Vakantiepark Hof van Zeeland

• 8.1Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Zowel het strand als de bossen liggen om de hoek bij Hof van Zeeland in Heinkenszand. Om je huisje heb je genoeg ruimte en je eigen parkeerplaats. Verblijf je hier? Dan kun je gratis gebruik maken van het naastgelegen zwembad. Een ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de steden Goes, Vlissingen en Middelburg. Alle plaatsen zijn op 20 min. rijden.

394 reviews over Vakantiepark Hof van Zeeland

• 2019
    9Kejan29-12-2019

Prima vakantiewoning, supervriendelijk personeel

Prima vakantiewoning (Crocus) met alles erop en eraan. Mooie prijs voor een midweek in de kerstvakantie. Flinke tuin om het huisje. Het personeel is zeer vriendelijk. Leuke ontvangst met een drankje en koekje. We vonden het ook erg leuk om een kerststol bij aankomst te ontvangen. Gelukkig wordt hier aan alle inwoners van het huisje gedacht en kregen we geen fles wijn. De Hof van Zeelandpas is een goed initiatief. We zijn er mee naar het zwembad in Goes geweest. We waren er te kort om ook van de andere voordelen gebruik te maken. De vakantie was echt een vakantie doordat we voor het ontbijt broodjes konden bestellen die ook nog eens werden bezorgd. We overwegen om nog een keer terug te gaan.

Rubey, Receptionist, 02-01-2020

Beste Kejan,

Allereerst willen wij u een fijn 2020 wensen en u bedanken voor uw uitgebreide review.

Wat leuk om te horen dat u het een leuk en gezellig ontvangst vond. Wij proberen voor alle leeftijden iets aan te bieden en ook dit is zo te horen goed gelukt.

Verder zijn wij sinds deze vakantie begonnen met het bezorgen van de broodjes en wij vinden het dan ook erg leuk om te lezen dat u hier gebruik van heeft gemaakt.

Wij willen u nogmaals bedanken en gaan alles doorzetten binnen ons team, ook hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 10Henk29-12-2019

Super plek met een prima prijs kwaliteit verhoudin

Prima huisjes voor een goede prijs. Schoon, ruim en zeer compleet. Echte aanrader als je Zeeland wil bezoeken. Zeer vriendelijk personeel en veel extra's voor jong (animatieteam) en oud (o.a. vrij toegang tot het mooie overdekte zwembad in Goes)

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Rubey, Receptionist, 02-01-2020

Beste Henk,

Allereerst willen wij u een fijn 2020 wensen en u bedanken voor uw mooie review.

Wij vinden het fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest en dat u heeft kunnen genieten van uw welverdiende vakantie.

Wij hopen dan ook dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen op ons park!

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 7Cynthia27-10-2019

Leuk park

Leuk park met ruim opgezette vrijstaande huizen Onze bungalow was ruim en erg gezellig ingericht Alles wat nodig is was aanwezig Was ook goed schoon Vriendelijk ontvangst bij de receptie Leuke speeltuin vooraan het park Enige minpunt is dat wij bij het zoeken naar een park speciaal gelet hadden op animatie voor de kinderen die werd hier ook als goed beoordeeld dus daarom onze keuze op dit park gevallen Verder niet heel veel faciliteiten dus dachten dan met een leuk animatieprogramma is er dan toch genoeg te doen Stond op de site dat er in de landelijke schoolvakantie een animatieteam aanwezig is met leuke activteiten Bij aankomst bleek er echter heel de week niks te zijn omdat het animatieteam zelf alweer school had Dit had duidelijker vermeld moeten worden op de site Want dit was wel een tegenvaller voor de kids

• 6Activiteiten

Rubey, Receptionist, 19-11-2019

Beste Cynthia,

Wij willen u hartelijk danken voor uw uitgebreide recensie.

Bij ons staat kwaliteit erg hoog in het vaandel dus wij vinden het dan ook erg leuk om te horen dat de bungalow geheel naar wens is. Ook zullen wij uw positieve feedback over de aankomst doorgeven aan de receptie.

