Vakantiepark Hof van Zeeland

7,9

• Onderkomen7,6
  • Activiteiten8,1

Omschrijving
Zowel het strand als de bossen liggen om de hoek bij Hof van Zeeland in Heinkenszand. Om je huisje heb je genoeg ruimte en je eigen parkeerplaats. Verblijf je hier? Dan kun je gratis gebruik maken van het naastgelegen zwembad. Een ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de steden Goes, Vlissingen en Middelburg. Alle plaatsen zijn op 20 min. rijden.

336 reviews over Vakantiepark Hof van Zeeland in het Nederlands

• Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Ideale Bungalow, bij strand, zee, bos en duin. super!

Heel erg goed bevallen!

Eric,
16-10-2018
  • Activiteiten7

We verbleven er de week voor de herfstvakantie. De hond ging ook mee! Bij andere aanbieders was, bij het selecteren van een huisje, de hond telkens de show-stopper. Ondanks vooraf aangeven van aanwezigheid van de hond bleek bij het doorboeken geen huisje beschikbaar (geen huisdieren verscheen dan). Bij Hof van Zeeland was dit geen probleem, keuze uit meerdere huisjes. Prettige ontvangst. Het park is ruim opgezet, veel (gras)ruimte om de huisjes. Eigen parkeerplaats. Het was er heerlijk rustig, geen nachtelijke onrust. De huisjes zijn goed geïsoleerd. Goed liggende bedden en goed zittende banken. Complete keukeninrichting. Een vorige huurder had de douchekop bevestiging "onklaar" gemaakt, gemeld bij de receptie. Dit werd in overleg met ons prima gerepareerd. Op 2 minuten lopen van het huisje ligt de Stelleplas. Daar omheen is ruimte voldoende om ongestoord de hond uit te laten. Heinkenszand is een goede uitvalsbasis voor kustbezoek.

Geweldig voor herhaling vatbaar

C,
9-10-2018

Heerlijke vakantie plek. Mooie vakantiewoning

Geweldig genoten.

Jozef De bruyn,
16-9-2018
  • Onderkomen9

Het verblijf was zeer goed,rustige omgeving en toch ideaal gelegen voor fietsen en bezoek aan steden en dorpjes.Goed restaurant en leuke receptie met winkel en info.

Het enige minpunt(je)was het ontbreken van verlichting boven keukenblok.

Geweldig rustig, mooi huisje

Marjan Tiemessen,
9-9-2018
  • Activiteiten7

Rustig, netjes onderhouden park. Ligt in rustige omgeving met veel fiets- en wandelmogelijkheden. Grote plaatsen als Goes (8 km), Vlissingen, Veere, Middelburg op ca. 15-20 km afstand. Mooi huisje, wel veel inkijk door buren/parkgasten.

Zou zo weer gaan.

B A,
7-9-2018
  • Onderkomen8

Prima huisje en een mooi park aan de stellaplas.

Heerlijk om rond de plas te wandelen.

Vanuit het park makkelijk naar attracties en andere plaatsen.

Wij hebben genoten van onze vakantie op Hof van Zeeland .

Schoonmaak kan veel beter

Fabienne,
5-9-2018
  • Onderkomen4
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4
  • Activiteiten6

Mooi opgezet bungalowpark, lekker rustig. De schoonmaak van het huisje is echt een verbeterpunt. Je betaalt tenslotte toch 62,50 voor een eindschoonmaak. Het liefste willen ze dat jezelf alles schoonmaakt. Er is geen stofzuiger te bekennen.

Prettig dat er een wasmachine staat. We hadden een wellness huisje voor zes personen geboekt. Ik denk dat er maximaal 2 personen in de sauna passen. Wel heerlijk om een sauna te hebben. Badkamer verdient een opknapbeurt.

Leuk dat we naar zwembad Omnium konden.

Nooit meer.

Nooit meer,
22-8-2018
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

Bij aankomst werd het meteen duidelijk. Een ogenschijnlijk verzorgd park. Gras- en bloemperkjes mooi verzorgd. Buitenkant van de bungalows redelijk in orde tot we binnen gingen in het huisje. Plekken vliegenstront op diverse locaties in de bungalow. Keukenkasten boven het kookvuur vies en vettig. Spinnenwebben doorheen het hele gebouwtje,zelfs in de douche. Toilet was om een instant ziekte op te lopen. Verdroogde druppels urine op de wc-bril. Afvoer van het toilet zag zwart omdat het waarschijnlijk (bijna) nooit gereinigd werd.

De speeltuintjes zijn klein en verlaten behalve die aan het hoofdgebouw waar er 2 trampolines en wat andere speelapparaten staan.

Naast het park is er een zwembad waar je gratis naartoe kan mits je de hof van zeeland parkpas hebt. Om andere dingen te doen met je al de auto nemen om verder weg te kunnen gaan.

Dit was onze eerste keer in een bungalowpark. En het zal waarschijnlijk ook de laatste zijn...

De dame aan de receptie was wel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Dramatisch, maar leuke animatie

Margot,
20-8-2018
  • Onderkomen3
  • Activiteiten9
  • Onderkomen3
  • Activiteiten9

De kinderen hebben zich vermaakt door het uiterst leuke animatieteam. Maar hiermee is onze vakantie ook meteen samengevat... De service zat flink tegen en het huisje was vies toen we aankwamen. Ontvangst was erg origineel, beviel ons goed en over de receptie waren wij ook enorm te spreken. Extra bedankje voor de animatiemedewerkers van dit jaar, want deze hebben er voor gezorgd dat wij en onze kinderen toch nog een leuke vakantie hebben gehad.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hof van Zeeland in Heinkenszand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hof van Zeeland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.