Activiteiten
  • 10Roos15-09-2021

Top vakantie

Fijn park met mooie net huisje en leuke animatie voor de kids.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 9Paulina26-08-2021

Geweldig genoten

Wat een leuk en gezellig park. De kindjes keken elke dag uit naar het ritje op de trein met Hein. Mooi net huisje aan het water met een prachtige nieuwe badkamer. Wij komen zeker een keer terug.

Hof van Zeeland, Receptionist, 27-08-2021

Beste Paulina,

Bedankte voor uw ontzettend mooie review. Wat leuk te lezen dat u met het gezing heeft genoten van het verblijf bij ons op het park.

Doet u de kinderen de groeten van Hein? We hopen dat u ons in de toekomt nogmaals bezoekt voor een een vakantie.

Met vriendelijke groeten,

Team vakantiepark Hof van Zeeland.

• 4Carolien25-08-2021

Nog nooit zo’n smerig huisje getroffen

We hadden ons erg verheugd op deze vakantie. Maar wat een domper. Bij aankomst leek het huisje niet of nauwelijks schoongemaakt; * Een vieze koelkast waar kruimels, resten en haren nog in zaten * Een prullenbak met daarop kruimels en viezigheid vastgeplakt * Vieze vlekken over de hele vloer * Strepen melk of yoghurt langs de keukenkast * urineplekken op het toilet beneden * ontlasting op de toiletbril boven * een woning die totaal niet gezogen was: overal muggen/wdode dieren en vuil We hebben uiteraard eerst schoongemaakt, ruim 2 uur!! Daar zit je totaal niet op te wachten aan het begin van de vakantie. Vervolgens hebben wij een klacht ingediend. ‘S avonds wachtte ons verrassing 2; gaten in dekbedden, pannen te goor om aan te pakken die we eerst volledig moeten uitschuren. Nogmaals geslaagd bij de receptie maar nooit meer wat van weer gehoord. Echt vreselijk slecht en totaal geen reclame voor Hof van Zeeland.

• 3Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 4Jeroen24-08-2021

Mooie omgeving helaas slechte bedrijfsvoering

Vanwege volledige bezetting huisvesten onderbezetting personeel vooraf per mail het aanbod gehad om zelf het huisje schoon te maken en dan de verplichte €75 terug gestort te krijgen. Maar liefst 1 A4 met instructies ontvangen. Bij aankomst bleek het huisje helemaal niet schoongemaakt, hiervan melding gemaakt. Gevraagd of het huis gecontroleerd was. Ja dat hadden ze gedaan. nu de gebruiksresten van de vorige bewoners hebben we in de toilet,douche, slaapkamer, woonkamer en keuken terug gevonden. Nadat wij het huisje schoner opgeleverd hebben dan wij het opgeleverd hebben gekregen, krijg je een mail dat ze geïnspecteerd hebben, want nu hadden ze ineens wel tijd om huisjes te checken. en ze hadden nog een kruimel op de grond bij de bank gevonden... Daarnaast staan er bij het animatieteam jongeren die drukker zijn met zelf een potje voetballen en mooi zitten zijn dan dat ze met kinderen bezig zijn. Jammer

• 6Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Vakantiepark Hof van Zeeland, Receptionist, 27-08-2021

Goedemiddag Jeroen,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het ontzettend jammer te lezen dat uw verblijf bij ons niet geheel naar wens is geweest.

U geeft aan dat de woning niet volledig schoon was bij aankomst en dat u dat gemeld heeft bij ons aan de receptie. Als u dat doet wordt er als u dat wenst altijd iemand van het schoonmaak team naar uw bungalow gestuurd om het naar tevredenheid voor u op te lossen. Kunt u ons aangeven of dit gebeurd is? We zouden het zeer waarderen als u hierover verder informeert zodat we het kunnen opnemen met ons schoonmaak bedrijf.

Wat betreft het animatie team dit zullen we verder intern bespreken.

We hopen dat u nog contact met ons zoekt via de receptie om u persoonlijk uw verhaal te horen.

Team vakantiepark Hof van Zeeland

• 5Rolf04-08-2021

Vies huisje!!

Supervriendelijke receptie. Huisje type Iris is niet schoon. Achterstallig onderhoud? (Eindschoonmaak à€75) (zie foto’s) We hebben dus zelf een aantal dingen schoongemaakt en dat vervolgens gemeld bij de receptie. Opnieuw een erg vriendelijke receptioniste die a.d.h.v. onze foto’s direct overtuigd was en even moest overleggen met leidinggevende. Helaas hadden we dit alles, voor het zélf schoonmaken, moeten melden, zodat er opnieuw schoonmakers langs hadden kunnen komen. Naar onze overtuiging had dat misschien wel gescheeld, maar niet opgelost wat we aan achterstallig onderhoud hebben aangetroffen. Als tegemoetkoming kregen we een mandje met lokale lekkernijen. Spijtig dat blijkt dat e.e.a. ruim over de uiterste houdbaarheidsdatum is.(zie foto’s)

• 8Activiteiten
    • 2Onderkomen

Hof van Zeeland, Receptionist, 27-08-2021

Goedemiddag Rolf,

Bedankt voor het plaatsen van uw review,

Ondertussen hebben we elkaar persoonlijk gesproken en wij hebben dat gesprek als zeer prettig ervaren. Daarnaast nemen we uw tips zeer ten harte.

We hopen u nogmaals te mogen begroeten om ervoor te zorgen dat u van een heerlijk verblijf bij ons kunt genieten.

Team Vakantiepark Hof van Zeeland

• SaunaNiet beschikbaar
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Strand22 km