Camping Strandcamping Valkenisse

Nederland, Zeeland, Groot Valkenisse

8.4Fantastisch

• 7.5Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Strandcamping Valkenisse voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

101 reviews over Camping Strandcamping Valkenisse

• 7Deborah10-08-2014

Camping oke maar niet top

Camping Valkenisse is een oke camping maar ik ga er niet een 2e keer naar toe. Plekken zijn niet heel groot en overal staat de auto's slordig voor en naast de caravans/tenten geparkeerd. Ze zijn bezig met nieuwe chalets, dat geeft een mooi zicht, maar er zijn ook een hoop oude blikken stacaravans vooral in het gangpad naar de campingplaatsen en dat oogt absoluut niet mooi. De ligging vd camping is wel ideaal, alleen de metershoge trappen voordat je het strand op bent is geen pretje. Wij reden naar zouteland en gingen daar het strand op, dat was beter te doen. Sanitair is schoon maar mag van mij iets vaker op een dag schoongemaakt worden of in ieder geval een keer extra de toiletten waar veelvuldig gebruik van gemaakt word. Animatie voor kids ook oke, maar vond niet iedere medewerker van het team even enthousiast met de kids.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Yvonne02-01-2014

Leuke camping met een goede ligging

Alleen maar pluspunten aan deze camping. - Mooie ligging (dichtbij Vlissingen, Middelburg, zoutelande enz). - Dicht bij het strand. - Mooie speelhal voor jeugd. - Leuke entertainment voor de kleintjes en een super speelparadijs. - Vriendelijk personeel.

Kortom: Top vakantie!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Henk Jan13-10-2013

Prachtig gelegen camping

De camping ligt prachtig tegen de duinen en aan zee. De kampeerplaatsen zijn ruim een liggen merendeels beschut tegen een bos. Jammer vinden wij de massale aanwezigheid van chalets, die de camping domineren. Het kampeergedeelte ligt achter op het terrein, waardoor de sanitaire voorzieningen op afstand liggen van de kampeerplaatsen.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Vancauwenbergh Nancy07-10-2013

Heel mooie camping spijtig van het regenweekend.

Hebben een comfortplus plaats genomen en die was prijs kwaliteit heel goed. Stonden direkt met de caravan aan de uitgang van de camping richting zee. Personeel was heel vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Fam. Van Noppen10-08-2013

Goede kindvriendelijke camping op mooie locatie

Wij hebben voor het 2e jaar hier gekampeerd, twee weken met de tent. Dit jaar voor het eerst op een Comfort-Plus plaats met eigen sanitair. Dit is splinternieuw en goed verzorgd, een ruime badkamer met toilet, douche en wastafel en buiten een afwasvoorziening. Op de camping staan vooral Nederlandse en Duitse gezinnen. Voor de kids is er veel te doen, er staan dagelijks (muv zaterdag) tal van activiteiten op het programma, onder leiding van een enthousiast animatieteam. De camping heeft verder een grote binnenspeeltuin en buiten ook diverse speelgelegenheden. De camping ligt tegen de duinen, om op het mooie strand te komen hoef je alleen een flinke te beklimmen (120 treden). Het campingterrein is schoon en wordt goed onderhouden. Ook is er een dierenweide. De supermarkt heeft ruime openingstijden en een goed assortiment. Er is verder een snackbar en een prima restaurant. Het dichtbij gelegen Zoutelande is leuk om eens te bezoeken in de zomer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8pitjes16-07-2013

Leuke kindvriendelijke camping!

Goed verzorgd, goed bijgehouden en netjes. Dichtbij het strand met een gezellig strandpaviljoen. Op de camping zijn veel plekjes waar de kinderen kunnen spelen en er is een leuke dieren weide. De kinderen kunnen meedoen met het animatie team wat ze twee keer per dag ophaalt op de camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8HAZA08-05-2013

Komen zeker nog eens terug

Uiterlijke verzorging van de camping is keurig, uitstekende sanitaire schone voorzieningen, uitstekend restaurant,. perfect locatie voor wandel-en fietstochten.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2013

• 9Job & Tijn06-05-2013

Zee strand op steenworp afstand

Strandcamping Valkenisse is prima gelegen op loopafstand van Zoutelanden en 5 minuten lopen over duinpan en je staat op het zuidstrand. Ook bij minder goed weer een prima locatie met indoor speeltuin en restaurant op de camping. Op fietsafstand van Middelburg en Vlissingen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 8Rein Godding29-09-2012

heerlijke camping aan zee

We hebben er maar een dagje gestaan met onze vouwwagen (gezin met 4 kids) maar dat was prima. Mooie ruime plek op het gras. Even het duin over (stijle trappen) en dan een fantastisch strand met strandtent. Naar sanitair was een stukje lopen maar dat kon de pret niet drukken. We komen hier nog wele eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 10Edwin09-09-2012

Topvakantie in een mooie bungalow!

Wij hebben afgelopen juli een topvakantie gehad op Strandcamping Valkenisse. We hadden een mooie bungelow op een geweldige locatie. De tuin daarbij was geheel afgezet met schuttingen, hierdoor hadden we een fijne privacy. De bungalow staat vlakbij de indoor speeltuin, dit was heel fijn voor onze kinderen. De bungalow zelf was luxe ingericht met mooie meubels, een luxe keuken en een nette badkamer. We hebben ons al met al heerlijk kunnen vermaken, ondanks dat het weinig strandweer was. Leuk animatieteam voor de kids, heerlijk gegeten in het gezellige restaurant, geweldig leuke indoor speeltuin en ook de kinderboerderij is een topper! Heel leuk dat de kinderen 's morgens de dieren eten mogen geven. Kortom: alles aanwezig voor een geslaagde vakantie!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

6 tips over Camping Strandcamping Valkenisse

• Henk Jan, 13-10-2013

Walcheren is een prachtig gebied. Je moet hier gewoon fietsen en lopen langs het strand en terug via de (hoog gelegen) duinpaden, wat prachtige vergezichten oplevert.

• HAZA, 08-05-2013

Betrek bij het verblijf ook een bezoek aan Middelburg en Vlissingen. Zij bieden voor "elk wat wils".

• Koremans, 07-09-2012

Er is voor iedereen wel een plekje, met de tent, caravan of luxe in een chalet.

3 vragen over Camping Strandcamping Valkenisse

• jebbelebambam, 22-06-2018

Eten

Is het eten lekker? Of is het te zout?

• Marieke , 14-06-2017

Bolderkar / strand

Kun je makkelijk een bolderkar meenemen naar het strand?

stephanie8516, 18-08-2017

Nee

• Jos van der Sande, 07-07-2014

ruimte

Is er nog plaats voor een caravan en 2 personen. Een aantal keren zijn we al bij jullie geweest. Gr reactie en groet Jos

Camping Strandcamping Valkenisse info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200