Begin dit jaar hebben wij de gehele speeltuin vernieuwd, zodat er voor ieder wat wils is (trampolines,voetbalveld, springkussen etc.), Fijn om te horen dat uw kinderen zich hier vermaakt hebben!

Verder zullen wij uw opmerking van de animatie oppakken, zodat dit gewijzigd wordt op onze website. Wij hadden inderdaad enkel animatie in de eerste week van de herfstvakantie, echter hebben wij door middel van leuke dagactiviteiten die in de buurt te doen waren toch geprobeerd om voor iedere leeftijdscategorie iets aan te bieden. Wel vinden wij het vervelend dat hierdoor uw verblijf niet geheel naar wens is geweest.

Wij hopen dat u desondanks toch een leuk verblijf heeft gehad en dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8hans en hettie26-09-2019

mooie centrale ligging om zeeland te verkennen

het is een leuk park met een centrale ligging om de omgeving te verkennen,ons huisje was mooi ruim en van alle gemakken voorzien, morgens lekker verse broodjes die je kan bestellen bij de receptie,en de volgende dag op kan halen. het is nog wel leuk om te vertellen we werden morgens wakker van de vogels. voor de rest een aangename vakantie gehad en jammer dat we weer naar huis moesten

• 7Eetgelegenheden

Beste Hans en Hettie,

Wat fijn om te horen dat uw verblijf op ons park geheel naar wens is geweest. Wij hebben sinds dit jaar een geheel nieuw assortiment aan broodjes, zodat er voor ieder wat wils is. verder vinden wij het erg belangrijk dat u goed kunt uitrusten op uw welverdiende vakantie en vinden wij het fijn om te horen dat dit ook goed gelukt is.

Wij willen u nogmaals bedanken en hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen op ons park!

Gereisd met partner in september 2019

• 7Wil Venrooij15-09-2019

We zijn voornemens in mei terug te komen

Ruim vrijstaand huisje. Alles voldoende. Binnen en buiten mag een opknapbeurt hebben. Op zondagochtend gemeld dat de vaatwasser kortsluiting veroorzaakt. De dame aan de receptie reageerde hierop met "U kunt hem gewoon gebruiken". Bij vertrek op de vrijdag daarna was het ding nog steeds niet gemaakt, ondanks de toezegging er werk van te maken. Jammer.

• 7Onderkomen

Beste Wil Venrooij,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw recensie.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Wanneer er iets niet goed functioneert in de bungalow vinden wij het erg belangrijk dat dit zo snel mogelijk gemaakt wordt, zodat u weer kunt genieten van uw vakantie. Wij zullen dit dan ook direct voor u nakijken hoe het kan dat dit fout is gelopen.

Wij hopen dat u verder alsnog heeft kunnen genieten van uw vakantie en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Wendy13-09-2019

Top vakantie gehad

Heerlijk rustig park wij zijn veel naar het banjaardstrand geweest super mooi strand. Het park ligt erg centraal

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Beste Wendy,

Hartelijk dank voor uw leuke review!

Wat leuk om te horen dat u heeft kunnen genieten van de rust op ons park. Mogen wij u nogmaals terug verwachten op ons park?

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Vermeulen01-09-2019

We hopen volgend jaar voor de 9de keer te kunnen

Animatie is echt super leuk voor de kids Speeltuinen zijn ook super

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Beste familie Vermeulen,

Wat fijn om te horen dat uw kinderen hebben genoten van de animatie en de speeltuinen op het park. Sinds dit jaar hebben wij beide speeltuinen gerenoveerd en vinden wij het dan ook erg leuk om te horen dat deze naar wens zijn geweest.

Wij willen u nogmaals bedanken voor de tijd die u heeft genomen voor het schrijven van deze review en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Michel Huibers31-08-2019

Absoluut de moeite waard

Bijzonder prettig park met een uitstekend huisje dat van alle gemakken voorzien was. Bijzonder vriendelijke medewerkers. Fijn dat er fietsen te huren zijn. Bij het restaurant was het goed van eten en drinken en het buitenterras aan de Stelleplas is top. Wel een beetje jammer dat het park zo dicht aan de snelweg ligt.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Beste Michel Huibers,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw mooie en uitgebreide review.

