Vakantiepark Hof van Zeeland

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten8,0

15 tips over Vakantiepark Hof van Zeeland

Bea Dijkstra, 16-10-2016
Leuke activiteiten in de buurt: dagje shoppen in Vlissingen, langs het strand banjeren en een bezoek aan Berkenhofs Tropical Zoo en het Arsenaal zijn aan te bevelen.
Thalitha Mackay, 11-8-2015
Bij dit park krijg je ook een pasje waarmee je veel korting krijgt voor attracties en restaurantjes in de omgeving. Dit hebben ze heel leuk gedaan.
Jaap, 31-3-2015
Neem een hengel mee! Zelfs als je geen visser bent, word je het hier wel.

We hebben een aantal aanbieders voor Hof van Zeeland voor je op een rij gezet:

Mar, 28-8-2014
Met onze kleine van 1 was het even lastig met de lage stopcontacten, nu hebben wij er de bank en de tafel voor gezet zodat hij er niet bij kon. De verwarmingsbuizen worden erg warm als de verwarming aan gaat. Als je dit weet was het voor ons geen probleem om hier rekening mee te houden.
Elly, 3-5-2014
In Vlissingen: Bambini, Het Arsenaal. Het Subtropisch zwembad in Goes. Tropical Zoo . Markt in Middelburg op donderdag.
Edith2013, 25-10-2013
Steden genoeg in de omgeving om te bekijken, strand, zwembad, indoor speeltuin bij slecht weer.

Kaloenda, 27-8-2013
Fiets het stiltegebied eens in. Werkelijk, zo stil is het echt nergens.
Ben Aalders, 17-6-2013

Vraag in het restaurant of er meer is dan wat op de kaart staat, zo aten we de afgelopen week snoekbaarsfilet en in het verleden ook wel een mosselen.

Ga je vissen op het park koop dan wormen. In Goes is een dierenzaak die aas en hengelspullen verkopen. Met maden en brood vang je niets, meest voorkomende vissoort is giebel en baars.

Marlen, 13-5-2013
Mooie plekjes genoeg in de omgeving, zoals mooi dorp Veere, maar ook (minder toeristisch) Nisse. Uit eten bij restaurant op park aan te bevelen, vooral op buitenterras met zicht op mooi meer. Opmerkelijk vriendelijke bediening en lekker eten. En de kids vermaken zich wel op de trampoline.
Hans van Grafhorst, 3-1-2013
Ga niet tijdens de jaarwisseling naar dit park indien je een vuurwerk vrij park wilt boeken. Staat wel op de site dat het een vuurwerk vrij park is.

We hebben een aantal aanbieders voor Hof van Zeeland voor je op een rij gezet: