Camping Strandcamping Valkenisse

Nederland, Zeeland, Groot Valkenisse

8.4Fantastisch

• 7.5Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Strandcamping Valkenisse voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

101 reviews over Camping Strandcamping Valkenisse

• 9Koremans07-09-2012

Geweldig!

Wij komen al zeker 25 jaar op deze camping en dat zegt toch wel iets! Wij zijn zeer tevreden. De ligging is heel mooi centraal, je kun zo overal naar toe fietsen. De duinen over en je zit op het strand. Ook voor de kinderen is er ook genoeg te doen, onze kinderen komen erg graag en de kleinkinderen ook. De laatste 2 jaar hebben we een chalet gehuurd en deze zijn zeer luxe, netjes en goed schoon. Bij de zeer vriendelijke en behulpzame mensen van de receptie kan je altijd terecht voor al je vragen, dus volgend jaar gaan we weer.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Anne04-09-2012

Mooie Camping schoon en netjes kinderen kunnen zich er goed vermaken er is een supermarkt met voldoende keuze en een goed restaurant het personeel is vriendelijk en behulpzaam camping ligt pal achter de duinen het strand is schoon en er is veel te beleven in de steden en dorpjes in de omgeving er zijn veel mooie fiets en wandelpaden in de directe omgeving en het uitzicht op het duin is prachtig de dieren boerderij is een mooie aanwinst kortom een mooie Camping waar het goed toeven is we komen zeker nog een keer terug !

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Johan19-08-2012

Mooie rustige Strandcamping.

Heerlijke rustige vakantie gehad met ook nog eens twee weken mooi weer.

We stonden op comfortplaats 100. Onze plek was niet groot maar groot genoeg voor onze vouwwagen en auto. Op een leuk rond veldje met een zandbak en een speelhuisje in het midden.

Het strand is op loopafstand (120 treden duin op en weer naar beneden) en is geweldig mooi en ook schoon.

De binnenspeeltuin is een prima vermaak maar onze kinderen hebben er weinig gebruik van gemaakt door het mooie weer.

Zoutelande, Vlissingen en Middelburg zijn op de fiets goed te doen en erg leuk.

Het annimatieteam was top. De kinderen hebben genoten, 's morgens knutselen, 's middags spel op het strand, 's avond theater voorstelling.

De winkel is prima met genoeg assortiment. We zijn ook wezen boodschappen doen in koudekerke en op de fiets naar zoutelande.

Het sanitair was erg schoon onze complimenten (ook voor de gasten!).

Onder de gasten is zeker 50% van duitse afkomst.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 6Anoniem16-08-2012

Geen 2e keer

te dure camping, mooie chalets, staan dicht op elkaar voor ons niet meer Ieder vlekje in chalet wordt beoordeeld en wordt afgetrokken van de borg!! (zogenaamd geen schoonmaakkosten)

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 6vd linden08-08-2012

voor ons geen 2e keer

het is een mooie camping, alleen de comfort plaatsen, de standaard plaatsen zijn tussen de sta caravans dat wil je niet. En een comfort plek is met jonge kinderen alleen maar leuk als je op een veldje staat, op de rand geen aanrader. met regen is de camping vreselijk. het water loopt niet weg, we hebben 1,5 week na de regen nog water onder de tent staan. Personeel vriendelijk maar niet meer dan dat, beetje stug. Animatie team was heel jong team, maar deden het super leuk, waren erg enthousiast en leuk naar kinderen toe. Veel brabanders en limburgers op de camping. sanitair schoon en werd 1 keer in de week super uitgebreid schoongemaakt. Mooi en ideaal kindersanitair, enige nadeel dat je bij de kinderbadjes geen koud water gratis hebt, dus niemand spoelt het kinderbadje even uit, want dat kost geld. Supermarkt op de camping is in hoogseizoen s avonds open, wij waren in de bouwvak maar helaas 2 keer voor dichte deur gestaan.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 0Angie20-11-2011

Geweldige camping

Echt een ontzettend leuke camping. Wij zijn er maar een weekendje geweest, maar gaan zeker een keer terug. Wij stonden op de comfort plaatsen. Goed onderhouden en schoon sanitair. Het comfort gedeelte is wel echt het mooiste gedeelte om te kamperen hoor. De standaard plaatsen zijn verdeeld tussen de oude stacaravans en dat zag er niet echt heel gezellig uit. In het begin van de camping staan wel ontzettend mooie nieuwe chalets/stacaravans voor verhuur en particulier bezit.

