Vakantiepark Hof van Zeeland

Geweldig genoten.

Jozef De bruyn
16-9-2018
  • Onderkomen9

Het verblijf was zeer goed,rustige omgeving en toch ideaal gelegen voor fietsen en bezoek aan steden en dorpjes.Goed restaurant en leuke receptie met winkel en info.

Het enige minpunt(je)was het ontbreken van verlichting boven keukenblok.

Geweldig rustig, mooi huisje

Marjan Tiemessen
9-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Rustig, netjes onderhouden park. Ligt in rustige omgeving met veel fiets- en wandelmogelijkheden. Grote plaatsen als Goes (8 km), Vlissingen, Veere, Middelburg op ca. 15-20 km afstand. Mooi huisje, wel veel inkijk door buren/parkgasten.

Zou zo weer gaan.

B A
7-9-2018
  • Onderkomen8

Prima huisje en een mooi park aan de stellaplas.

Heerlijk om rond de plas te wandelen.

Vanuit het park makkelijk naar attracties en andere plaatsen.

Wij hebben genoten van onze vakantie op Hof van Zeeland .

Schoonmaak kan veel beter

Fabienne
5-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Mooi opgezet bungalowpark, lekker rustig. De schoonmaak van het huisje is echt een verbeterpunt. Je betaalt tenslotte toch 62,50 voor een eindschoonmaak. Het liefste willen ze dat jezelf alles schoonmaakt. Er is geen stofzuiger te bekennen.

Prettig dat er een wasmachine staat. We hadden een wellness huisje voor zes personen geboekt. Ik denk dat er maximaal 2 personen in de sauna passen. Wel heerlijk om een sauna te hebben. Badkamer verdient een opknapbeurt.

Leuk dat we naar zwembad Omnium konden.

Nooit meer.

Nooit meer
22-8-2018
  • Onderkomen1

Bij aankomst werd het meteen duidelijk. Een ogenschijnlijk verzorgd park. Gras- en bloemperkjes mooi verzorgd. Buitenkant van de bungalows redelijk in orde tot we binnen gingen in het huisje. Plekken vliegenstront op diverse locaties in de bungalow. Keukenkasten boven het kookvuur vies en vettig. Spinnenwebben doorheen het hele gebouwtje,zelfs in de douche. Toilet was om een instant ziekte op te lopen. Verdroogde druppels urine op de wc-bril. Afvoer van het toilet zag zwart omdat het waarschijnlijk (bijna) nooit gereinigd werd.

De speeltuintjes zijn klein en verlaten behalve die aan het hoofdgebouw waar er 2 trampolines en wat andere speelapparaten staan.

Naast het park is er een zwembad waar je gratis naartoe kan mits je de hof van zeeland parkpas hebt. Om andere dingen te doen met je al de auto nemen om verder weg te kunnen gaan.

Dit was onze eerste keer in een bungalowpark. En het zal waarschijnlijk ook de laatste zijn...

De dame aan de receptie was wel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Dramatisch, maar leuke animatie

Margot
20-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen3

De kinderen hebben zich vermaakt door het uiterst leuke animatieteam. Maar hiermee is onze vakantie ook meteen samengevat... De service zat flink tegen en het huisje was vies toen we aankwamen. Ontvangst was erg origineel, beviel ons goed en over de receptie waren wij ook enorm te spreken. Extra bedankje voor de animatiemedewerkers van dit jaar, want deze hebben er voor gezorgd dat wij en onze kinderen toch nog een leuke vakantie hebben gehad.

fantastisch

wilco minnaard
13-8-2018
  • Onderkomen10

fijn verblijf gehad in type Orchis met mijn gezin. Medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en servicegericht. Onze kinderen hebben een fantastische tijd gehad bij de animatie en vooral koekjes bakken 's ochtends is een aanrader. Overdag hebben wij lekker gezwommen in het zwembad tegenover het park, en 's avonds zijn wij uiteten geweest in het restaurant. Dit was erg lekker, en keus genoeg (ook voor kinderen). Wij komen volgend jaar zeker terug!

Lekker ontspannen

Joke Teeuwsen
9-8-2018
  • Onderkomen9

Een weekend verbleven in Hof van Zeeland met de familie. Erg leuk ontvangst van het animatieteam. Ook de receptie was erg gastvriendelijk.

Wij mochten bij het inchecken ook gelijk broodjes bestellen voor de volgende dag, wat superhandig is!

Het was enkel iets te warm om de omgeving te verkennen. Hiervoor komen wij zeker terug.

Nooit meer, helaas....

H. Kuiper
4-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

Prima Park, het zwembad was leuk, ook voor onze 3 tieners.

Het huisje daarentegen was niet schoon en oud. Wij hadden ook onze hond bij en bij binnenkomst viel het vloerkleed in de kamer al op. Niet heel hygiënisch in een huisje waar huisdieren mogen komen. Achteraf bleek ook dat het kleed eruit had gemoeten op 't moment dat er een hond in huis komt. Dit was aan 't kleed te zien nog nooit gebeurt. Verder hadden wij geboekt in Nov 2017 en kregen van de touroperator in febr 2018 bericht dat de prijzen voor 2018 met maar liefst €250,00 verhoogd werden! In Nov was er al niets meer te vinden voor onze groep van 8 en een hond, laat staan in februari. Dus betaald, maar dan verwacht je wel een prachtig huis, dit viel dus erg tegen; kapot wasrek, niet werkende afzuigkap, vieze, oude koelkast die ook nog een veel te klein was voor 8 personen,stofvlokken onder de bedden. Erg jammer! vakantie is er niet door verpest, we balen er wel van...

Fantastisch vakantie gehad

Fam. Vissenberg
31-7-2018
  • Onderkomen10

Voor het 3e jaar onze zomervakantie hier doorgebracht. Super mooi en goed onderhouden park. Huisjes zijn ruim. Huisje 120 was mooi ingericht. De mensen van de receptie zijn ontzettend aardig en hulpvaardig. Hof v Zeelandpas is ideaal voor uitstapjes. Het park ligt mooi centraal. Animatie is helemaal top. Onze kinderen van 8 en 10 hebben hier geregeld aan mee gedaan. Vooral iedere avond met een andere activiteit meegedaan. Animatieteam is super enthousiast. Ivm het mooie weer overdag de omgeving verkent. Bij Stelleplas kun je heerlijk eten. Als het aan onze kinderen ligt komen wij volgend jaar weer.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hof van Zeeland in Heinkenszand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hof van Zeeland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.