Vakantiepark Hof van Zeeland

Renee
22-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het is er heerlijk rustig.we hebben genoten van het park en de vriendelijke mensen in de dorpjes er om heen.

Heerlijk dat de hond ook welkom was...

Echt een aanrader en wij komen zeker terug!

super

leysen ria
16-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

ik kan niet voor andere spreken ,maar Hof Van Zeeland is de moeite waard .

De bungalows zijn prima , alleen een kleine opmerking .

Voor de bungalows van 8 personen zou de ijskast groter mogen zijn .

Die is wat klein vooral als het een mooie warme vakantie is .

Maar voor de rest oles ok .

Fantastisch, genieten, geheel ontzorgd

dhr. Raams
15-5-2018
  • Onderkomen8

Enorm vriendelijk personeel, leuke huisjes en prima park. Heerlijk tot rust komen voor een zeer goede prijs. Ga vooral eens eten bij het restaurant op het park: uitmuntend!

Heerlijke vakantie, aanrader!!

Marjoleine
9-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We werden heel erg leuk ontvangen door het animatie team met o.a. een springkussen. Erg leuk voor de kinderen want zij hadden toch wel erg lang in de auto moeten zitten. Ze kregen zelfs een gratis ijsje. Omdat wij te vroeg waren moesten we even wachten omdat onze bungalow nog niet helemaal klaar was maar we kregen een kopje koffie aangeboden van de zeer vriendelijke receptioniste.

Het park zag er keurig netjes onderhouden uit. De bungalow was netjes en we hadden een mooi grasveld rondom de bungalow waar we heerlijk konden lezen terwijl de kinderen vermaakt werden door het enthousiaste animatieteam.

Het was alle dagen heerlijk weer was dus we zijn in de middag meestal naar Zwembad de Stelleplas geweest. Een leuk zwembad met een leuke ligweide zodat de kinderen daar ook nog konden voetballen of volleyballen als zij het zwemmen beu waren.

We zijn ook nog naar het strand in Dishoek geweest wat zeker een aanrader is.

Leuke vakantie gehad!!

Heerlijke week in zonnig Zeeland

Ronald
8-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Wij hebben een prima week gehad op dit park. We hadden huisje type Orchid, 6 persoons. Het was wel mooi weer, dan ziet alles beter eruit. Restaurant Stelleplas naast het park was heel erg goed. Buitenbad was ook helemaal prima. Het huisje was ruim, maar kon wel wat onderhoud gebruiken. De wifi was extreem goed, wat met een PS4 wel handig is. Bij de receptie steeds goed en snel geholpen. Binnenbad waar je gratis heen kan in Goes was ook prima. Strand in Vlissingen was top. Animatie was goed geregeld door een enthousiast jong team. Zeker met mooi weer een absolute aanrader.

onveilig huisje voor 1-jarige baby

Hilde
2-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Wij waren er met ons zoontje van 13 maanden. het huisje was ruim en proper maar totaal niet baby-veilig. Jammer genoeg heeft ons zoontje zijn hand verbrand toen hij zich recht wilde trekken aan de buis van de verwarming. Ik was maar op een paar stappen van hem af. We snappen nog altijd niet waarom buizen die zo warm worden gewoon bloot liggen. Bij vertrek hebben we hiervan melding gemaakt en een mail gestuurd. Bij het vertrek kregen we de opmerking "wat jammer", op de mail kwam geen reactie.

Ga hier zeker niet meer naartoe!

Johan
16-4-2018
  • Onderkomen3

Het Park op zich, de ligging, receptie etc. was uitstekend maar het huis....

Een groot huis gehuurd, vanwege verblijf met gehandicapte vriend. Huis verouderd, sanitair oud en vies. Ongedierte aangetroffen in bad, toilet en keuken.

Badkamer boven kun je zonder ongelukken te maken, eigenlijk niet douchen. Is alleen ligbad met handdouche.

Broodjesservice aangekondigd maar niet aanwezig

Na klacht ingediend, afgedaan met (kant en klaar) excuuspakketje???!!!

Rustig park met prima zwembad

Coby
4-3-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Wij zaten in een 6-persoons bungalow. Prima bedden, goed uitgeruste keuken. Beetje oudbollig ingericht maar verder prima. Rustig park. Zwembad was prima, wel een beetje koud.

een aanrader

familie Sas-van den Bosch
28-2-2018
  • Onderkomen8

Het carnavalsweekend doorgebracht met ons gezin (kinderen 4 en 7 jaar). Mooi park, rustige ligging, ruim opgezet. Rond ons huisje voldoende buitenruimte, het was te koud maar in de zomerdag heerlijk. Huisje niet groot maar verder prima. Alles aanwezig in de keuken. Badkamer kan moderner maar wel een fijne ruime douchecabine. De huisjes zijn in particulier bezit dus er zal onderling wel verschil zijn. Prima bedden, niet te hard. Ook fijn dat je de auto bij het huisje kan parkeren. Gelunched in het bij restaurant Stelleplas naast het park. Lekker gegeten en met de zeeland pas zelfs met korting. Het buitenbad was natuurlijk nog dicht maar we konden gratis in het binnenzwembad van Goes terecht. Klein kwartiertje met de auto en ook erg leuk. In de zomer zeker een goede plek als het buitenzwembad ook open is. De zee is (met de auto) dichtbij. EMTE supermarkt in het dorp zelf erg groot en van alles te krijgen. Broodjes service park heerlijk.

Heerlijk

Sandra Papenburg
31-1-2018
  • Onderkomen8

Voor ieder wat wils..groot en klein....rustig gezellig

We hebben een aantal aanbieders voor Hof van Zeeland voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hof van Zeeland in Heinkenszand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hof van Zeeland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hof van Zeeland scoort een 8.16 uit 10 op basis van 333 reviews.