Hele leuke kinderanimatie! Strand goed te bereiken en leuke speeltuinen! Kortom een absolute aanrader. Onze kinderen hebben het er nog steeds over!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8essy26-08-2011

super camoing

wij zijn afgelopen zomer 1 week naar deze camping geweest. we hadden een chalet gehuurd. De chalet was net nieuw en zag er erg mooi uit. Het chalet stond echt ideaal ten opzichte van de speelgelegenheden.Een springkussen in de achtertuin en de overdekte speeltuin in de voortuin. Je kan heel makkelijk vanaf de camping het strand oplopen. Het is echt een heel mooi strand, vooral met mooi weer ;-) de annimatie was erg leuk. In de week dat wij er waren werd er een spooktocht georganiseerd; helemaal te gek naatuurlijk voor jongens van 8 en 10 jaar. de camping is echt heel kindvriendelijk en wij vonden het ook heerlijk dat er geen honden mogen komen. mooie plaatsen in de buurt; veere, middelburg, vlissingen. leuke fietsrutes verkrijgbaar. kortom, wij komen zeker terug!!

• 10corne bink22-08-2011

topper

het weer was niet perfect maar zeker goedvol te houden animatie was top niks op aan te merken deden ze heel leuk de camping is zeer goed bezig het kampeer veld drainage aan gelegd geen plassen meer campingwinkel is niet duurder als een normale supermarkt en elke dag verse broodjes en niet duur zeker voor iedereen een aanradar tot volgend jaar iedereen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9Fam Verbakel13-08-2011

Volgend jaar weer!

Een mooie camping met ruime plekken. Sanitair heel schoon. In de avond lekker rustig, wat fijn is voor je nachtrust. Goede animatie, mooie binnenspeeltuin. Wij hebben 1 kleuter en 1 puber maar beiden hebben zich vermaakt. In de omgeving is veel te doen.... Wij hebben al op meerder plaatsen gekampeerd maar deze camping is de beste die we tot nu toe gezien hebben!

• 9Eetgelegenheden

• 8Yvon06-08-2011

Fijne gezinscamping, enthousiaste animatie.

Fijne camping met geschikte ligging recht aan een breed uitgestrekte strand. Gezellige omgeving, veel te ondernemen..ook als het weer iets minder mocht zijn. Erg leuke, enthousiaste animatie. Aartje Twinkel/Gwen en Marijn Zonneschijn/Pien gaan echt voor een leuk en afwisselend programma. Onze kinderen (3 en 5) willen graag nog eens terug!

• 7Eetgelegenheden

6 tips over Camping Strandcamping Valkenisse

• Henk Jan, 13-10-2013

Walcheren is een prachtig gebied. Je moet hier gewoon fietsen en lopen langs het strand en terug via de (hoog gelegen) duinpaden, wat prachtige vergezichten oplevert.

• HAZA, 08-05-2013

Betrek bij het verblijf ook een bezoek aan Middelburg en Vlissingen. Zij bieden voor "elk wat wils".

• Koremans, 07-09-2012

Er is voor iedereen wel een plekje, met de tent, caravan of luxe in een chalet.

3 vragen over Camping Strandcamping Valkenisse

• jebbelebambam, 22-06-2018

Eten

Is het eten lekker? Of is het te zout?

• Marieke , 14-06-2017

Bolderkar / strand

Kun je makkelijk een bolderkar meenemen naar het strand?

stephanie8516, 18-08-2017

Nee

• Jos van der Sande, 07-07-2014

ruimte

Is er nog plaats voor een caravan en 2 personen. Een aantal keren zijn we al bij jullie geweest. Gr reactie en groet Jos

Camping Strandcamping Valkenisse info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200