Tijdelijk €25 aanbetaling

9.8FenomenaalScore uit 38 reviews
+14

9.8FenomenaalScore uit 38 reviews

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

38 Reviews over Huys van Buren

• 9Hennie van Vliet29-06-2022

We komen terug!

Wat een heerlijk onderkomen! Zodra je het terrein oprijd voel je de rust gezelligheid en de gastvrijheid. Een prachtig plekje onderaan de dijk met veel ruimte en overal zitjes in de tuin. Het huisje? Zooo knus warm en gezellig en heel erg schoon! Precies de goede grootte om met z'n 2-en of zelfs met 4 personen een heerlijk verblijf te hebben. Openslaande deuren naar eigen terras waar je fijn kunt zitten om bv te ontbijten. Een royale fijne douche. Ontbijt? Uitstekend! Lekkere warme broodjes en veel huisgemaakte specerijen! De gastvrouw en gastheer? Echt superaardig en gastvrij. Adrie en Marlies Dankje wel..het was maar 1 nachtje maar we komen zeker een keer terug voor een langer verblijf!

• 9Netty en Henk26-05-2022

Voor herhaling vatbaat

Voor de tweede keer een weekje bij Marlies en Arie te gast geweest in het gastenverblijf en we hebben weer enorm genoten van hun gastvrijheid. Dit gaan we zeker vaker doen.

• 9Anne-Sophie03-05-2022

Heerlijk verblijf!

Wat een heerlijke plek en wat een lieve mensen! We hebben hier 5 heerlijke dagen gehad samen met onze zoon van 3,5 maand. Voor hem werd er een campingbedje neergezet, heel fijn! Het is ontbijt is ook heerlijk, echt verwennerij. Echt een aanrader voor een heerlijk relaxt verblijf in een leuke omgeving, perfecte uitvalsbasis.

• 10Maarten en Lianne04-03-2022

Fantastisch!

Een prachtige B&B van onwijs lieve mensen! Huisje is perfect, aan alles is gedacht! Hele rustige omgeving, mooie tuin met wat schapen en kippen! Ontbijt was fantastisch! Echt een aanrader!

• 10Mientje en Jos19-09-2021

Uitstekend verblijf 4 dagen

Echt een schitterend huisje van alle gemakken voorzien en ruim terras en tuin. Marlies en Arie zijn uitstekende gastheer / gastvrouw. Gaan zeker terug Echt een aanrader

• 10Trudy Cammeraat29-08-2021

Heerlijke omgeving om lekker bij te tanken!

Gewoon lekker in eigen land uitrusten en ontspannen. Dat is helemaal gelukt hoor! Wat hebben we genoten van jullie gastvrijheid, het prachtige en sfeervolle onderkomen. Totaal tot in elk detail af. We hebben van het verblijf enorm genoten. De gezellige hond, de kipjes op het erf, de heerlijke wandelingen en fietstochten. Dank voor jullie hartelijke ontvangst, de gezellige buurpraatjes, de goede zorgen en het delen van jullie prachtige plek!

Hartelijke groet van Jaap en Trudy.

• 10Janita09-08-2021

Een aanrader!

Heerlijk ontspannen in een landelijke omgeving. Rustig maar tegelijk centraal gelegen. Goede voorzieningen en een gevarieerd ontbijt met homemade producten.

• 10ArieenNel25-05-2021

Geweldig

Alleen maar pluspunten uitstekend ontbijt prachtig huisje mooie locatie en gastvrij ontvangen en heerlijk wandelen en fietsen daar of leuke dorpjes bekijken top

• 9Dick en Dickie Volbeda06-05-2021

Geweldig qua accommodatie, gastvrijheid en zorg.

We zijn twee nachten geweest met vrienden. Wat was het geweldig goed. Een heel gastvrij ontvangst, een heel leuke plek, mooi onderkomen en een geweldig ontbijt wat zoveel was dat we voor de lunch ook genoeg hadden. Zeker een aanbeveling. We hebben gefietst in de mooie omgeving.

• 10Marjolein en Peter02-05-2021

Absolute aanrader!

Het huisje ligt op een prima plek om de zee en het Belgische achterland te bezoeken. Het huisje was brandschoon en erg gezellig ingericht. Het ontbijt was heerlijk met producten uit de boomgaard. Arie en Marlies hebben ons schandalig verwend. We komen zeker nog eens terug.

Bed & Breakfast Huys van Buren info

• Adresgegevens