Bij ons staat gastvrijheid en kwaliteit erg hoog in het vaandel en wij vinden het dan ook erg leuk om te horen dat dit allemaal naar wens is geweest.

Omdat wij het ook erg belangrijk vinden dat gasten kunnen genieten van de omgeving bieden wij ook een assortiment aan voor het verhuren van fietsen. Welke plaatsen heeft u ontdekt op uw fietstocht?

Wij willen u nogmaals bedanken en hopen dat wij u snel weer mogen verwelkomen op ons park.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Grypdonck Johan30-08-2019

Super Cool !!!

Zeer rustig en goed onderhouden vakantiepark. Mooie en zeer nette bungalo ( iris ), goede bedden. Leuk en goed onderhouden buitenzwembad met grote ligweide en speeltuigen, jammer dat het pas om 13u opengaat. Onze 3 kleinkinderen hebben zich zeer goed geamuseerd. Ook het speelplein met de trampolines en het voetbalpleintje vonden ze zeer leuk. Bedankt en tot weerziens

• 8Activiteiten

beste Grypdonck Johan,

Wat leuk om te horen dat u heeft genoten van uw welverdiende vakantie. Wij hebben sinds kort alle speeltuinen gerenoveerd en vinden het leuk om te horen dat uw kinderen hier van genoten hebben.

Verder zullen wij uw opmerking over de openingstijden van het zwembad doorgeven aan het zwembad.

Wij willen u nogmaals bedanken en wellicht tot snel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Ronny Sterckx27-08-2019

Zeer leuke vakantie in Zeeland!

Dit rustig, kleinschalig vakantiedomein is zeer goed gelegen tussen Goes en Middelburg. Perfecte uitvalsbasis voor uitstappen met de auto en fietstochten. Zeer vriendelijk personeel en goed onderhouden park. Ruim huisje Crocus voor vier personen met private tuin. Bij goed weer een prachtig buitenzwembad met glijbaan en springplanken. Bij slecht weer mooi subtropisch zwembad te Goes.

• 7Onderkomen

Beste Ronny Sterckx,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw uitgebreide review.

Wat leuk om te horen dat u heeft genoten van uw welverdiende vakantie. Wij zullen uw compliment dan ook direct doorzetten naar ons personeel.

Wij vinden het erg belangrijk dat gasten kunnen uitrusten op ons park en vinden het dan ook erg leuk om te horen dat u hier van heeft kunnen genieten.

Mogen wij u nogmaals verwelkomen op ons park?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

15 tips over Vakantiepark Hof van Zeeland

• Elly, 03-05-2014

In Vlissingen: Bambini, Het Arsenaal. Het Subtropisch zwembad in Goes. Tropical Zoo . Markt in Middelburg op donderdag.

• KURT, 11-04-2012

Vlissingen was een ontdekking!, ook Goes kon ons bekoren, minder gekend dan Middelburg edoch, minder toeristisch, Zeeuwser! (cf Blof), het voetbalmuseum !!! de max zelfs voor mijn baskettende zoon, Neeltje Jans en natuurlijk Yerseke met zijn oesters!

• Ben Aalders, 17-06-2013

Vraag in het restaurant of er meer is dan wat op de kaart staat, zo aten we de afgelopen week snoekbaarsfilet en in het verleden ook wel een mosselen. Ga je vissen op het park koop dan wormen. In Goes is een dierenzaak die aas en hengelspullen verkopen. Met maden en brood vang je niets, meest voorkomende vissoort is giebel en baars.

3 vragen over Vakantiepark Hof van Zeeland

• vermeer, 18-12-2016

vuuwerk

mag je tijdens de jaarwisseling vuurwerk afsteken op of buiten het park

• Ronald , 11-08-2016

vissen

Hoe is het vissen op dit park? Zit er voldoende vis en wat zwement er zoal?

• Marian, 30-07-2016

Beddengoed

Ligt er beddengoed klaar bij aankomst?

Vakantiepark Hof van Zeeland info

• Aantal sterrenstersterster